bugün

güney kutbu

kuzey kutbu'nunkinden daha fazla buz kütlesine sahiptir.

ben bunu kuzey kutbundaki daha fazla insan yaşamı ve oradaki sera gazı etkisine bağlıyorum ama gerçek nedir bilmiyorum.
© copyright 2005 - 2026