bugün
- kadir inanır'ın vefatı5
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak14
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- anın görüntüsü24
- thereads2
- bili bili yumurta2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- istanbul5
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- kemalist dünya26
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- kucaklaşma günü3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kemal kılıçdaroğlu15
- su içmek2
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- ankara3
tanım: didier ön adlı topçu.
şimdi bu entarinin başı sonu nereye gider bilemiycem. öncelikle ntvspor'dan namı diğer ırmak kazuk'un haberciliğinden duyduklarımı kendi yorumumla anlatayım.
şimdi bu çifte kavrulmuş arkadaşın meneceri geliyor veya arıyor galatasaray'ı. "gardaş bizim eleman ayın yirmi yedisinde serbest kalacak, size yapak mı bunu?" demiş. ulan bu ne sikim iştir? bizim burda kale içinde gezerken pezevenkler yanına sokulup "eğlence lazım mı abey" diyo bazen. bu da ona benzemiş. demek ki adam "ulan bu türkiye ligi de katar gibi oldu a.q, bizde çakalım bu arada drogba'yı" mı dedi nedir. ben burda kıllandım biraz.
ha gelsin türkiye'de oynasın mı? oynasın lan. hatta geri parlasın iki sene avrupa liglerinde tekrar yardırsın. bu herif o domuz bünyeyle 5 sene daha oynar. şimdi bana "gelmez gelirse oklava sokarım" gibi liseli ergen mesajları atmayın hemen. gelebilir, ama şu an gerek yok be hacı.(vay amk drogba'yı istemez hale geldik lan)
götünü yırtıyo millet bu takıma stoper ile sol bek lazım diye. resmen maç oynanırken bağırıyo lan o mevkiler. terim de zaten öncelikle buralara adam arıyo ama ortada elle tutulur bi haber yok. hayır biz mecbur muyuz rakip takım bizim sahaya kalabalık geldiğinde korkmaya amk. geçen sene olmuyodu bende bu işte. bu sene oluyo.
velhasıl drogba kral adamdır. oynasın gelsin tabi. hatta gelsin ertesi gün formaya yazdırırım adını. ama daha acil sorunları çözmeden de idmana çıkarsa terim stoper olarak oynatsın. işin mali kısmı da var tabi. adamın eğer yancısı gelip teklif ettiyse yani haber doğruysa, krize yol açmayacak bir fiyatla alınması hakikaten şınayder gibi başarı olur. bizde gol kaçırınca "kodumun malı" deriz adama lan. düşünmesi bile güzel amk.
yanarım yanarım da baros'a yanarım. abi bu adam iyiydi be. tamam terim'in futboluna uymuyo eyvallah ama adam iyiydi aga. elmander mesela, bu kavruk gelince muhtemelen harcanır. umut, burak veya başkası. yani illaki biri harcanacak gelirse. tam da çıkamadım ama ben ortalardayım. ne gelsin diyorum ne de hayatta gelmesin. gelmemesi az farkla ağır basıyor nezdimde.
sadece 2-3 sene önceki ayhan, mustafa sarp, barış, gökhan zan, ceyhun vb. kadroyu hatırlayınca "vay amk" diyorum. bu ticari başarı mı yoksa bjk gibi bok yoluna mı gidiyoruz, bunu da yine 2-3 sene sonra anlarız. futboldan nefret ettiğimiz şu günlerde ikinci seçenek olursa benim ve birçok taraftar adına bu lig biter.
şimdi bu entarinin başı sonu nereye gider bilemiycem. öncelikle ntvspor'dan namı diğer ırmak kazuk'un haberciliğinden duyduklarımı kendi yorumumla anlatayım.
şimdi bu çifte kavrulmuş arkadaşın meneceri geliyor veya arıyor galatasaray'ı. "gardaş bizim eleman ayın yirmi yedisinde serbest kalacak, size yapak mı bunu?" demiş. ulan bu ne sikim iştir? bizim burda kale içinde gezerken pezevenkler yanına sokulup "eğlence lazım mı abey" diyo bazen. bu da ona benzemiş. demek ki adam "ulan bu türkiye ligi de katar gibi oldu a.q, bizde çakalım bu arada drogba'yı" mı dedi nedir. ben burda kıllandım biraz.
ha gelsin türkiye'de oynasın mı? oynasın lan. hatta geri parlasın iki sene avrupa liglerinde tekrar yardırsın. bu herif o domuz bünyeyle 5 sene daha oynar. şimdi bana "gelmez gelirse oklava sokarım" gibi liseli ergen mesajları atmayın hemen. gelebilir, ama şu an gerek yok be hacı.(vay amk drogba'yı istemez hale geldik lan)
götünü yırtıyo millet bu takıma stoper ile sol bek lazım diye. resmen maç oynanırken bağırıyo lan o mevkiler. terim de zaten öncelikle buralara adam arıyo ama ortada elle tutulur bi haber yok. hayır biz mecbur muyuz rakip takım bizim sahaya kalabalık geldiğinde korkmaya amk. geçen sene olmuyodu bende bu işte. bu sene oluyo.
velhasıl drogba kral adamdır. oynasın gelsin tabi. hatta gelsin ertesi gün formaya yazdırırım adını. ama daha acil sorunları çözmeden de idmana çıkarsa terim stoper olarak oynatsın. işin mali kısmı da var tabi. adamın eğer yancısı gelip teklif ettiyse yani haber doğruysa, krize yol açmayacak bir fiyatla alınması hakikaten şınayder gibi başarı olur. bizde gol kaçırınca "kodumun malı" deriz adama lan. düşünmesi bile güzel amk.
yanarım yanarım da baros'a yanarım. abi bu adam iyiydi be. tamam terim'in futboluna uymuyo eyvallah ama adam iyiydi aga. elmander mesela, bu kavruk gelince muhtemelen harcanır. umut, burak veya başkası. yani illaki biri harcanacak gelirse. tam da çıkamadım ama ben ortalardayım. ne gelsin diyorum ne de hayatta gelmesin. gelmemesi az farkla ağır basıyor nezdimde.
sadece 2-3 sene önceki ayhan, mustafa sarp, barış, gökhan zan, ceyhun vb. kadroyu hatırlayınca "vay amk" diyorum. bu ticari başarı mı yoksa bjk gibi bok yoluna mı gidiyoruz, bunu da yine 2-3 sene sonra anlarız. futboldan nefret ettiğimiz şu günlerde ikinci seçenek olursa benim ve birçok taraftar adına bu lig biter.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar