bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- kadir inanır22
- görücü usulü2
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- rakı sevmemek6
- bioloji2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cevcet2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- yagmurcu3
- kemalist dünya24
- her insanın bir cini olması5
- çok güzel ama manyak kadın7
- anın görüntüsü20
- mustafa kemal atatürk7
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- kaşar5
- osurdum3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- true'nun çaylak olması16
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- barış alper yılmaz2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- pkk lı doktorlar2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- gizem3
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
entry'ler (190)
Şaşırmış yazar beyanıdır. Erkek dediğin esmer olur.
Sanma ki derdim güneşten ötürü;
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...
Yanlış anlaşıldığını düşündüğüm başlıktır. Şarkıyı biz yazmıyor muyduk ?
Çok klişe olacak belki fakat elinizdekinin değerini bilmeniz gerektiğidir.
ortalıkta çılgın gibi pokemon aramama neden olacak oyun. resmen bu güne kadar teknolojinin en çok işe yaradığını hissettiren şeylerden biri.
2017'den gelen edit: dünyanın en başarısız girişimlerinden biriydi. Henüz altyapısı bile hazır olmadan piyasaya sunulduğundan bir anda yayıldı ve bitti.
2017'den gelen edit: dünyanın en başarısız girişimlerinden biriydi. Henüz altyapısı bile hazır olmadan piyasaya sunulduğundan bir anda yayıldı ve bitti.
Kipa mağazalarında peynirli, patatesli ve ıspanaklı olmak üzere üç çeşidini bulabileceğiniz börek. Patatesli olanı şiddetle tavsiye edilir. Hazır börek seven biri olmayarak bile şunu söyleyebilirim ki dünyadaki en lezzetli yiyecektir. Fiyatı da 1.45 civarı bir şeydi sanırsam.
Edit: sadece benim sevdiğim börekmiş.
Edit: sadece benim sevdiğim börekmiş.
fazla dinlenmesi halinde bünyeyi ciddi anlamda sarsan, ahmet kaya' nın en güzel, en içli şarkısıdır.
Bu aşkın efkarı şarkılarda, hüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
Bu aşkın efkarı şarkılarda, hüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
i don't care if i don't look pretty. big girls cry when their hearts are breaking..
Sia' nın en güzel şarkısıdır.
Sia' nın en güzel şarkısıdır.
Böyle bir şey nasıl olabilir dediğim, benim ahlak anlayışıma tamamen ters hatta midemi bulandıran durum. Bunun normal olduğunu savunan hastalıklı bireylerin de bu hissiyata kapılmış kişiden hiç bir farkı yoktur.
istanbul' da yenen kumrunun kumruyla, midyenin midyeyle, kokoreçin kokoreçle, (bulunsa dahi) boyozun boyozla ve gevreğin gevrekle alakası yoktur. Bunları henüz izmir' de yememiş insanın yedim demesi yanlıştır. yani bir şekilde üretimi yapılsa bile lezzeti orjinalinin yanından geçemeyecek düzeyde olunca istanbullu tarafından pek tutulmuyor, satışı yapılamıyor. Ben boyoza şerbetsiz baklava diyen insan gördüm, nasıl bir şey yediyse zavallım...
indila' nın çook güzel şarkısıdır.
Makarna sosu değildir.
Makarna sosu değildir.
Şuanki sevgilisi 18yaşına yeni girmiş olan değişik tip.
Sözlükte böyle kibar insanlar da mı var dedirtmiş iyi kalpli, sevecen yazar.
Soğansız menemene menemen demek...
Bedshaped adında şahane bir şarkısı bulunan grup. insan dinlerken bir tuhaf oluyor, eşlik ederken aynı şeyleri yaşıyorsunuz. duyguların bu denli güzel yansıtıldığı başka bir şarkı olduğunu sanmıyorum.
Güzel kalpli, kibar bir yazar.
Eğer pide yemek istiyorsanız kesinlikle gidilecek yer.
Kendisini böyle bir ortamda bu denli ifşa etmesinin amacını tam olarak anlayamadığım yazarımsı. Aynı zamanda gördüğüm kadarıyla bu entry için " beni kıskanıyorlar" gibisinden bir yaklaşımda bulunabilecek kadar ego sorunları yaşayan bir bacımız.
Egosu çok yüksek erkeklerdir.