bugün

karadayı

Ah be karadayi ,dizin sanki The Godfather çakması gibi olmuş..Bir (bkz: Marlon Brando), Bir (bkz: Robert De Niro) olamasanda severek ve ailecek izliyoruz.

edit: bi'de senaristlere nacizane tavsiyem lütfen biraz daha dikkat. şöyle ki;

geçtiğimiz bölümde nazif karanın sabıka kaydı ankaradan 1 haftada geliyor, bu bölümde ise mahir karanın kullandıgı arabanın kime ait oldugu 1 hafta sürer deniliyor fakat parmak izinin sonuçları 1 günde çıkıyor. yapmayın abi, kulunuz köpeeeniiz olayım dikkat edin bu tip olaylara.
© copyright 2005 - 2026