bugün
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı9
- sözlüğün aptal kaynaması12
- bir filmde ölüyü oynamak4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- neden sevgilim yok2
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- göbeksiz erkek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- herkesle iyi anlaşan insan18
- zalican4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- dünya13
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- hamas3
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- yazarların en sevdiği saatler2
- çok eski entryleri okumak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- hayatını kaybetmek4
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- vatandaş halinden memnun3
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- mor semsiyeli yabanci5
- yugoslavya kızları4
- devşirmelik makamı14
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- king is back5
- deniz baykal7
- izmir2
entry'ler (190)
Şaşırmış yazar beyanıdır. Erkek dediğin esmer olur.
Sanma ki derdim güneşten ötürü;
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...
Yanlış anlaşıldığını düşündüğüm başlıktır. Şarkıyı biz yazmıyor muyduk ?
Çok klişe olacak belki fakat elinizdekinin değerini bilmeniz gerektiğidir.
ortalıkta çılgın gibi pokemon aramama neden olacak oyun. resmen bu güne kadar teknolojinin en çok işe yaradığını hissettiren şeylerden biri.
2017'den gelen edit: dünyanın en başarısız girişimlerinden biriydi. Henüz altyapısı bile hazır olmadan piyasaya sunulduğundan bir anda yayıldı ve bitti.
2017'den gelen edit: dünyanın en başarısız girişimlerinden biriydi. Henüz altyapısı bile hazır olmadan piyasaya sunulduğundan bir anda yayıldı ve bitti.
Kipa mağazalarında peynirli, patatesli ve ıspanaklı olmak üzere üç çeşidini bulabileceğiniz börek. Patatesli olanı şiddetle tavsiye edilir. Hazır börek seven biri olmayarak bile şunu söyleyebilirim ki dünyadaki en lezzetli yiyecektir. Fiyatı da 1.45 civarı bir şeydi sanırsam.
Edit: sadece benim sevdiğim börekmiş.
Edit: sadece benim sevdiğim börekmiş.
fazla dinlenmesi halinde bünyeyi ciddi anlamda sarsan, ahmet kaya' nın en güzel, en içli şarkısıdır.
Bu aşkın efkarı şarkılarda, hüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
Bu aşkın efkarı şarkılarda, hüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
i don't care if i don't look pretty. big girls cry when their hearts are breaking..
Sia' nın en güzel şarkısıdır.
Sia' nın en güzel şarkısıdır.
Böyle bir şey nasıl olabilir dediğim, benim ahlak anlayışıma tamamen ters hatta midemi bulandıran durum. Bunun normal olduğunu savunan hastalıklı bireylerin de bu hissiyata kapılmış kişiden hiç bir farkı yoktur.
istanbul' da yenen kumrunun kumruyla, midyenin midyeyle, kokoreçin kokoreçle, (bulunsa dahi) boyozun boyozla ve gevreğin gevrekle alakası yoktur. Bunları henüz izmir' de yememiş insanın yedim demesi yanlıştır. yani bir şekilde üretimi yapılsa bile lezzeti orjinalinin yanından geçemeyecek düzeyde olunca istanbullu tarafından pek tutulmuyor, satışı yapılamıyor. Ben boyoza şerbetsiz baklava diyen insan gördüm, nasıl bir şey yediyse zavallım...
indila' nın çook güzel şarkısıdır.
Makarna sosu değildir.
Makarna sosu değildir.
Şuanki sevgilisi 18yaşına yeni girmiş olan değişik tip.
Sözlükte böyle kibar insanlar da mı var dedirtmiş iyi kalpli, sevecen yazar.
Soğansız menemene menemen demek...
Bedshaped adında şahane bir şarkısı bulunan grup. insan dinlerken bir tuhaf oluyor, eşlik ederken aynı şeyleri yaşıyorsunuz. duyguların bu denli güzel yansıtıldığı başka bir şarkı olduğunu sanmıyorum.
Güzel kalpli, kibar bir yazar.
Eğer pide yemek istiyorsanız kesinlikle gidilecek yer.
Kendisini böyle bir ortamda bu denli ifşa etmesinin amacını tam olarak anlayamadığım yazarımsı. Aynı zamanda gördüğüm kadarıyla bu entry için " beni kıskanıyorlar" gibisinden bir yaklaşımda bulunabilecek kadar ego sorunları yaşayan bir bacımız.
Egosu çok yüksek erkeklerdir.