bugün

entry'ler (19)

barcelona varken real madrid i örnek almak

barcelona'yı halk takımı sanan embesillerce yanlış bulunan olay.

43.5 milyon avro artı Samuel Eto ile ibrahimoviç alınmadı mı ? henry barçaya öpücüklemi geldi be hey kara cahil altyapıdan oyuncu çıkarıyor diye barça para mı harcamıyor.

casillas, raul, guti, Arbeloa ne kimin altyapısından çıktı.

ama olayın ne real ne barça olay çatlamakla alakalı sanırım dünkü veletler gelmiş bilmeden konuşuyor di stefano'yu puskas'ı bir öğrenin madrid'e bok atarken, sen doğduğundan beri var diye sanma messi her zaman vardı.

yedinci nesil

bir saat içinde sadece benim denk geldiğim hatalı entry sayısı 26 ve hepsinin 7. nesillere ait olduğu gerçeğini göz ardı etmezsek zincirin en zayıf halkasıdır.

kimsenin derdi nesil yazısının başında bulunan 7 rakamı ile değil, sözlüğün içine etme girişimi ile ilgili.

(bkz: sözlük formatı)

sözlük formatı

anlaşılan okumak için değil salataya konmak için var olan kurallar bütünü.

başlığı başlıktır diye tanımlayan yedinci nesiller

acilen çaylak yapılması gerekenlerdir.

tanım yaparken ne yapacağını şaşırıp 'başlıktır' diye tanımlayan adamın ne sözlükten ne formatından haberi yoktur çaylakken bol bol okur öğrenir.

hepsini geçtim sözlük uyarıyor entry girerken be kardeşim.

soru başlığa cevap entry girmek

hatalı giri örneğidir, sözlük formatını bilmemektir.
gammazların en sevdiği ispiklerden birisidir.

yedinci nesil geldi ama altıncı nesil hala aynı

son derece haklı olan iddia.

hala başlık açmasını bilmeyen ya da açılan başlığı tanımlamayı beceremeyen ve üstüne üstlük bu ikisini birlikte yapan yazarlar bol.

yönetimin hatasıda çok tabii ki 7. nesil gelmeden 6. nesil alımını kapatmazlarsa tabii ki adamlar alışmazlar.

ama daha önce dediğim gibi;

sözlük formatı okumak için değil salataya konmak için var.

okuduğundan daha çok yazan kişilik

okuduğundan daha çok yazan kişinin, kişiliğidir.

peki kişilik nedir? alışkanlıkların ve davranışların bütünüdür o kişinin şahsiyetidir.

aile ve sosyal çevresinden aldığı etkilere karşı oluşturduğu karakterin dış dünyaya yansımasıdır.

kişiliğinin temel yapısını anlamadan dinlemeden konuşmak kaplar bu kişinin.

başlığı başlıktır diye tanımlamak

yedinci nesil yazarlar alınmış, altıncı nesil yazarlar artık deneyim sahibi olmuş diye düşünürken, en çok altıncı nesillerin içine düştüğü hata.

entry girilirken ettiren başlıktır, dedirten başlıktır, söyleten başlıktır gibi tanımlamalar yapılamaz.

zaten sözlük formatı okunsun diye değil salataya konmak için var.

kayser sozer

`http://www.sourberry.org/onair`
adresindeki söyleşide

an itibari ile ter döken troll.

satrancın ırkçı bir oyun olması

how ı met your mother da ted bir bölümde okul yemekhanesi ırkçıdır safsataları ile eylem yapıyordu tek başına.
tabii ki gençlik yıllarında genç, toy ve gösteriş meraklısı olduğu zamanlarda.

ted' e ait olma ihtimali olan bir iddia.

yedinci nesil yazarlar kimdir

yedinci nesillerin kim olduğunu merak eden, öğrenmek isteyen, nerden gelirler nereye giderler bilmek isteyen kişinin sorusu.

ayrıca bir aşağılama cümlesidir.

+ yedinci nesil yazarlar kimdir usta nedir?
adammıdır, nedir?
gibi gibi.....

bay ve bayan bulent ersoy

fenerbahçe taraftarı olan yazar.

(bkz: beşiktaşlıların çocuk gibi sevinmesi)
(bkz: beşiktaş ın jimnastik kulübü olması)

gibi başlıklar ile yenilginin acısını çıkartmaya çalışıyor ama bu akşam pek üzgünler fenerli olmasına vermek lazım.
kızmayın amcası kızmayın.

bir fenerlinin yenilgi sonrası bahaneleri

6 aralık 1958 fenerbahçe beşiktaş maçı bunu bile sundular ama hak vermek lazım acısını çıkartamazlar.

bir fenerlinin yenilgi sonrası bahaneleri

ama ama amaaa aaa en güzel bahaneleri bu.

ekinler dize kadar

fenerbahçe için çok anlamlı olan güzide marşımız.

en büyük eğlence fenerbahçe

fenerlilerin konuştukça batması ile daha da eğlenceli bir hal almış olan takım.

ekinler dize kadar diyorum.

fenerlilerin liverpool özlemi

fenerlilerin beşiktaşın altına yattıktan sonra duydukları büyük özlemleri.

fenerbahçeli olmasına vermek

pek üstünde durmamak umursamamaktır.

- fenerli lan bu haa doğaldır o zaman demek geçmektir.

3-0 ın acısı da var tabi bu gece kendilerine gelemezler artık.
(bkz: yazık lan)

uludağ sözlük te yazma sebepleri

yazarların uludağ sözlüğü tercih etmesinin altındaki sebepleri araştıran bir soru cümlesi.
© copyright 2005 - 2026