bugün
- bugün de meme atan olmaması13
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- iş kadını yazarlar6
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ege waw3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- bully2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- 2026 dünya kupası16
- krista allen2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- ikinci el elbise giymek2
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- kemal kılıçdaroğlu9
- sol tarafın inzal olması3
- düşün ki o bunu okuyor4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
entry'ler (62)
Bu vakitten sonra uygulanırsa eskilerle arada seviye farkı olacağını düşündüğüm uygulama.
Yalnızca iki gün önce yaklaşık 10 şiirini birden devirmiştim. Cok mu okumuşum ya da cok mu sevmişim ki o da gitti.
Sari kart gormesine sebep olacak davranistir.
Kahvalti ederken sana eşlik edecek birinin olmamasidir.
Kahvaltida teksen zaten yalnizligin köklü yolunda ilerliyorsun demektir.
Kahvaltida teksen zaten yalnizligin köklü yolunda ilerliyorsun demektir.
Cogu bolgesinde ickinin yasak oldugu eyalet.
18 yas altina sigara, 22 yas altina icki satilmiyor. Bircok parkinda ickinin icilmesini gectim gorulmesi bile yasak.
Universitelerinde inanca gore ibadet ozgurlugu var, ibadethaneleri var. Kimse cikip "laiklik elden gidiyor" demiyor.
Sevgili ulkemiz siktiriboktan seylere ozenip duruyor, boyle mantikli seylere neden ozenilmedigini hala anlamis degilim. Neyse ben gidiyorum zaten, kalan dusunsun.
18 yas altina sigara, 22 yas altina icki satilmiyor. Bircok parkinda ickinin icilmesini gectim gorulmesi bile yasak.
Universitelerinde inanca gore ibadet ozgurlugu var, ibadethaneleri var. Kimse cikip "laiklik elden gidiyor" demiyor.
Sevgili ulkemiz siktiriboktan seylere ozenip duruyor, boyle mantikli seylere neden ozenilmedigini hala anlamis degilim. Neyse ben gidiyorum zaten, kalan dusunsun.
Besiktas'ta bulunan pasajdir.
Girisin iki kat altinda yanlis hatirlamiyorsam resse adinda harika bi kitapci var. Oldukca daginik, hicbir sey yerli yerinde degil ama boyle olmasi daha iyi.. Aradigin kitabi bulana kadar bircok guzel kitapla karsilasma olanagi sunuyor. Kitaplar genelde 3-10 tl arasinda. Fakat kitapcinin sahibi elinde nasil bir hazine oldugunun farkinda degil.
Gecen bi kitap sordum, ara iste varsa bulursun dedi herif. Sanki gercek sahibi tuvalete gitmis de yerine bu lavugu birakmis gibi.
Pasajin giris katinda kokos elbiseler satan dukkanlar mevcut. Kostebek benzeri bi magaza da bulunmakta.
2 yildir besiktastayim ama toplasan 20 kere girmemisimdir.
Girisin iki kat altinda yanlis hatirlamiyorsam resse adinda harika bi kitapci var. Oldukca daginik, hicbir sey yerli yerinde degil ama boyle olmasi daha iyi.. Aradigin kitabi bulana kadar bircok guzel kitapla karsilasma olanagi sunuyor. Kitaplar genelde 3-10 tl arasinda. Fakat kitapcinin sahibi elinde nasil bir hazine oldugunun farkinda degil.
Gecen bi kitap sordum, ara iste varsa bulursun dedi herif. Sanki gercek sahibi tuvalete gitmis de yerine bu lavugu birakmis gibi.
Pasajin giris katinda kokos elbiseler satan dukkanlar mevcut. Kostebek benzeri bi magaza da bulunmakta.
2 yildir besiktastayim ama toplasan 20 kere girmemisimdir.
Bardagin kucuk olmasindan dolayi cay kapasitesi ve soguma ihtimali azalan caydir. Evet, daha keyif vericidir.
