bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar5
- uludağ sözlüğün ınstagrama dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- nervio'nun memleketi3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- amy adams2
- hoşgeldin pazartesi7
- paris te son tango5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- haksızsam haksızsın deyin2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- park etmek sanatı4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sol tarafın inzal olması3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- izmir3
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- kız ismet2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- yer çekimine küsmek3
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- karaağaç ev fiyatları2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- spor sonrası pazularını öpmek2
- cuckold erkek5
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 2026 trans onur yürüyüşü3
entry'ler (170)
Trollsever bir sözlük.
Adam gelip sataşır, nickaltına pisletir, saçmalar ama yazdıklarına nedense hiç dokunulmaz. Eğer siz bir cevap verirseniz hopp ertesi güne silinir.
Sahi kaç kişisiniz? Bu düşük profil ordusunu kaç kişiyle idare ediyorsunuz? Böyle iyi misiniz?
Aferin, devam edin. Biraz daha çabalayıp zamanla herkesi malum tiplere benzetin. sözde format var ama bu içine sıçtığım format sadece işlerine gelince geçerli. Sataşmaya meraklı troll birileri herhalde mod yalakası ya da fake bir hesap olduğundan dokunulmaz.
siz bu durumu anlatan bir cevap yazın anında silinir.
yemişim sizin formatınızı ve adaletinizi. foseptik çukuruna döndürmeye devam edin mekanınızı. böyle tatmin oluyorsunuz belli ki. fake hesaplarıyla ortalığa sıçıp duran bok çuvallarıyla dolu burası. bir kişiden otuz hesap bile çıkabilir, şaşırmam.
modlar arasından bile bu tiplerle alakalı biri kesin var. işlerine yarayanlara dokunmazlar. işlerine yarayan tiplerin musallat oldukları her kim varsa karşısında durup sinir harbinde olurlar. tam bir akp türkiyesi özeti.
Adam gelip sataşır, nickaltına pisletir, saçmalar ama yazdıklarına nedense hiç dokunulmaz. Eğer siz bir cevap verirseniz hopp ertesi güne silinir.
Sahi kaç kişisiniz? Bu düşük profil ordusunu kaç kişiyle idare ediyorsunuz? Böyle iyi misiniz?
Aferin, devam edin. Biraz daha çabalayıp zamanla herkesi malum tiplere benzetin. sözde format var ama bu içine sıçtığım format sadece işlerine gelince geçerli. Sataşmaya meraklı troll birileri herhalde mod yalakası ya da fake bir hesap olduğundan dokunulmaz.
siz bu durumu anlatan bir cevap yazın anında silinir.
yemişim sizin formatınızı ve adaletinizi. foseptik çukuruna döndürmeye devam edin mekanınızı. böyle tatmin oluyorsunuz belli ki. fake hesaplarıyla ortalığa sıçıp duran bok çuvallarıyla dolu burası. bir kişiden otuz hesap bile çıkabilir, şaşırmam.
modlar arasından bile bu tiplerle alakalı biri kesin var. işlerine yarayanlara dokunmazlar. işlerine yarayan tiplerin musallat oldukları her kim varsa karşısında durup sinir harbinde olurlar. tam bir akp türkiyesi özeti.
Bundandır demek sözlükteki pis kokunun azalması!
frank şu yaşta hala tuvalet eğitimini tamamlayamamışsın. çok ayıp. sürekli başlıkların içine sıçıp duruyorsun. ama sana serbest değil mi? mod kankalarına iyi yikama yalama, pardon yağlama yapıyorsun. ergen ergen hareketler bir de. troll diyorlar sana ama sende o zeka parıltısı nerede? Doğuştan gelen bir sıkıntı var besbelli.
frank şu yaşta hala tuvalet eğitimini tamamlayamamışsın. çok ayıp. sürekli başlıkların içine sıçıp duruyorsun. ama sana serbest değil mi? mod kankalarına iyi yikama yalama, pardon yağlama yapıyorsun. ergen ergen hareketler bir de. troll diyorlar sana ama sende o zeka parıltısı nerede? Doğuştan gelen bir sıkıntı var besbelli.
