bugün

beşiktaş

hüsnü güreli'nin şike itirafını;

yabancı sınırlaması içindi ehi ehi

diye savunmaya kalkanların takımıdır. Şikecidir. Şikeyi türkiye'de hakkıyla yapabilen en iyi takımdır.

senelerdir bu ülkede yabancı sınırlamasının kalkmasını isteyen kimdir?

http://arsiv.ntvmsnbc.com/news/348342.asp

ilk karşı çıkan kimdi?

http://hurarsiv.hurriyet....7416&tarih=2006-04-13

http://www.sporbul.com/sp...nin-yabanci-endisesi.html

--spoiler--
türk futbolunun geleceğini düşünerek kulüp başkanları olarak futbol federasyonu başkanı haluk ulusoy'la bir toplantı yaptık. yabancı oyuncu sayısının artırılmaması için çaba harcadık ve dediğimiz oldu.

biz, türk futbolunun ve futbolcusunun önünü açmak için böyle bir kararın alınmasını sağladık.

yabancı oyuncu sayısının artırılmaması konusunda tek başıma savaştım. eğer sınırlandırmayı kaldırırsanız, türk futbolunun geleceğini karartırsınız. kulüpler ve yöneticileri, kendilerini yöneten kurumlara saygılı olursa, aynı saygıyı görürler.
--spoiler--

(bkz: yıldırım demirören)

(bkz: alaattin çakıcı)

(bkz: sinan engin)

(bkz: haluk ulusoysuz)

(bkz: sinan engin alaattin çakıcı telefon görüşmeleri)

siz kimi kandırıyorsunuz allah aşkına?

papermoon'da "kupa bizim olsun ligi galatasaray alsın" diyen,

7 mayis 2006 besiktas galatasaray maci'nda sergen yalçın ve oscar cordoba'yı harcamak pahasına birbirlerinin altına yatan, kendi taraftarlarınca bu maçı satanın anasını sikeriz diye bağırılan;

http://mikiurl.com/ikeciler

daha sonra görevini tamamlamış olmanın gururuyla kupayı haluk ulusoy'a götüren;

http://www.haberaktuel.co...goturdu-haberi-16523.html

fenerbahçe şampiyon olmasın diye bursaspor'un altına yatan,

fenerbahçe şampiyon olmasın diye trabzonspor'un altına yatan ve

abi nolur bizi yenin diyen bir taraftara sahip

http://www.timsah.com/tra...en-besiktasli/e000t6g_5n6

takımdır beşiktaş,
© copyright 2005 - 2026