"john barleycorn" jack london
Leyla ile mecnun'un setini gorme umuduyla gittigim, muntazam guzellige sahip mekan.
Kucuk, kasaba gibi, sicak insanlarla karsilasmaniz olasi. Mecnun'un evi bi harabenin kenarinda kalmis, gorundugu kadar buyuk olmayan bi ev. Sahili cok guzel olmakla birlikte gayet sessiz. Erdal bakkalin bitisiginde bi okul oldugunu biliyor muydunuz peki. Sahsen ben bilmiyordum, gorunce agzim acik kaldi. Bir kere bile dizide gosterilmedi bu. Hatta bakkal yokustaymis gibi ama yokusta degil. Kisacasi hicbir sey gorungunu gibi degil. (bkz: ya gorundugun gibi ol ya da oldugun gibi gorun)
Sokaklarda gezerken acayip bi his sariyor icinizi, o sevdiginiz guzel insanlarin ordaki hallerini hayal ediyorsunuz. Bir de ahmet mumtaz'i gorseydim dunyalar benim olacakti, ama olmadi. Yani gidin, gezin, gorun..
Kucuk, kasaba gibi, sicak insanlarla karsilasmaniz olasi. Mecnun'un evi bi harabenin kenarinda kalmis, gorundugu kadar buyuk olmayan bi ev. Sahili cok guzel olmakla birlikte gayet sessiz. Erdal bakkalin bitisiginde bi okul oldugunu biliyor muydunuz peki. Sahsen ben bilmiyordum, gorunce agzim acik kaldi. Bir kere bile dizide gosterilmedi bu. Hatta bakkal yokustaymis gibi ama yokusta degil. Kisacasi hicbir sey gorungunu gibi degil. (bkz: ya gorundugun gibi ol ya da oldugun gibi gorun)
Sokaklarda gezerken acayip bi his sariyor icinizi, o sevdiginiz guzel insanlarin ordaki hallerini hayal ediyorsunuz. Bir de ahmet mumtaz'i gorseydim dunyalar benim olacakti, ama olmadi. Yani gidin, gezin, gorun..
Hicbir insandan eksigi ya da farki olmamaktir, dogustan sahip olunan insan haklarina sahip olmaktir.
Herkes için farklı yeri olan kent.
Eminim bu şehire gelipte öyle boş dönmek kimsenin harcı degildir. Aşık olunası bir şehirdir, gerek havasıyla gerek kendine bağlayan görkemiyle.
Her şeyin farklı bi anlami vardır burda. Mesela yağmur dünyada hic yagmadığı gibi yağar, teninize dokununca damlalar, hissettiginiz duygu evrenin hiçbir yerinde rastlanılmayacak kadar eşsizdir.
Bazen tek başına hayat bulur hayallerde, bazen de kendisi kadar eşsiz biriyle..
Bazen de işte gitmek istersiniz, sadece hayalimde kalsın dersiniz, böylesinin daha iyi olacağını düşünürsünüz.
Bu lanet güzel yeri bu kadar severken ayni oranda gitmek istiyorum. Sanki şehire gömüp her seyi terkedermiscesine..
Girdigin sokaklarda tanima ihtimalin sıfır olan insanlarla karşilaşmak, kimseden nefret etmemek ama sevmemekte.. nötr bakmak hayata, daha once hic yapmadigimiz gibi.
Iste istanbul ben gidiyorum sen açığı kapatirsin.
(bkz: benden gecti ama sen yap git buralardan)
Eminim bu şehire gelipte öyle boş dönmek kimsenin harcı degildir. Aşık olunası bir şehirdir, gerek havasıyla gerek kendine bağlayan görkemiyle.
Her şeyin farklı bi anlami vardır burda. Mesela yağmur dünyada hic yagmadığı gibi yağar, teninize dokununca damlalar, hissettiginiz duygu evrenin hiçbir yerinde rastlanılmayacak kadar eşsizdir.
