bugün

arabaşı

ayıptır söylemesi kırşehirli olduğumuzdan en iyisini biz yaparız. yanlış olmasın. yozgat falan diyenler var yalan. çünkü biz yozgatan kız aldık, gördük yani nasıl yapıyorlar. *

bu arada yok böyle bir yemek ! o çorbayı kışın günde 6 kere versinler içerim. bıkmam. öyle güzel.

not : off canım nasıl çekti sözlük.
© copyright 2005 - 2026