(#46234657)
Kaç kez dedim sana be zevo, başkalarının nick altlarında kendi sümüklü fotoğrafını paylaşma diye.
zerzevat, bana keko diyecek son insan sensin şu dünyada. ağzını açma diyorum bok kokusu yayıyorsun ortalığa.
senin dilin nerelerde geziniyor bütün sözlük biliyor. kankalarını organize etmeye devam et hadi…
ağzını açınca sözlük foseptik çukuru gibi kokuyor.
adam ol diyeceğim de bu mümkün değil gibi görünüyor. seni dövecek adama bile yazık. o derece değersiz birisin.
zorla biraz, ıkın da içindeki patlak ampülleri çıkart hadi…
karşıma geçsen ayakkabımı yalarsın korkudan. ki o da iyi bildiğin iştir muhtemelen.
Kaç kez dedim sana be zevo, başkalarının nick altlarında kendi sümüklü fotoğrafını paylaşma diye.
zerzevat, bana keko diyecek son insan sensin şu dünyada. ağzını açma diyorum bok kokusu yayıyorsun ortalığa.
senin dilin nerelerde geziniyor bütün sözlük biliyor. kankalarını organize etmeye devam et hadi…
ağzını açınca sözlük foseptik çukuru gibi kokuyor.
adam ol diyeceğim de bu mümkün değil gibi görünüyor. seni dövecek adama bile yazık. o derece değersiz birisin.
zorla biraz, ıkın da içindeki patlak ampülleri çıkart hadi…
karşıma geçsen ayakkabımı yalarsın korkudan. ki o da iyi bildiğin iştir muhtemelen.
Acınası bir varlık. insan demedim dikkat ederseniz.
Arkasına aldığı destek(!) ile entry sildirir, hakaret var gerekçesiyle. Fakat kendisi önüne gelene terbiyesiz ithamlarla saldırmaktan geri durmaz. Nasıl olsa bana dokunamazlar kafası sanırım. Onun zırvalamaları da nedense pek silinmez.
troll bile olamayacak kadar düşük bir profil.
anca insanlara hakaret ve taciz etmeyi bilirsin. bir de sümüklerin akarak ağlaya ağlaya entari sildirmek var tabi. ailene sabırlar diliyorum böyle bir tipe katlandıkları için. eminim onların hiçbir suçu yoktur. doğarken böyle olacağını bilselerdi muhtemelen dünyaya gelmeni hiç istemeyeceklerdi.
…
ya olm sizin derdiniz yazarlık değil kendinizden olmayanlara pislik yapmak sözlükten soğutmak.
…
Kişi kendinden bilir işi.
Tüm gün sözlükte saçma sapan başlıklar ve girilerle millete sataşan, leş bir siyaset yapan, hakaretamiz tabirler kullanan kim?
(bkz: kancık Trabzonspor)
Misal, bu başlığı kim açtı?
(bkz: sokaklarda başı açık kadın görmek is te mi yo ruz)
Ya da bu?
(bkz: başı açık kadın görünce gelen tokat atma isteği)
Bu da vardı değil mi?
Atatürk ve cumhuriyet ile dalga geçip milleti sinirlendirmeye çalışan peki?
Saymakla bitmez…
Kim soytarı kim değil gayet âşikâr.
Kendinden olmayanlara pislik yapmakmış. insan olsan utanırsın azıcık.
Zavallı.
Arkasına aldığı destek(!) ile entry sildirir, hakaret var gerekçesiyle. Fakat kendisi önüne gelene terbiyesiz ithamlarla saldırmaktan geri durmaz. Nasıl olsa bana dokunamazlar kafası sanırım. Onun zırvalamaları da nedense pek silinmez.
troll bile olamayacak kadar düşük bir profil.
anca insanlara hakaret ve taciz etmeyi bilirsin. bir de sümüklerin akarak ağlaya ağlaya entari sildirmek var tabi. ailene sabırlar diliyorum böyle bir tipe katlandıkları için. eminim onların hiçbir suçu yoktur. doğarken böyle olacağını bilselerdi muhtemelen dünyaya gelmeni hiç istemeyeceklerdi.
…
ya olm sizin derdiniz yazarlık değil kendinizden olmayanlara pislik yapmak sözlükten soğutmak.
…
Kişi kendinden bilir işi.
Tüm gün sözlükte saçma sapan başlıklar ve girilerle millete sataşan, leş bir siyaset yapan, hakaretamiz tabirler kullanan kim?
