bugün

oytunkaran

avatarına da brad pittin resmini koymuş yazar.

msn falan ilk çıktığında yapıyoduk la biz onu, insan bu kadar mı ezik olur amk. *

hadi bize laf söylüyonuz resim falan yüklüyoz diye, bizde ki gerçek yalan yok neysek oyuz. adam nitelikli dolandırı resmen. brad pitti tanımayanlar var sonuçta ülkemizde. *
© copyright 2005 - 2026