bugün
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 33 yaşında olmak4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- deniz göktaş4
- whynot2
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- ilgi manyağı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- gitme diye yalvarmak3
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- bir şeyin adını koyamamak2
- hootsuite2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- anın görüntüsü22
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğün kırbacı3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- meksikalı batman2
- erkekler neden erken ölür4
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- arşivlenmesi gereken resimler2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- aşure yapan sözlük kızları7
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- günün şiiri6
- tamar tanrıyar2
- enjoy im vaccinated3
entry'ler (271)
z premium kuşağı olabilir.
şeftali tüylü nektari tüysüz bir meyvedir.
Zakkum-Gökyüzünde.
Bak güneş batıyor işte bir gün daha yakınız.
Bu yağmur sensin işte
Ordasın gökyüzünde.
Kaç yıl oldu gideli
Kaçıncı uykundasın
Hangi rüzgar aldı seni, hala üşütüyor beni
Bak güneş batıyor işte bir gün daha yakınız.
Bu yağmur sensin işte
Ordasın gökyüzünde.
Kaç yıl oldu gideli
Kaçıncı uykundasın
Hangi rüzgar aldı seni, hala üşütüyor beni
tam 44 saattir uyumuyorum, saygılar.
Bir insana hediye edilecek en iyi şeydir kitap... istisnasız herkese en az bir tane almışlığım vardır. Durup dururken içimden gelip aldığım da oldu, özel günlerde de aldığım oldu. Özellikle kendini yalnız ve kötü hisseden insanlara daha öncelikli davranırım kitap alma konusunda çünkü kitabın içindeki karakterlerle arkadaş olup kendini daha iyi hissedeceğinden eminimdir. okuyun arkadaşlar, kitap alın okutun, herkes okusun. Okumadan düzelemeyecek bu dünya.
sezen aksu-iki gözüm.
Timuçin esen- ne karaymış şu alnımın yazısı.
ırkçı ve kendisinden farklı düşünen herkese düşman kesilen tip.
istanbulda martı sesi, deniz havası. vapur korna seslerini duyabilirsiniz ama Angara'da pavyonlardan gelen kaşık seslerini duymak daha başkadır...
delikanlı kızdır.
anneanne veya babaanne zamanındaki eşyaları görüp artık 'yaa bunlar çok eski moda yaa' demediğim an, büyüdüğümü anladım... şimdi o zamanlardaki tek bir saç tokasını bile saklıyorum..
ne seviliyorsun ne sevilmiyorsun, kimse seni tanımıyor birde böyle yazar olmak var
Senin sevmediklerini de sevdim ben Diego. Neden sevmediğini anlamak için, onları… sevdim !!! Ya da sevmeye çalıştım… içimdeki, sana dair olan öfkeyi dindirmek için yaptım belki. Öfkem dinmedi Diego.
Her defasında körkütük aşık olarak, sana döndüm. Ya da aslında senden hiç gitmemiştim.
Her defasında körkütük aşık olarak, sana döndüm. Ya da aslında senden hiç gitmemiştim.
uzun bir süre sonra bende geldim. merhaba.
Sanırım insanların arasında olmak beni boğuyor. Bunu hiçbir zaman söyleyememiştim ama şuan kanaat getirdim.
sevgi öyle kolay değildir, eğer affedilemeyecek kadar büyük şeyler yapılır; gururun, onurun ayaklar altına alınır işte o an vazgeç. ama onun dışında sevgi vazgeçilmek için değildir. seviyorsan ve yanındaysa, hâlâ elini tutabiliyorsan, sarılabiliyorsan kıymetini bil. Sesine hasret kalmanın acısını anlatamam. O yüzden vazgeçmeyin, sevin, sevilin.
palyaçolar.
birde okul açılmadan itiraf sayfasına okulda zengin, arabası olan çocuk çok mu diye soranlar var.
ne diyelim her şey para değil. şefkat, sevgi, sahiplenme, fedakarlık bunlar daha önemli.
ne diyelim her şey para değil. şefkat, sevgi, sahiplenme, fedakarlık bunlar daha önemli.
o kadar alışmışsın ki, birisi geldiğinde beni rahatımdan eder diye korkar olmuşsun ve hayatına kimseyi alamıyorsun. bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi onu bile anlayamıyorsun. Bazen kurtulmak istiyorsun yalnızlık denen illetten ancak yalnızlık tamamıyla sen olmuşsun. insan kendinden kaçamaz ya, o hale gelmişsin. yalnızlığın tanımı sen, senin tanımın yalnızlık olmuş.
Gözümü kapatıp olmak istediğim yere gittiğimde gözümü açıp karşımda özlediğim insanların olmasını isterdim.