Bazen tek başına hayat bulur hayallerde, bazen de kendisi kadar eşsiz biriyle..
Bazen de işte gitmek istersiniz, sadece hayalimde kalsın dersiniz, böylesinin daha iyi olacağını düşünürsünüz.
Bu lanet güzel yeri bu kadar severken ayni oranda gitmek istiyorum. Sanki şehire gömüp her seyi terkedermiscesine..
Girdigin sokaklarda tanima ihtimalin sıfır olan insanlarla karşilaşmak, kimseden nefret etmemek ama sevmemekte.. nötr bakmak hayata, daha once hic yapmadigimiz gibi.
Iste istanbul ben gidiyorum sen açığı kapatirsin.
(bkz: benden gecti ama sen yap git buralardan)
Konseri olursa gitmek için yalvarıp yakaracağım grup.
Bu kadar güzel insan bir arada, dinlememek olur mu.
(bkz: gitme kaybedince daha çok seveceksin)
Bu kadar güzel insan bir arada, dinlememek olur mu.
(bkz: gitme kaybedince daha çok seveceksin)
Genellikle saat gece 12den sonra cereyan eden his yumağı.
"Oysa insanlardan uzun zaman önce umudunu kesmiş, onlardan bir şey beklememeye ve kendi düzenini kurmaya karar vermiştin. Biliyordun ki bir insanın başka bir insanı anlayabilmesi ancak çok özel durumlarda mümkündü ve sen hiçbir zaman hiç kimse için o kadar da özel olmamıştın. Ve yine çok iyi biliyordun ki durup herhangi bir kimseyle bunun denemesini yapmaya bile değmezdi.Yüzler ce hayal kırıklığı, küçük düşme, yüzüstü bırakılma ve her koşulda anlaşılamama deneyimi sana bunu öğretmişti. 'Hayatın ciddiye alınmasını istediğin bir oyundu' ve kimselerin durup bununla uğraşacak zamanı yoktu.."
Istanbulu seven insanlarin sevemeyecegi sehirdir. Kasvetli, huzun dolu, soguk sokaklari vardir. En mutlu insani bile mutsuz edebilme kabiliyetine sahiptir.
Bi sokağinda yuruyorsunuz mesela, bi tarafinda uzun yapay binalar, bi tarafinda ise ankaranin baglari.
Sari ve kahve karisimi daglari çölü animsatir. Ruzgari bi anda tum hislerinizi kurutabilir. Duz adam olur cikarsiniz. Bu sehirde bir seyler hissetmek zordur.
Insan ne uzulebiliyor ne sevinebiliyor.
Insanlarinin sivesine hasta kalabilirsiniz. Bu sari kente asik insanlardir. Hep bi ovme cabasindadirlar. Oynak havalari vardir. Buraya gelip dilinize bi ankara sarkisi dolandirmadan gidemezsiniz.
Ne demis sair; ankaranin en sevdigim yani istanbula donusudur.
Dogru soze ne hacet..
Bi sokağinda yuruyorsunuz mesela, bi tarafinda uzun yapay binalar, bi tarafinda ise ankaranin baglari.
Sari ve kahve karisimi daglari çölü animsatir. Ruzgari bi anda tum hislerinizi kurutabilir. Duz adam olur cikarsiniz. Bu sehirde bir seyler hissetmek zordur.
Insan ne uzulebiliyor ne sevinebiliyor.
Insanlarinin sivesine hasta kalabilirsiniz. Bu sari kente asik insanlardir. Hep bi ovme cabasindadirlar. Oynak havalari vardir. Buraya gelip dilinize bi ankara sarkisi dolandirmadan gidemezsiniz.
Ne demis sair; ankaranin en sevdigim yani istanbula donusudur.
Dogru soze ne hacet..
Galatasarayın hollandalı bomba transferi.
