bugün
- true'nun çaylak olması15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet4
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kadir inanır14
- velvet28
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kendi kendine gülmek3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 20102
- anın görüntüsü17
- üniversitelerin gereksiz olması12
- israil2
- yazarların iyi olduğu konular9
- kemalist dünya19
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- özlü sözler5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 27 haziran 20262
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- yürüyüş flörtü3
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ırak2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- galatasaray lobisi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
entry'ler (80)
az önce başıma gelen olaydır.
gün boyu hiç konuşmadığımı fark ettim ve bir an sesime yabancılaştım. ilk ses çıkarma denememde bi zorlandım öksürük falan bi şekilde çıktı sonra tekrar kısıldı.
gün boyu hiç konuşmadığımı fark ettim ve bir an sesime yabancılaştım. ilk ses çıkarma denememde bi zorlandım öksürük falan bi şekilde çıktı sonra tekrar kısıldı.
tiyatro olması kuvvetle muhtemeldir ama bir umut belki birileri bu adama dur der diye de insan beklemiyor değil.
aslında şaşkınlık veren başbakanlık döneminde hakan fidan'ı bir nevi sağ kolu olarak gören süreç görüşmelerine ben gönderdim diyen ve cemaatin hakan fidan'a saldırılarına karşı göğüs geren cumhurbaşkanı'nın neden şimdi adaylığa karşı çıktığıdır.
acaba kendisini başka bir alanda mı değerlendirmek mi istiyor yoksa bir kopuş mu söz konusu.
acaba kendisini başka bir alanda mı değerlendirmek mi istiyor yoksa bir kopuş mu söz konusu.
cumhurbaşkanı kolombiya gezisinden önce sorulan hakan fidan'ın adaylığına karşı ne düşünüyorsunuz minvalindeki soruya kendisi ben olumlu bulmuyorum ve başbakana da söyledim şeklinde bir cevap vermiştir.
cumhurbaşkanı'nın bu tip bir soruya doğrudan ifadelerle müdahil olması, cevap vermesi abesine karşın -ki asıl konuşulması gereken bu olsa da- akıllara akp cenahındaki çatlağı getirmiştir.
en azından cumhurbaşkanı'nın baskın olması yönündeki rahatsızlığı bilinen davutoğlu'nun kendi kişiliğini ortaya koyması yönündeki kritik aşamalardan birisidir.
ülkeye hakim olan rejimsizlik halinin devam edeceği görülüyor, izliyoruz merakla.
http://m.radikal.com.tr/p..._sicak_bakmiyorum-1289140
cumhurbaşkanı'nın bu tip bir soruya doğrudan ifadelerle müdahil olması, cevap vermesi abesine karşın -ki asıl konuşulması gereken bu olsa da- akıllara akp cenahındaki çatlağı getirmiştir.
en azından cumhurbaşkanı'nın baskın olması yönündeki rahatsızlığı bilinen davutoğlu'nun kendi kişiliğini ortaya koyması yönündeki kritik aşamalardan birisidir.
ülkeye hakim olan rejimsizlik halinin devam edeceği görülüyor, izliyoruz merakla.
http://m.radikal.com.tr/p..._sicak_bakmiyorum-1289140
içerisinde seksi değil de belki aşka dair bir şeyler bulup düşünülebilecek birkaç mevzu barındırır.
https://www.youtube.com/watch?v=W5qbBG1A2sg
https://www.youtube.com/watch?v=W5qbBG1A2sg
bakmadan söylüyorum %99.9 faşist.
ispirliden ziyade daha güney'de ya da doğu'da olan ilçelerden olabilir.
aşık olduğun insan.
çünkü lezbiyendir.
mhp'nin 54.yılı.
maç başı on bin euro alan adamları tesisatçı olarak gören zihniyetin yaptığı muameledir.
maçtan sonra milyon dolarlık arabaları ile eve dönen adamlar ile emekçi tesisatçılarımızı bir gören zihniyeti kınıyorum.
maçtan sonra milyon dolarlık arabaları ile eve dönen adamlar ile emekçi tesisatçılarımızı bir gören zihniyeti kınıyorum.
seslisi de şov artık.
biraz zorunlu sebeplerden dolayıdır bence kimse kolay kolay yüzlerce yıllık yurdunu terk etmek istemez.
gerçekler biz erkeklerin oluşturdukları gerçekleridir. ata, erk, egemen.
takılmayın böyle şeylere.
takılmayın böyle şeylere.
hem bu konuşmayı yapmamış hem de kerhaneye gitmemiş insan değildir önermesinin gelmesi muhtemeldir.
biraz da kadın egemen bakalım.
evet tahmin ettiğim gibi durumdan hoşnut olmayanlar eksi verdi.
evet kendisi bir anadolu ermeni ailesinin kızıdır.
dedesi karslı, babaannesi ise erzurumluymuş.
anadolu her zaman güzelliklere yurt olmuştur evet.
http://www.ntv.com.tr/yas...ti,wBIFR4NhoEydmaE5D24c8w
dedesi karslı, babaannesi ise erzurumluymuş.
anadolu her zaman güzelliklere yurt olmuştur evet.
http://www.ntv.com.tr/yas...ti,wBIFR4NhoEydmaE5D24c8w
hızlı bir akıl yoklaması ile jean reno'nun l'immortel filmi olabilir diyebileceğim filmdir.