bugün
- sedat pekmez19
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- yazarların iyi olduğu konular3
- ebu muhammed el culani3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir gecede cahil kaldık5
- çomar putu3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- tavuk iskender2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- galatasaray lobisi10
- ona bir şey söyle9
- beynin güzelce yıkanması2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- yazarların ilk kedileri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- muşlettin amca birader bey2
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- midas2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
entry'ler (190)
Şaşırmış yazar beyanıdır. Erkek dediğin esmer olur.
Sanma ki derdim güneşten ötürü;
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...
Yanlış anlaşıldığını düşündüğüm başlıktır. Şarkıyı biz yazmıyor muyduk ?
Çok klişe olacak belki fakat elinizdekinin değerini bilmeniz gerektiğidir.
ortalıkta çılgın gibi pokemon aramama neden olacak oyun. resmen bu güne kadar teknolojinin en çok işe yaradığını hissettiren şeylerden biri.
2017'den gelen edit: dünyanın en başarısız girişimlerinden biriydi. Henüz altyapısı bile hazır olmadan piyasaya sunulduğundan bir anda yayıldı ve bitti.
2017'den gelen edit: dünyanın en başarısız girişimlerinden biriydi. Henüz altyapısı bile hazır olmadan piyasaya sunulduğundan bir anda yayıldı ve bitti.
Kipa mağazalarında peynirli, patatesli ve ıspanaklı olmak üzere üç çeşidini bulabileceğiniz börek. Patatesli olanı şiddetle tavsiye edilir. Hazır börek seven biri olmayarak bile şunu söyleyebilirim ki dünyadaki en lezzetli yiyecektir. Fiyatı da 1.45 civarı bir şeydi sanırsam.
Edit: sadece benim sevdiğim börekmiş.
Edit: sadece benim sevdiğim börekmiş.
fazla dinlenmesi halinde bünyeyi ciddi anlamda sarsan, ahmet kaya' nın en güzel, en içli şarkısıdır.
Bu aşkın efkarı şarkılarda, hüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
Bu aşkın efkarı şarkılarda, hüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
i don't care if i don't look pretty. big girls cry when their hearts are breaking..
Sia' nın en güzel şarkısıdır.
Sia' nın en güzel şarkısıdır.
Böyle bir şey nasıl olabilir dediğim, benim ahlak anlayışıma tamamen ters hatta midemi bulandıran durum. Bunun normal olduğunu savunan hastalıklı bireylerin de bu hissiyata kapılmış kişiden hiç bir farkı yoktur.
istanbul' da yenen kumrunun kumruyla, midyenin midyeyle, kokoreçin kokoreçle, (bulunsa dahi) boyozun boyozla ve gevreğin gevrekle alakası yoktur. Bunları henüz izmir' de yememiş insanın yedim demesi yanlıştır. yani bir şekilde üretimi yapılsa bile lezzeti orjinalinin yanından geçemeyecek düzeyde olunca istanbullu tarafından pek tutulmuyor, satışı yapılamıyor. Ben boyoza şerbetsiz baklava diyen insan gördüm, nasıl bir şey yediyse zavallım...
indila' nın çook güzel şarkısıdır.
Makarna sosu değildir.
Makarna sosu değildir.
Şuanki sevgilisi 18yaşına yeni girmiş olan değişik tip.
Sözlükte böyle kibar insanlar da mı var dedirtmiş iyi kalpli, sevecen yazar.
Soğansız menemene menemen demek...
Bedshaped adında şahane bir şarkısı bulunan grup. insan dinlerken bir tuhaf oluyor, eşlik ederken aynı şeyleri yaşıyorsunuz. duyguların bu denli güzel yansıtıldığı başka bir şarkı olduğunu sanmıyorum.
Güzel kalpli, kibar bir yazar.
Eğer pide yemek istiyorsanız kesinlikle gidilecek yer.
Kendisini böyle bir ortamda bu denli ifşa etmesinin amacını tam olarak anlayamadığım yazarımsı. Aynı zamanda gördüğüm kadarıyla bu entry için " beni kıskanıyorlar" gibisinden bir yaklaşımda bulunabilecek kadar ego sorunları yaşayan bir bacımız.
Egosu çok yüksek erkeklerdir.