bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- hayatını kaybetmek3
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- göte giren şemsiye4
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ciguli kral7
- frt2
- kadir inanır'ın vefatı7
- kitap alıntıları2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- japonya8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- deniz göktaş5
- kolombiya6
kendine çok garip bir hayran kitlesi yaratmış şarkıcı. eski hayran kitlesini düşünüyorum sadece müzikalite hakimdi o kitleye. ama şimdi şu mf denen oluşum tamamen çığırından çıkmış durumda. ben bu adamın birkaç sene sonra evliyalığını ilan edeceğini hiç olmazsa bir tarikatın başına geçeceğini düşünüyorum.
şükür ki o gruptan bir kişiyle tanışma fırsatı yakaladım. geçenlerde konuşuyoruz adamla. adam diyor ki "81 ilden kardeşim var benim." ya olum hadi bi' siktir git ya, karakola düşsen bir tanesine haber verene kadar göbeğin çatlar şerefsizim. ki kimse de sikine takmaz. aynı adam diyor ki "bro sen bunları anlayamazsın, cidden hayran olmak böyle bir şey, oradan garip göründüğünü biliyorum ama böyle yani." falan. ya olum siz n'apıyorsunuz ya? bir adamın hayranı olmak demek sıçtığı boku yemek demek mi? sagopa ne yaptı da adamı ilahlaştırıyorsunuz? adam altı üstü bir şarkıcı lan. daha ötesi var mı? hayır ben bu adamla çok öncelerden de konuşmuştum adam localistik sömürü şarkısının varlığından habersizdi, bu konuştuğumuzda yine hatırlattım e hala habersiz. böyle hayran mı olur lan?
bir müzik adamının hayranı dediğin önce adamın yaptığı müzikten haberdar olacak, sonra eğer abartacaksa abartacak falan. adam diyor ki "bro sen öyle bir iki şarkı bilmeyle hayran olunacağını mı düşünüyorsun?". ya ne olmalı güzel kardeşim? sagopa'nın facebook'ta yazdıklarını okuyorum, adamın evini hediyelere boğuyorsunuz amına koyim. yok sürmeler, tespihler falan. eski albümlerini alıp da yollayın da aklı başına gelsin bari lan. sagopa da bunlara teşekkür ediyor. adamın gözü de kör oldu sizin yüzünüzden.
ha ne diyordum ben localistik sömürü şarkısının sözlerini tam anlayabilmek için d&r'a gittim aldım albümü ama şarkı sözü kitapçığında maalesef ki sözleri yoktu bu şarkının, ciddi ciddi üzüldüm lan. ben hayran olmuyorum ama bu adam sagopa'nın her konserine gidip mf kitlesinin içinde olduğu için hayran oluyor. adamlar 2003 öncesi sagopa'dan bir nebze bile haberdar olmadan hayranlık yapıyorlar lan. ne kadar komik lan! sonra seni beni dışlıyorlar üstad. allah belamı versin ki tarikat gibi değil mi lan?
şimdi bunu okuyanların içinde de bu kutlu oluşumun içinden olanlar bulunabilir. onları da tenzih etmiyorum. onlar da aynı. hayır bir şey değil, adam da gitti sizin yüzünüzden. adama diyorum ki "ya abi her şey iyi güzel tamam da bu akp şölenine katıldı hepten olmadı." diyorum. adam da diyor "başbakan çağırsa sen gitmeyecek misin?" madem sagopa kajmer gibi popüler bir şarkıcısın, siyasetle işin olmaz. bu başlıkta birisi yazmış 10 sene önce başbakanlar aleyhine hiciv yapan bir kişi şimdi twitter'da "başbakanın beni selamlamasına kurban." falan yazıyorsa bu iş olmaz. siyasete niye bulaşıyorsun ki yani? başbakan çağırıyorsa gitmek zorunda mısın? önünün kesileceğinden mi korkuyorsun yoksa hakikaten bir sempatin mi var? sempatin varsa var amına koyim, yansıtmayacaksın. zibilyon tane insan seni takip ederken akp gençlik şöleni, chp kadın kolları şöleni, ülkü ocakları konserlerine katılamazsın, bu kadar. yasak masak değil de lan ayıp lan.
gene aynı adam diyor ki "bro sen anlayamazsın tabi, çok cahal geliyorsun bu konuda. ben biliyorum nasıl konser parası için telefonlarımızı sattığımızı, 22 saat yolculuklar yaptığımızı, bir gece önceden konser sırasına girdiğimizi..." vesaire. yeh anasını be! cidden hayransınız lan. gözünüz dönmüş olum. resmen tapıyorsunuz lan adama. yalan diyin biriniz de çıkın yalan diyin. şarkılarında kullandığı sample'ların orijinallerini dinlemeden, şarkılarında ne dediğini anlamadan hayranlık oluyorsa ben öyle hayranlığın ta amına koyayım.
adama diyorum ki "abi ben de sagopa kajmer'in twitter'ına 3 kere sordum 'dilim pari elif' ne demek diye, ama cevap bile alamadım." diye. adamın cevabı iyiydi yani. "bro şimdi mf kitlesi hakkında böyle düşünen, daha hayran bile olamamış bir adamın sorusunu mu cevaplayacak oraya gelen binlerce hayran twit'inin içinde?" ana avrat küfredesim geldi o anda. ne demek yani lan? ben hayatımda böyle dışlanma görmedim iyi mi? adama şarkı sözünü soruyorum lan. muhtemelen o gerizekalı hayran kitlesinin çoğunun bilmediği bir şarkı sözünün ne anlama geldiğini soruyorum tüm iyi niyetimle, ama adam beni sallamıyor. ya olum sinirlendim gene, sikiyim kitlenizi.