Nihat Kahveci'nin "Kulübün anahtarını verselerdi!!!" yorumuna da çok güldüm.
(bkz: para var huzur var)
Nihat Kahveci'nin "Kulübün anahtarını verselerdi!!!" yorumuna da çok güldüm.
(bkz: para var huzur var)
Gidilmeyecekler arasına girmiş filmdir.
Insanlarin onyargisini cok elestirdim. Recep ivedik gibi bi filmdir, gidilmez, guzel degildir gibi yorumlar duydum. Acayip sinirlendim, ne alaka oglum guzel olabilir bu neyin elestirisi daha gormeden filmi vs dedim. Ama hakli ciktim, recep ivedik gibi bi film degilmis. Yine o, baya yanki yapmisti, bi hayran kitlesi olmustu, bu filmde oyle bir sey olacagini sanmiyorum. Bi komedi filmi ancak bu kadar siradan olabilir, bu kadar basite indirgenebilir. Acayip sıkıcı bi filmdi, gitmeyiniz arkadaslar. Fragmanini izledigimde acikcasi merak ettim, giderim ben buna ya, guzele benziyor dedim. Star gazetesinin c.tesi ekinde filmin yorumunu okudum, bu da beni tesvik etti. Berbat demiyorum ama beklentileri karsilamiyor. Ha televizyonda verildiginde izlenebilir.
Hele bir de tek giderseniz filme uyumamaniz imkansiz. Bes dakika gozumun daldigini biliyorum. Yanimdaki 80 yaşındaki amcanın neresinden çıktığı belli olmayan gülüşüyle irkildim. Belden aşağı esprilerle dolu bu filme ancak böyle amcalarım güler. Saygı duyuyorum.
Gidin bi kitap alin da okuyun bu filme vereceginiz parayla.
Insanlarin onyargisini cok elestirdim. Recep ivedik gibi bi filmdir, gidilmez, guzel degildir gibi yorumlar duydum. Acayip sinirlendim, ne alaka oglum guzel olabilir bu neyin elestirisi daha gormeden filmi vs dedim. Ama hakli ciktim, recep ivedik gibi bi film degilmis. Yine o, baya yanki yapmisti, bi hayran kitlesi olmustu, bu filmde oyle bir sey olacagini sanmiyorum. Bi komedi filmi ancak bu kadar siradan olabilir, bu kadar basite indirgenebilir. Acayip sıkıcı bi filmdi, gitmeyiniz arkadaslar. Fragmanini izledigimde acikcasi merak ettim, giderim ben buna ya, guzele benziyor dedim. Star gazetesinin c.tesi ekinde filmin yorumunu okudum, bu da beni tesvik etti. Berbat demiyorum ama beklentileri karsilamiyor. Ha televizyonda verildiginde izlenebilir.
Hele bir de tek giderseniz filme uyumamaniz imkansiz. Bes dakika gozumun daldigini biliyorum. Yanimdaki 80 yaşındaki amcanın neresinden çıktığı belli olmayan gülüşüyle irkildim. Belden aşağı esprilerle dolu bu filme ancak böyle amcalarım güler. Saygı duyuyorum.
Gidin bi kitap alin da okuyun bu filme vereceginiz parayla.
Yapılan iyi eylemin devamı niteliğindedir.
Namaz kılan herifin kulak zevkinin olabileceğinin, john lennon, beatles vs dinleyebileceğinin göstergesidir. Ayrıca niye dinlemesin ki zaten. Bizim insanımızın kafasındaki şakirt modeline bu dahil değil sanırım.
(bkz: namazda ooh girl diye telefonun çalması)
Namaz kılan herifin kulak zevkinin olabileceğinin, john lennon, beatles vs dinleyebileceğinin göstergesidir. Ayrıca niye dinlemesin ki zaten. Bizim insanımızın kafasındaki şakirt modeline bu dahil değil sanırım.
(bkz: namazda ooh girl diye telefonun çalması)