bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor11
- kemalistler2
- demet evgar5
- evde kaş bıyık alımı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- am okşama4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- yazarların imza parfümleri14
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- erkekler neden az yaşar10
- güzel huylu kezo4
- kürt mimarisi2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- saygıdeğer birader yazarlar5
- milletin anasına küfretmek2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- pkk nasıl biter5
- uranyum ve roket2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- futbol17
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- al kardeşim elimi verdim sana2
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- halil ergün2
sevdiği entry'ler
Bir Ramazan günü eniştem bize gelmişti ve inanın evlerinde yemek olmadığı için gelmişti. Bende küçüktüm ama annem çalıştığı için çocuk yaşta dahi yemeği ben yapardım annemin çalıştığı günlerde. Eniştemin şansına da o gün sadece tarhana çorbası yapmışım. Babam da yeni erzak almıştı işyerinden peynir, zeytin vs. Masaya çorbayı ve kahvaltılıkları koyabilmiştim yalnızca. Eniştem de dedi ki "biliyor musun tarhana aslında siyah zeytinle yenir" sevinmiştim birden yemeği beğendi diye. iftarımızı öyle yapmıştık.
Adam akıllı. Kadın başlığının daha çok ilgi göreceğini biliyor.
Kendime cilt bakımı hediye ettim.
Otobüs beklerken kokoreç de ısmarladım.
Şimdi de Asuman'la cem dinliyoruz. inanılmaz romantik geçti..
Otobüs beklerken kokoreç de ısmarladım.
Şimdi de Asuman'la cem dinliyoruz. inanılmaz romantik geçti..
ayşe kadınla birlikte mi bu fiyat !..
yuh amq.
yuh amq.
kalan 4'ünün şehir merkezi nüfusu toplamı Batman'ın şehir merkezi etmiyor.
Batman'ı küçük bir yer mi sanıyorsunuz? *
Batman'ın merkez nüfusu Manisa, Trabzon, Balıkesir kadar..
Batman'ı küçük bir yer mi sanıyorsunuz? *
Batman'ın merkez nüfusu Manisa, Trabzon, Balıkesir kadar..
Hasta olmamak için günde 4 farklı vitamin, gıda takviyesi vs kullanacak kadar.
Dürüst ve beklentisiz olduğum için.
Gurursuz bi asalak olsaydım çok sevilirdim ama kendi ayaklarımın üzerinde olmanın huzurunu yaşıyorum.
Gurursuz bi asalak olsaydım çok sevilirdim ama kendi ayaklarımın üzerinde olmanın huzurunu yaşıyorum.
La loba ya yurume sirasi bekliyor olabilir.
hele birde yaz melteminde ay ışığı altında denizi seyrederken uykuya dalıyorsanız tadından yenmez.
"iş yerine uğradım" diyen insanlara hep imrenmişimdir.
hayatımın en güzel günüydü, aynı heyecanı tekrar tekrar yaşamak hiç unutmamak istiyorum. o günü düşünmek terapi gibi. ama ne bir daha o günü yaşabiliriz ne de bir daha o günki gibi olabiliriz. sen de öyle düşündün mü?
sevgimi tükettiğin için çok üzgünüm. sevmek zor, seni yeniden sevebilmek daha zor. ilk güne yeniden dönebilir miyiz, o zaman ilk gün olur mu? tadı damagımda kaldı
gözlerine bakmak istemiyorum sesini duymak istemiyorum bu gece yalnız uyumak istiyorum ve artık üzülmek istemiyorum
sevgimi tükettiğin için çok üzgünüm. sevmek zor, seni yeniden sevebilmek daha zor. ilk güne yeniden dönebilir miyiz, o zaman ilk gün olur mu? tadı damagımda kaldı
gözlerine bakmak istemiyorum sesini duymak istemiyorum bu gece yalnız uyumak istiyorum ve artık üzülmek istemiyorum
4 yıl. 7 yıllık yazar kadar borumuzu öttüremiyoruz belki ama, hayatımıza bu sözlük sayesinde çok şey kazandırdığımız kesin.
yakında bu süre 5 yıl da olur, 8 yıl da. asıl önemli olan şey, burada çitayı ne şekilde yükselttiğim ve hayatıma neler katabildiğim.
mesela kişişel gelişimimin yarısından çoğunu bu platform sayesinde güçlendirdim. okumaya teşvik etti, mantık yürütmemi sağladı. okumanın, yazmanın ne kadar önemli bir şey olduğunu gözüme soka soka gösterdi.
aşırı kaliteli bir platform olmasa da, seviyorum lan buraları. iyi ki var!
yakında bu süre 5 yıl da olur, 8 yıl da. asıl önemli olan şey, burada çitayı ne şekilde yükselttiğim ve hayatıma neler katabildiğim.
mesela kişişel gelişimimin yarısından çoğunu bu platform sayesinde güçlendirdim. okumaya teşvik etti, mantık yürütmemi sağladı. okumanın, yazmanın ne kadar önemli bir şey olduğunu gözüme soka soka gösterdi.
aşırı kaliteli bir platform olmasa da, seviyorum lan buraları. iyi ki var!