bugün

ankara

yaz ayının gelmesiyle birlikte boşalmaya başlamış şehirdir. vallahi bu hali daha güzel gibi. mekana gidiyorsun çoluk çocuk yok, hep yaz okuluna kalmış kardeşlerimiz. gece çıkıyorsun alkol alan gençler sapıtmıyor, adabını biliyor. güzel şey yani. sonra sen de onlara ayak uyduruyorsun, vuruyorsun şişenin dibine...

ha bir de kışın damsız girilmeyen mekanlar fikir değiştirebiliyor, benden söylemesi.
© copyright 2005 - 2026