bugün

madonna nın istanbul boğazını yapay göl sanması

Bu kadarda olmaz denilen olaydır. Bu ne ya insan gideceği şehre bi bakar nereye gidiyroumm ben diye. yada hiçmi yanındaki insanlar boğaz demedi yanında. Cahillik ötesi bence başka hiç bir şey değil.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026