bugün

minibüsten inerken şoföre teşekkür etmek

zaman zaman aklıma gelen sonradan noluyo napıyom ben diyip yapmadığım şey. bi de kolay gelsin diyesim var zor tutuyom kendimi.
© copyright 2005 - 2026