ygs

Kaldı 20 gün. Cerrahpaşa tıp fakültesinde girecekmişim. Ne kadar "hayatımız bir sınava bağlı" cümlelerine karşı sınavı ikiye bölerek bir düzeltme girişiminde bulunsa da ösym hala yanlış yolda.
© copyright 2005 - 2026