şükür ki o gruptan bir kişiyle tanışma fırsatı yakaladım. geçenlerde konuşuyoruz adamla. adam diyor ki "81 ilden kardeşim var benim." ya olum hadi bi' siktir git ya, karakola düşsen bir tanesine haber verene kadar göbeğin çatlar şerefsizim. ki kimse de sikine takmaz. aynı adam diyor ki "bro sen bunları anlayamazsın, cidden hayran olmak böyle bir şey, oradan garip göründüğünü biliyorum ama böyle yani." falan. ya olum siz n'apıyorsunuz ya? bir adamın hayranı olmak demek sıçtığı boku yemek demek mi? sagopa ne yaptı da adamı ilahlaştırıyorsunuz? adam altı üstü bir şarkıcı lan. daha ötesi var mı? hayır ben bu adamla çok öncelerden de konuşmuştum adam localistik sömürü şarkısının varlığından habersizdi, bu konuştuğumuzda yine hatırlattım e hala habersiz. böyle hayran mı olur lan?
bir müzik adamının hayranı dediğin önce adamın yaptığı müzikten haberdar olacak, sonra eğer abartacaksa abartacak falan. adam diyor ki "bro sen öyle bir iki şarkı bilmeyle hayran olunacağını mı düşünüyorsun?". ya ne olmalı güzel kardeşim? sagopa'nın facebook'ta yazdıklarını okuyorum, adamın evini hediyelere boğuyorsunuz amına koyim. yok sürmeler, tespihler falan. eski albümlerini alıp da yollayın da aklı başına gelsin bari lan. sagopa da bunlara teşekkür ediyor. adamın gözü de kör oldu sizin yüzünüzden.
ha ne diyordum ben localistik sömürü şarkısının sözlerini tam anlayabilmek için d&r'a gittim aldım albümü ama şarkı sözü kitapçığında maalesef ki sözleri yoktu bu şarkının, ciddi ciddi üzüldüm lan. ben hayran olmuyorum ama bu adam sagopa'nın her konserine gidip mf kitlesinin içinde olduğu için hayran oluyor. adamlar 2003 öncesi sagopa'dan bir nebze bile haberdar olmadan hayranlık yapıyorlar lan. ne kadar komik lan! sonra seni beni dışlıyorlar üstad. allah belamı versin ki tarikat gibi değil mi lan?
şimdi bunu okuyanların içinde de bu kutlu oluşumun içinden olanlar bulunabilir. onları da tenzih etmiyorum. onlar da aynı. hayır bir şey değil, adam da gitti sizin yüzünüzden. adama diyorum ki "ya abi her şey iyi güzel tamam da bu akp şölenine katıldı hepten olmadı." diyorum. adam da diyor "başbakan çağırsa sen gitmeyecek misin?" madem sagopa kajmer gibi popüler bir şarkıcısın, siyasetle işin olmaz. bu başlıkta birisi yazmış 10 sene önce başbakanlar aleyhine hiciv yapan bir kişi şimdi twitter'da "başbakanın beni selamlamasına kurban." falan yazıyorsa bu iş olmaz. siyasete niye bulaşıyorsun ki yani? başbakan çağırıyorsa gitmek zorunda mısın? önünün kesileceğinden mi korkuyorsun yoksa hakikaten bir sempatin mi var? sempatin varsa var amına koyim, yansıtmayacaksın. zibilyon tane insan seni takip ederken akp gençlik şöleni, chp kadın kolları şöleni, ülkü ocakları konserlerine katılamazsın, bu kadar. yasak masak değil de lan ayıp lan.
gene aynı adam diyor ki "bro sen anlayamazsın tabi, çok cahal geliyorsun bu konuda. ben biliyorum nasıl konser parası için telefonlarımızı sattığımızı, 22 saat yolculuklar yaptığımızı, bir gece önceden konser sırasına girdiğimizi..." vesaire. yeh anasını be! cidden hayransınız lan. gözünüz dönmüş olum. resmen tapıyorsunuz lan adama. yalan diyin biriniz de çıkın yalan diyin. şarkılarında kullandığı sample'ların orijinallerini dinlemeden, şarkılarında ne dediğini anlamadan hayranlık oluyorsa ben öyle hayranlığın ta amına koyayım.
adama diyorum ki "abi ben de sagopa kajmer'in twitter'ına 3 kere sordum 'dilim pari elif' ne demek diye, ama cevap bile alamadım." diye. adamın cevabı iyiydi yani. "bro şimdi mf kitlesi hakkında böyle düşünen, daha hayran bile olamamış bir adamın sorusunu mu cevaplayacak oraya gelen binlerce hayran twit'inin içinde?" ana avrat küfredesim geldi o anda. ne demek yani lan? ben hayatımda böyle dışlanma görmedim iyi mi? adama şarkı sözünü soruyorum lan. muhtemelen o gerizekalı hayran kitlesinin çoğunun bilmediği bir şarkı sözünün ne anlama geldiğini soruyorum tüm iyi niyetimle, ama adam beni sallamıyor. ya olum sinirlendim gene, sikiyim kitlenizi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar