bugün

entry'ler (515)

robert plant

I've really been the best, the best of fools...
görsel

vincent aboubakar

ganyancıyı başımıza t.d yapan topçu oğlu topçu. takke düştü kel göründü tabii.

23 cm penis

sahip olan kişiye sık sık "çevir de götüne sok" tavsiyesi verilen penis boyutu.

nerden bildiğimı sormayın kıpss...

sözlükte 50 60 yaş arası yazar var mı sorunsalı

gözleri başlığı okuyacak kadar iyi görmediği içün bilemeyeceğimiz sorunsal.

blood diamond

görsel

telefon duvar kağıdı

görsel

doğalgaz faturası

17 günlüğüne 45 lira gelen fatura.

bu 17 günün 5inde de evde yoktuk zaten. kalanında da doğru düzgün yemek yapıp yiyecek takatimiz yoktu. e petekleri zaten daha hiç yakmadık aq.

en hafif tabirle ananızın amı diyorum.

allah bu kış hepimizin yardımcısı olsun.

babanın ölmesi

benim gibi "bi şey olsa da cinnet geçirsem" diye bekleyen depresif türler için ekstra zordur.

29 ekim cuma itibariyle kanser belası yüzünden ben de yetim kaldım.

sadece 1.5 ay önce absürt diklikte yokuşu yürürken "sikicem bu nedir baba yavaş yürü" der, "ne var lan bunda" cevabını alırdım.

hayat. 1.5 ayda nerden nereye geliyorsun. geriye de en çok söylenmemesi gereken cümlelerin, pişmanlıkların ve keşkelerin kalıyor.

çok dindar değiliz. hatta hiç mi hiç değiliz. fakat kanserden ölen diğer kardeşleri gibi hiç çekmemesi, ölmeden bir gün önce "gel şehadet getirelim" demesi, cuma günü kaybetmemiz ve kendisini yıkayan dostlarımızın söylediği "içiniz rahat olsun gülerek gitmiş" lafları tek tesellimiz.

yattığın yer incinmesin. babam.

bear grylls

olm siz ne salak insanlarsınız ya.

türk halkının okuduğunu anlama konusunda neden sonuncu olduğunu kanıtlar niteliktesiniz.

adam şov yapıyor şov. programın açılışında da bunlar yazıyor zaten. kandırmıyorlar sizi aq. ortada gizli saklı bi şey de yok.

he yedikleri şeyler gerçek tabii ki. bear size "çaresizseniz bunlar yenilebilir"i öğretiyor.

bizim embesiller de çıkıp "siz bi de kamera arkasını görün ohooo ekiple geziyor" diyo. tebrikler yerli ve milli aynştayn. aynştaynlarımız.

okan bayülgen

iyi de okan orda zaten sigara icmiyor ki. sarilmis tütünü yakmadan elinde tutuyor ve muhtemelen dünyayı kurtarma hevesindeki feminist vegan hdpli politik dogrucu bi eziği itin gotune sokup sokup cikartiyor.

ulan ne kolpa algicisiniz ya.

https://youtu.be/DnEs8MflID0 ilgili video. kadının tipi her şeyi açıklıyor zaten.

lionel messi

arjantinin gettosunda zihinsel olarak problemli bir çocuk olarak dünyaya geliyorsun. sosyal zekan sıfır. iletişim özürlüsüsün.

hormon sıkıntın var. doktorlar bu çocuk en fazla 140 cm olur diyor.

tüm bu zihinsel ve fiziksel (özellikle zihinsel) problemlerine rağmen inanılmaz bir kararla 12 yaşındayken konfor alanından ayrılıp bambaşka bir ülkeye, bambaşka bir takıma gidiyorsun ve bundan sadece 9 sene sonra, henüz 21 yaşındayken ballon d'or alıyorsun.

sonra profilinde ronaldo fotoğrafı olan, kendi tuttuğu takımın maçlarını izlemek ve skills videolarında zaman geçirmekten başka futbola hiçbir yetkinliği olmayan 18 yaşındaki bi çocuk çıkıp diyor ki

"messi sadece yetenek beee ağbiii ronaldo çok çalışkan"

güler misin ağlar mısın. he aq sadece yetenek. messi imkansız mertebesinde çalışmasaydı olanca yeteneğine rağmen bu sosyal zekayla en fazla kasap olurdu.

goat.

celal şengör ün bok yemesi

birtakım insanlar "merak etmese" şu an yaşadığımız refahın 1000de 1ine bile sahip değildik.

normal bi durumdur. diyabetin nasıl keşfedildiğine bi bakın isterseniz.
ayrıca (bkz: ad hominem)

orijinalinden güzel olan cover lar

mr big - wild world muhtemelen tarihin en iyi coverıdır.

https://youtu.be/Za9LY6Q3EuI

burcun ne diye soran erkek

ibnelik alametidir.

tek sevişme hakkı verilse tercih edilecek ünlü

genç bir boomer olarak kesinlikle jennifer lopez.

fatih terim italyancası

şenol güneş türkçesinden iyidir.

vampires 2

başrolünde bon jovinin olduğu 2002 yapımı vampir filmi.

yamulmuyorsam izlediğim ilk yabancı filmlerden bir tanesi idi.

house of wax

kamp yapan fit erkekler ve seksi kızların sırayla öldürülmesi temalı filmlerin açık ara en iyi örneğidir.

yeraltı canavarı

(bkz: tremors)

çocukluğumda izleyip/dinleyip sevdiğim her şeye saplantılı ve geçmişle yaşayan biri olarak hâlâ ara ara açıp izlediğim unutulmaz film. tabii ki dublajlısını.

sadece ülkemizde popüler olan bir film gibi gözükse de dünyada da manyağı çoktur.

sabah 5 16 sigarası

yakılmıştır.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.