bugün
- am okşama4
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- demet evgar2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- uranyum ve roket2
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- vajinizm2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- erkekler neden az yaşar10
- saygıdeğer birader yazarlar5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- al kardeşim elimi verdim sana2
- biat kültürü3
- halil ergün2
- bir insanı sevmek12
- pkk nasıl biter5
- 2026 dünya kupası23
- dünya11
- artık sevmeyeceğim2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yargıcı3
- toz yumrususun unutma2
- wowturkey3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- kemal kılıçdaroğlu19
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- futbol17
- kıskanmak7
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- bidat2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
entry'ler (9)
her şeyden bıktım.
sürekli işe gitmekten. bir türlü düzeni tutturamadığım ilişkilerimden, yaşamaktan, nefes almaktan bıktım. sadece cs go oynarken mutlu olabiliyorum.
sürekli işe gitmekten. bir türlü düzeni tutturamadığım ilişkilerimden, yaşamaktan, nefes almaktan bıktım. sadece cs go oynarken mutlu olabiliyorum.
gay olma ihtimali çok yüksek olan kişidir.
insanın kendisiyle yüzleşmesini sağlayan acı bir soru bence bu.
sevildim aslında. ama beni seven kişileri ben sevmedim. insan her zaman ulaşamadığına ilgi duyuyor. şimdiki zamanda sevgi diye bir şeyin gerçekten yaşandığına da inanmıyorum zaten. herkesin farklı, enteresan bir ruh hali var. aşk, sevgi bence çok eskide kaldı.
sevildim aslında. ama beni seven kişileri ben sevmedim. insan her zaman ulaşamadığına ilgi duyuyor. şimdiki zamanda sevgi diye bir şeyin gerçekten yaşandığına da inanmıyorum zaten. herkesin farklı, enteresan bir ruh hali var. aşk, sevgi bence çok eskide kaldı.
insan sevdiğini sahiplenecek, kıskanacak tabi.
ince bir çizgi bu.
Kendi adıma konuşayım şayet kız arkadaşım insanların ona yaklaşmasına yol açıyorsa, sosyal medyada açık hesapla sürekli fotoğraf, hikaye atıp millete kendini reklam yapıyorsa da işim olmaz. Bu kıskanmak değil enayiliktir çünkü. ilgi onun hoşuna gidiyordur. Zaten bunun için yapıyor bunu. Sende kendi kendine sinir olur durursun. Yarın bir sorun yaşadığınızda basar kıçına tekmeyi, etrafındaki köpek balıklarının birine sarılır bakar hayatına.
ince bir çizgi bu.
Kendi adıma konuşayım şayet kız arkadaşım insanların ona yaklaşmasına yol açıyorsa, sosyal medyada açık hesapla sürekli fotoğraf, hikaye atıp millete kendini reklam yapıyorsa da işim olmaz. Bu kıskanmak değil enayiliktir çünkü. ilgi onun hoşuna gidiyordur. Zaten bunun için yapıyor bunu. Sende kendi kendine sinir olur durursun. Yarın bir sorun yaşadığınızda basar kıçına tekmeyi, etrafındaki köpek balıklarının birine sarılır bakar hayatına.
her canlının tadacağı olay. genelde insanlar ölümü düşünmez. hiç ölmeyecekmiş gibi yaşarlar. ölümü düşünmekte iyi değil tabi ama yinede hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamamak lazım. hayatın, sağlığın, gençliğin her şeyin değerini bilmek ve ona göre yaşamak lazım.
ilişkilerin eski tadı yok gibi geliyor bana. her şey o kadar normalleşti ki. ilk gün buluşup öpüşmek, ilişkiye girmek bile normal bir durum günümüzde. artık öpüşmek çok sıradan bir şey. tabi bu değerleri çok çabuk tüketince de her şey boka sarıyor.
Ne için kullanacağınıza göre değişir. 1500 TL'ye alacağını bilgisayarı canlı ders için kullanabilirsiniz. Veya film izlemek, internette gezinmek için. Ekstra bir beklentiniz yoksa ve performans istemiyorsanız neden olmasın? bence ikinci el satış yapılan siteleri araştırın. Ben geçen sene 1000 TL'ye asus dizüstümü satmıştım. i5 işlemci, 4gb ram'i vardı.
25 değilde 30 yaşından sonra sanırım insan yaşlandığını daha iyi anlıyor. insanın dili 30 bile demeye gitmiyor açık söylemek gerekirse. sağlık problemleri başlıyor. etrafınızda tanışma potansiyeli olan kadın sayısı azalıyor. kaygı, stres, evlilik baskısı her şey üzerinize çöküyor. sakın gelmeyin diyorum. 25 iyidir.
herkesten farklı, ayrı sevilen bir sanatçıydı. ölümü gerçekten üzmüştür. Türk tiyatrosunun kavuk sahibi oyuncusuydu. kalemimin sapını gülle donattım en sevdiğim kitabıdır.