bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kemalistler6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- alan greenspan3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- her gün poğaça simit yemek2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- üniversitelerin gereksiz olması2
- pozantı2
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- türk kızı egosu6
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- erkekler neden az yaşar10
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- mutluluğun fark edilmemesi8
sevdiği entry'ler
Bir Ramazan günü eniştem bize gelmişti ve inanın evlerinde yemek olmadığı için gelmişti. Bende küçüktüm ama annem çalıştığı için çocuk yaşta dahi yemeği ben yapardım annemin çalıştığı günlerde. Eniştemin şansına da o gün sadece tarhana çorbası yapmışım. Babam da yeni erzak almıştı işyerinden peynir, zeytin vs. Masaya çorbayı ve kahvaltılıkları koyabilmiştim yalnızca. Eniştem de dedi ki "biliyor musun tarhana aslında siyah zeytinle yenir" sevinmiştim birden yemeği beğendi diye. iftarımızı öyle yapmıştık.
Adam akıllı. Kadın başlığının daha çok ilgi göreceğini biliyor.
Kendime cilt bakımı hediye ettim.
Otobüs beklerken kokoreç de ısmarladım.
Şimdi de Asuman'la cem dinliyoruz. inanılmaz romantik geçti..
Otobüs beklerken kokoreç de ısmarladım.
Şimdi de Asuman'la cem dinliyoruz. inanılmaz romantik geçti..
ayşe kadınla birlikte mi bu fiyat !..
yuh amq.
yuh amq.
kalan 4'ünün şehir merkezi nüfusu toplamı Batman'ın şehir merkezi etmiyor.
Batman'ı küçük bir yer mi sanıyorsunuz? *
Batman'ın merkez nüfusu Manisa, Trabzon, Balıkesir kadar..
Batman'ı küçük bir yer mi sanıyorsunuz? *
Batman'ın merkez nüfusu Manisa, Trabzon, Balıkesir kadar..
Hasta olmamak için günde 4 farklı vitamin, gıda takviyesi vs kullanacak kadar.
Dürüst ve beklentisiz olduğum için.
Gurursuz bi asalak olsaydım çok sevilirdim ama kendi ayaklarımın üzerinde olmanın huzurunu yaşıyorum.
Gurursuz bi asalak olsaydım çok sevilirdim ama kendi ayaklarımın üzerinde olmanın huzurunu yaşıyorum.
La loba ya yurume sirasi bekliyor olabilir.
hele birde yaz melteminde ay ışığı altında denizi seyrederken uykuya dalıyorsanız tadından yenmez.
"iş yerine uğradım" diyen insanlara hep imrenmişimdir.
hayatımın en güzel günüydü, aynı heyecanı tekrar tekrar yaşamak hiç unutmamak istiyorum. o günü düşünmek terapi gibi. ama ne bir daha o günü yaşabiliriz ne de bir daha o günki gibi olabiliriz. sen de öyle düşündün mü?
sevgimi tükettiğin için çok üzgünüm. sevmek zor, seni yeniden sevebilmek daha zor. ilk güne yeniden dönebilir miyiz, o zaman ilk gün olur mu? tadı damagımda kaldı
gözlerine bakmak istemiyorum sesini duymak istemiyorum bu gece yalnız uyumak istiyorum ve artık üzülmek istemiyorum
sevgimi tükettiğin için çok üzgünüm. sevmek zor, seni yeniden sevebilmek daha zor. ilk güne yeniden dönebilir miyiz, o zaman ilk gün olur mu? tadı damagımda kaldı
gözlerine bakmak istemiyorum sesini duymak istemiyorum bu gece yalnız uyumak istiyorum ve artık üzülmek istemiyorum
4 yıl. 7 yıllık yazar kadar borumuzu öttüremiyoruz belki ama, hayatımıza bu sözlük sayesinde çok şey kazandırdığımız kesin.
yakında bu süre 5 yıl da olur, 8 yıl da. asıl önemli olan şey, burada çitayı ne şekilde yükselttiğim ve hayatıma neler katabildiğim.
mesela kişişel gelişimimin yarısından çoğunu bu platform sayesinde güçlendirdim. okumaya teşvik etti, mantık yürütmemi sağladı. okumanın, yazmanın ne kadar önemli bir şey olduğunu gözüme soka soka gösterdi.
aşırı kaliteli bir platform olmasa da, seviyorum lan buraları. iyi ki var!
yakında bu süre 5 yıl da olur, 8 yıl da. asıl önemli olan şey, burada çitayı ne şekilde yükselttiğim ve hayatıma neler katabildiğim.
mesela kişişel gelişimimin yarısından çoğunu bu platform sayesinde güçlendirdim. okumaya teşvik etti, mantık yürütmemi sağladı. okumanın, yazmanın ne kadar önemli bir şey olduğunu gözüme soka soka gösterdi.
aşırı kaliteli bir platform olmasa da, seviyorum lan buraları. iyi ki var!