metrobüs

söğütlü çeşma tren istasyonundan her indiğimde orada olduğu için şükrettiğim ulaşım aracı. o olmasa anadoludan avrupaya mecdiye köye nasıl geçerdik. kışın soğuğunda vapura binmemizi önlediği için teşekkürü kendimde borç biliyorum.
© copyright 2005 - 2026