(bkz: kancık Trabzonspor)
Misal, bu başlığı kim açtı?
(bkz: sokaklarda başı açık kadın görmek is te mi yo ruz)
Ya da bu?
(bkz: başı açık kadın görünce gelen tokat atma isteği)
Bu da vardı değil mi?
Atatürk ve cumhuriyet ile dalga geçip milleti sinirlendirmeye çalışan peki?
Saymakla bitmez…
Kim soytarı kim değil gayet âşikâr.
Kendinden olmayanlara pislik yapmakmış. insan olsan utanırsın azıcık.
Zavallı.
imam osurunca cemaatin bir kısmı bödöfff...
Sonra neden ortalığı bok götürüyor dersiniz.
Sonra neden ortalığı bok götürüyor dersiniz.
Frankgillerden bir şahıs. Belki ta kendisi. Klon bir nevi.
Not: sizin için farklı takımlarda olmak/öyle görünmek bir şeyi değiştirmez. Nasıl bir fake/troll imparatorluğu kurduğunuz gayet aşikar. Yok farkınız.
Not: sizin için farklı takımlarda olmak/öyle görünmek bir şeyi değiştirmez. Nasıl bir fake/troll imparatorluğu kurduğunuz gayet aşikar. Yok farkınız.
Haddini bil, adam ol, çok değil biraz utanman olsun. herkes senin gibi mod arkasında gezmiyor.
Söylediğin lafları yedirirler sana böyle. Kendinle çelişip duruyorsun. Azıcık zeka pırıltısı olsa sende o beylik lafları etmezsin zaten.
Şu sözlükte 15 seneye yakındır varım ilk kez birisi bu derece sinirlerimi bozdu. ilk kez böyle bir saçma kavgaya bulaştım. Bir düşün niye?
Sebebi ben değilim de sensin herhalde.
Senin de hayattaki gayen bu işte. Boş beleş şeyler…
Söylediğin lafları yedirirler sana böyle. Kendinle çelişip duruyorsun. Azıcık zeka pırıltısı olsa sende o beylik lafları etmezsin zaten.
Şu sözlükte 15 seneye yakındır varım ilk kez birisi bu derece sinirlerimi bozdu. ilk kez böyle bir saçma kavgaya bulaştım. Bir düşün niye?
Sebebi ben değilim de sensin herhalde.
Senin de hayattaki gayen bu işte. Boş beleş şeyler…
(bkz: that s what she said)
(#46164224)
Önüne gelene sataşıp istediği şekilde başlık açarak küfür etme hakkını kendinde görüyor ama başkaları ona ayna tutunca kuduruyor.
millete adresim bu diye beşiktaş’ta kokoreççi adresi veren korkusuz(!) biridir bu. bir başkası gel demiş, defalarca adres vermiş ama korkudan onun yanına da gidememiş. karagümrük stadına gelin diye artistlik yapmış, gidenler yine kendisini görememiş. sonra geldim falan yazmış da sözlüğe maskara olmuş...
vpn kullanıp zibilyonlarca fake hesabıyla beraber mod kankasının torpili sayesinde istediği gibi afkurup eğleniyor.
tam bir kivi bıyıklı ampül sever…
Dedeye sor seni ne hale getirebileceğimizi o söyler sana.
Uslu çocuk ol.
(#46164224)
Önüne gelene sataşıp istediği şekilde başlık açarak küfür etme hakkını kendinde görüyor ama başkaları ona ayna tutunca kuduruyor.
millete adresim bu diye beşiktaş’ta kokoreççi adresi veren korkusuz(!) biridir bu. bir başkası gel demiş, defalarca adres vermiş ama korkudan onun yanına da gidememiş. karagümrük stadına gelin diye artistlik yapmış, gidenler yine kendisini görememiş. sonra geldim falan yazmış da sözlüğe maskara olmuş...
vpn kullanıp zibilyonlarca fake hesabıyla beraber mod kankasının torpili sayesinde istediği gibi afkurup eğleniyor.
tam bir kivi bıyıklı ampül sever…
Dedeye sor seni ne hale getirebileceğimizi o söyler sana.
Uslu çocuk ol.
şu sözlükteki en komik tiplerden biri. ama mizah kabiliyetinden değil onunkisi, sürekli saçmalayarak gülünç olma durumu.
görsel
Yine güldürdü bizi.
