bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
bu dizide bir devir kapandı. yeşim öldü kolay mı.. her ne kadar çirkin karakterde zirveleşmiş de olsa ölüm insanı mahsunlaştırıyor. üzüldük izlerken. o intihar sahnesi mesela.. intihara özendiriyor diyenler çıkacaktır, doğru da olabilir ancak çok duygusaldı. film şeridi derler ya, o hesap.. ve yeşim giderken hem kardeşine hem de çınar'a dönüp gülümseyerek, kırgın gitmediğini anlatmaya çalıştı..
o değil de, burda konuşulması gereken yeşim'in nasıl bu noktaya geldiği. yeşim hasta bir kızdı, toplumda yeşimin karşılığının bolca olduğunu düşünüyorum.. takıntılıydı ve çok bencildi. zengin bir iş adamının her istediğini yaparak büyümüş bir kızıydı. önemli olan nokta bu bence.. bu güne kadar her istediğini elde etmiş olmak. çınar meselesinde aşık olabilir, ama onu elde edememek yeşim i daha çok bunaltıyor, depresyona sokuyordu. öyle ya ilkti bu. bu yüzden yapmadığı kötülük yıkmadığı hayat kalmadı. başta çınar olmak üzre..
bu noktada bazı yeşim fanlarının sadece "aşk" duygusuna sığınıp yediği her haltı mazur görme gibi bir durumla karşılaştık. hayır bunun adı aşk değildi. zira aşk başta sevdiğim zarar görmesin, o üzülmesin mantığıdır bi anlamda. yeşim de bunların hiç biri yoktu. sadece takıntılı ve hastalıklı bencil biriydi.
tüm bunlardan sonra şunu diyebiliriz ki, yeşim kendi haline bu duruma gelmemişti. o tam bir zümrüt taşkıran ın kızıydı. annesi bu günlerini hazırladı bir bakıma. bir bakıma değil öle oldu net. şimdi yine kendinden bekleneni yapıyor ve kızının intikamını almaya yemin ederek çınar ben yaşadığım sürece mutlu olamayacak diyor..
gerçi diziyi de uzatmak için bir atraksiyon lazım. yeşim'in rolünü üstlenecek kişi şu saatten sonra ancak zümrüt hanım olur. necip zümrüt'e evlenme teklifi de etti. eğer ikbal lale'nin ölümü ile ilgili gerçekleri de gün yüzüne çıkarırsa zümrüt'ten korkun artıkın derim..
bunların dışında, dizi bence son zamanlarda gayet iyi gidiyordu. heyecanı düşmeyen, olaylı kaç dizi var söyler misiniz? tamam çok abuk subuk bölümler geçti kabul, o dönem izlemedim bile diziyi ama şu an bir çok diziden daha iyi gidiyor. bunda zümrüt ve özellikle yeşim in emeği büyüktü tabi. yeşimsırtlamıştı diziyi remen. bakıces artık bundan sonra ne olacak. selen soyder'in aptal oyunculuğu bile batıramadı diziyi düşünün yani.
unutmadan tekrar söylemek istiyorum, selen soyder'i oyuncu yapan kişinin aklından zoru olmalı. bu kadar rezil oyunculukla lale devri'nden sonra da iş bulur ama kesin. güzellikle her bişenin yapılabildiği ülkede yaşıyoruz sonuçta.
senaristlerin şu noktadan sonra işi zor. artık bundan sonra hem heyecanı yüksek tutmak için güzel olaylar yazmalılar, hem de açığa çıkmamış sırları açığa çıkarırlar artık diye düşünmekteyim. ılgaz yalısının oturma odasındaki kaplumbağa terbiyecisinin tablosunu görünce siz de ne zaman çıkacak bu ortaya gibi bir düşünceye kapılmadınız mı yoksa??
o değil de, burda konuşulması gereken yeşim'in nasıl bu noktaya geldiği. yeşim hasta bir kızdı, toplumda yeşimin karşılığının bolca olduğunu düşünüyorum.. takıntılıydı ve çok bencildi. zengin bir iş adamının her istediğini yaparak büyümüş bir kızıydı. önemli olan nokta bu bence.. bu güne kadar her istediğini elde etmiş olmak. çınar meselesinde aşık olabilir, ama onu elde edememek yeşim i daha çok bunaltıyor, depresyona sokuyordu. öyle ya ilkti bu. bu yüzden yapmadığı kötülük yıkmadığı hayat kalmadı. başta çınar olmak üzre..
bu noktada bazı yeşim fanlarının sadece "aşk" duygusuna sığınıp yediği her haltı mazur görme gibi bir durumla karşılaştık. hayır bunun adı aşk değildi. zira aşk başta sevdiğim zarar görmesin, o üzülmesin mantığıdır bi anlamda. yeşim de bunların hiç biri yoktu. sadece takıntılı ve hastalıklı bencil biriydi.
tüm bunlardan sonra şunu diyebiliriz ki, yeşim kendi haline bu duruma gelmemişti. o tam bir zümrüt taşkıran ın kızıydı. annesi bu günlerini hazırladı bir bakıma. bir bakıma değil öle oldu net. şimdi yine kendinden bekleneni yapıyor ve kızının intikamını almaya yemin ederek çınar ben yaşadığım sürece mutlu olamayacak diyor..
gerçi diziyi de uzatmak için bir atraksiyon lazım. yeşim'in rolünü üstlenecek kişi şu saatten sonra ancak zümrüt hanım olur. necip zümrüt'e evlenme teklifi de etti. eğer ikbal lale'nin ölümü ile ilgili gerçekleri de gün yüzüne çıkarırsa zümrüt'ten korkun artıkın derim..
bunların dışında, dizi bence son zamanlarda gayet iyi gidiyordu. heyecanı düşmeyen, olaylı kaç dizi var söyler misiniz? tamam çok abuk subuk bölümler geçti kabul, o dönem izlemedim bile diziyi ama şu an bir çok diziden daha iyi gidiyor. bunda zümrüt ve özellikle yeşim in emeği büyüktü tabi. yeşimsırtlamıştı diziyi remen. bakıces artık bundan sonra ne olacak. selen soyder'in aptal oyunculuğu bile batıramadı diziyi düşünün yani.
unutmadan tekrar söylemek istiyorum, selen soyder'i oyuncu yapan kişinin aklından zoru olmalı. bu kadar rezil oyunculukla lale devri'nden sonra da iş bulur ama kesin. güzellikle her bişenin yapılabildiği ülkede yaşıyoruz sonuçta.
senaristlerin şu noktadan sonra işi zor. artık bundan sonra hem heyecanı yüksek tutmak için güzel olaylar yazmalılar, hem de açığa çıkmamış sırları açığa çıkarırlar artık diye düşünmekteyim. ılgaz yalısının oturma odasındaki kaplumbağa terbiyecisinin tablosunu görünce siz de ne zaman çıkacak bu ortaya gibi bir düşünceye kapılmadınız mı yoksa??
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar