bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sigmund freud'un koltuğu4
- kemalist dünya10
- 26 haziran 20264
- birader yazar olmak8
- devletin her şeye karışması2
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- galatasaray lobisi6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kemalistler9
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- saian dan aforizmalar2
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- şile2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aşure3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
entry'ler (190)
Şaşırmış yazar beyanıdır. Erkek dediğin esmer olur.
Sanma ki derdim güneşten ötürü;
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...
Yanlış anlaşıldığını düşündüğüm başlıktır. Şarkıyı biz yazmıyor muyduk ?
Çok klişe olacak belki fakat elinizdekinin değerini bilmeniz gerektiğidir.
ortalıkta çılgın gibi pokemon aramama neden olacak oyun. resmen bu güne kadar teknolojinin en çok işe yaradığını hissettiren şeylerden biri.
2017'den gelen edit: dünyanın en başarısız girişimlerinden biriydi. Henüz altyapısı bile hazır olmadan piyasaya sunulduğundan bir anda yayıldı ve bitti.
2017'den gelen edit: dünyanın en başarısız girişimlerinden biriydi. Henüz altyapısı bile hazır olmadan piyasaya sunulduğundan bir anda yayıldı ve bitti.
Kipa mağazalarında peynirli, patatesli ve ıspanaklı olmak üzere üç çeşidini bulabileceğiniz börek. Patatesli olanı şiddetle tavsiye edilir. Hazır börek seven biri olmayarak bile şunu söyleyebilirim ki dünyadaki en lezzetli yiyecektir. Fiyatı da 1.45 civarı bir şeydi sanırsam.
Edit: sadece benim sevdiğim börekmiş.
Edit: sadece benim sevdiğim börekmiş.
fazla dinlenmesi halinde bünyeyi ciddi anlamda sarsan, ahmet kaya' nın en güzel, en içli şarkısıdır.
Bu aşkın efkarı şarkılarda, hüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
Bu aşkın efkarı şarkılarda, hüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
i don't care if i don't look pretty. big girls cry when their hearts are breaking..
Sia' nın en güzel şarkısıdır.
Sia' nın en güzel şarkısıdır.
Böyle bir şey nasıl olabilir dediğim, benim ahlak anlayışıma tamamen ters hatta midemi bulandıran durum. Bunun normal olduğunu savunan hastalıklı bireylerin de bu hissiyata kapılmış kişiden hiç bir farkı yoktur.
istanbul' da yenen kumrunun kumruyla, midyenin midyeyle, kokoreçin kokoreçle, (bulunsa dahi) boyozun boyozla ve gevreğin gevrekle alakası yoktur. Bunları henüz izmir' de yememiş insanın yedim demesi yanlıştır. yani bir şekilde üretimi yapılsa bile lezzeti orjinalinin yanından geçemeyecek düzeyde olunca istanbullu tarafından pek tutulmuyor, satışı yapılamıyor. Ben boyoza şerbetsiz baklava diyen insan gördüm, nasıl bir şey yediyse zavallım...
indila' nın çook güzel şarkısıdır.
Makarna sosu değildir.
Makarna sosu değildir.
Şuanki sevgilisi 18yaşına yeni girmiş olan değişik tip.
Sözlükte böyle kibar insanlar da mı var dedirtmiş iyi kalpli, sevecen yazar.
Soğansız menemene menemen demek...
Bedshaped adında şahane bir şarkısı bulunan grup. insan dinlerken bir tuhaf oluyor, eşlik ederken aynı şeyleri yaşıyorsunuz. duyguların bu denli güzel yansıtıldığı başka bir şarkı olduğunu sanmıyorum.
Güzel kalpli, kibar bir yazar.
Eğer pide yemek istiyorsanız kesinlikle gidilecek yer.
Kendisini böyle bir ortamda bu denli ifşa etmesinin amacını tam olarak anlayamadığım yazarımsı. Aynı zamanda gördüğüm kadarıyla bu entry için " beni kıskanıyorlar" gibisinden bir yaklaşımda bulunabilecek kadar ego sorunları yaşayan bir bacımız.
Egosu çok yüksek erkeklerdir.