bugün

isimtescil net

önceki mesajımı silerek yenisini ekleyeyim. ulan isimtescil... arkadaş kayıt sırasında verdiğimiz mailleri spam mail atmak için mi kullanıyorsunuz siz? yapacağınız taşınmayı haber etseniz de biz de ne oluyor niye kaygıya düşmesek? ya sabır ya sabır.

görsel
görsel

not: oradaki saatler 21 ekim 2012, 02.57'ye göredir. adamlar yazmış, iyi hoş da twitter'da sizi takip etmek zorunda mıyım ben anlamıyorum ki.
© copyright 2005 - 2026