ırkçılık

Gazi Mustafa kemal Atatürk" ne mutlu Türküm diyene ” demiş ise en büyük ırkçıdır. Ve evet onun önderliğinde ırkçıyım, var mı ötesi? diye bağırdığım durumdur.
© copyright 2005 - 2026