bugün

one day

film altındaki kezbanların "hayatımın filmi" , "son on yıldır izlediğim en iyi filim" , "Müthiş bir film. Sonunda ağlayacaksınız…" gibi yorumlarından sonra izlemeye karar verdiğim ve sıkıntıdan zar zor sonunu getirebildiğim film.

107 dakikam boşa gitti ulan!
© copyright 2005 - 2026