bugün

karadayı

artık daha fazla tahammül edemediğim ağlak ayten'in 11. bölümden sonra sadece komşu kızı olması ziyadesiyle mesud etmiştir efenim. temennim odur ki bu böyle kala. hatta ve hatta o mahalleden de taşınsınlar, çektirsin gitsinler.

mamafi; nazif babanın mahir'e "oğlum, bu bize yakışmaz. derhal o yüzükleri takacaksın" demesinden çok endişe ediyorum.

dipnot : diziyi yeni izlememden mütevellit yorumumu bugün yazmak nasip oldu.
© copyright 2005 - 2026