(#45527382)
velede bak, şimdi bunu dövsen de sövsen de boş. git anneni babanı yolla, onlar gelsin karşıma. senin gibi ergeni haşlamakla uğraşamam. kaşınma çok pis ağlatırım, ergen irisi düşük zekalı seni...
Horon tepilmez de sen tepinmeye devam et, yakışıyor zira...
görsel
Yine güldürdü bizi.
(#45527382)
velede bak, şimdi bunu dövsen de sövsen de boş. git anneni babanı yolla, onlar gelsin karşıma. senin gibi ergeni haşlamakla uğraşamam. kaşınma çok pis ağlatırım, ergen irisi düşük zekalı seni...
Horon tepilmez de sen tepinmeye devam et, yakışıyor zira...
güce ve başarıya odaklı, başka hiçbir değer umurunda olmayan istanbul büyüklerini tutan taraftarlardan daha büyük bir tutku ve bağlılığa sahiptir taraftarları. Yedisinden yetmişine bütün şehir için ayrı bir önemi vardır. sistemin piyonu değil, oyunun kurallarını yerle bir ederek baştan yazmaya çalışan bir takımdır. masa başı oyunlar ve şikeler olmasa bugüne dek iki katı şampiyonluk kazanılmış olurdu belki. Çalınmış kupalarına karşın taraftar sayısı azalmamıştır.
çocukluktan ergenliğe geçmeye başladığım cinselliği keşfediş dönemlerinde ön sevişmeyi vücudun ön tarafı ile ilgilenme, o bölgeleri öpüp okşama ile alakalı bir şey sanıyordum. arka tarafta kıç olduğundan pis bulunup arka sevişme adında bir şey bu yüzden yok herhalde diye düşünüyordum. neyse ki kirli ve acı gerçekleri çok geçmeden öğrenmiş oldum. sırt, boyun ve kalçalar gibi güzellikler de ön sevişmeden mahrum bırakılmamalıydı sonuçta...
Sabah bir telaşla fena şekilde uykulu uykulu okula gitmişim. O gün sınavım var sanıyorum ama dalgınlık var serde, hangi dersten sınavım olduğunu bile bilmiyorum! Nasıl bir kafaysa... Kendimi sınıflardan birine atıyorum. Kağıtlar dağıtılmış. Kağıdı inceleyip Adımı yazma faslına bile geçemeden asistanın söylediği soruları yazmaya başlıyorum. Yazdıkça öfkem tepemde, bunlar nasıl sorular! Sonunda dayanamayıp patlıyorum...
"Bu sorular da ne böyle, ben bunların hiçbiri ile alakalı bir şeyler gördüğümü sanmıyorum! Siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz!?"
"... Bölümü öğrencisi değil misiniz?"
"Yoooo?"
"x dersini de hiç almadınız haliyle?"
"Aaaaa!!! Heheheheh... O zaman benim bu sınava girmeme gerek yok yani? Heheheh çıkayım ben... Pardon... Başarılar..."
"Ehhh, haliyle... Güle güle!"
"Bu sorular da ne böyle, ben bunların hiçbiri ile alakalı bir şeyler gördüğümü sanmıyorum! Siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz!?"
"... Bölümü öğrencisi değil misiniz?"
"Yoooo?"
"x dersini de hiç almadınız haliyle?"
"Aaaaa!!! Heheheheh... O zaman benim bu sınava girmeme gerek yok yani? Heheheh çıkayım ben... Pardon... Başarılar..."
"Ehhh, haliyle... Güle güle!"
Bunların bazılarının ailesi de başka şehirlerdeki bu biricik kuzularına üç kuruş daha gönderebilmek için götlerini yırtarlar. Pamuklara sarılası, beyaz gelinliklerle görmek istedikleri yavruları okuyordur çünkü. Aç kalmasın, açıkta yatmasın diye gözlerine uyku girmez. Giren girmiş gerçi, onlar göremez. Böylelerinin derdi başka, doymak bilmez.
“Merhaba...”
“Erkek arkadaşım varrrrr!!!!”
“Terbiyesiz kadın, grup sekse karşıyım...”
“!!??”
“Erkek arkadaşım varrrrr!!!!”
“Terbiyesiz kadın, grup sekse karşıyım...”
“!!??”