bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
entry'ler (66)
https://podcasts.apple.co...podcast/id1504266443?l=tr
https://podcasts.google.c...iMC9wb2RjYXN0L3Jzcw%3D%3D
apple ve google linklerini de şuraya ekliyorum ve kanalda 2 yeni depdeğişik bölüm olduğunu da belirtiyorum efendim
https://podcasts.google.c...iMC9wb2RjYXN0L3Jzcw%3D%3D
apple ve google linklerini de şuraya ekliyorum ve kanalda 2 yeni depdeğişik bölüm olduğunu da belirtiyorum efendim
hem özgün çok güzel hikayelerimiz var hem de the twilight zone ekolünden geliyoruz *
teşekkürler hocam.
teşekkürler hocam.
pek selamlar sevgili sözlükçü dostlarım. bu kardeşiniz yeni bir işe girişti ve podcast çekmeye karar verdi. azimli de olmuş olacak ki bi kaç taneyi de kanala yükledi. bir şekilde dinler sever veya sevmez iseniz yorumlarını bekliyor olucam
ilgili spotify linki ve diğer linkler şurada duruyor
https://open.spotify.com/show/6PVCV53xLhHrUUaPMdcS06
https://castbox.fm/channe...cast-id2708091?country=us
-yakında google ve apple linkleri de inşallah buraya editle gelecetir-
peki neyden bahsediyoruz. açıkçası sınırımız yok dizi film sanat sepet spor bir çok konuda konuştuk. radyo tiyatroları da yapma gayretindeyiz. sizlerden de ben de yayına katılmak istiyorum anlatacak bazı şeylerim diyen herkese de kapımız açıktır. bekliyoruz efendim. buyrun buyrun lütfen girişte durmayın
ilgili spotify linki ve diğer linkler şurada duruyor
https://open.spotify.com/show/6PVCV53xLhHrUUaPMdcS06
https://castbox.fm/channe...cast-id2708091?country=us
-yakında google ve apple linkleri de inşallah buraya editle gelecetir-
peki neyden bahsediyoruz. açıkçası sınırımız yok dizi film sanat sepet spor bir çok konuda konuştuk. radyo tiyatroları da yapma gayretindeyiz. sizlerden de ben de yayına katılmak istiyorum anlatacak bazı şeylerim diyen herkese de kapımız açıktır. bekliyoruz efendim. buyrun buyrun lütfen girişte durmayın
öğrenci işlerinde henüz telefonun icat edilmediğini düşünüyorum. zira bu kadar aramaya orda bir telefon icat edilir ve açılırdı. bilgisayar da icat edilmemiş olacak ki otomasyondaki sıkıntılar görmezden geliniyor. geçen sene beni kaydetmeyi unutmuşlardı bu sene istediğim dersleri vermiyorlar, çakıştırıyorlar. üstüne üstlük alttan gelen dersimin de bu sabah kontejyanının dolduğu bilgisi düşmüş otomasyona valla bravo ya.
bursasporluyuzun sosyal medya hesaplarında görülmüş olaydır.
Güç sizinle olsun arkadaşlar.
olay yeri `https://twitter.com/bursa...status/677885406122233856`.
Güç sizinle olsun arkadaşlar.
olay yeri `https://twitter.com/bursa...status/677885406122233856`.
ekşide biri demiş ya:
eski dostu görmek gibi. star wars ne kadar güzel lan.
aha işte aynen öyle.
eski dostu görmek gibi. star wars ne kadar güzel lan.
aha işte aynen öyle.
efenim o zamana kadar lazio hocayı yollar. gerekli hamleleri yapar. sen kendine kayırsana. o yüzden öyle ohhoho adamlar küme takımı olmuş çakarız filan demeyin. Kan alırlar kamil kaan.
kömür madeni işletilemeyen ülkede bakalım nükleer ne kadar dayanıcak. zaten soru ürettiği enerji değil. ben nükleere değil çevremize güvenmiyorum
Vaatler Hayatlar yapalım mı kim haklı bir bakalım.
KULÜPLER KORUNACAK KiŞiLER CEZA ALACAK.
geçen sene de bu sene de stad kapattılar. noldu saptayamıyor musunuz da 1 kişi için mesela bütün stada tribüne kapatma veriyosunuz. ha efendim insanlara da ceza geliyor. bide bu olayın safi anadolu takımları için yapılmış oduğunu görmek için gönül gözüne gerek yok. yani mesela trabzonda veya bursada bir kale arkası tribündeki insanları bir dahaki maç gelmeyeceksin dediği zaman bir dahaki maç kaç kişi geliyor. sebebi bu kulüpler sonuçta şehir takımı ve passolig sayısı sınırlı. ama türkiyenin her yerine yayılmış kokuşmuş istanbul takımlarınızın bir maç gelmese yerine gelecek insan sayısı nasıl olsa çok ver cezayı gitsin. onlar bile buna rağmen doldurduları ortada.
KiMLiKLERiNiZ SAKLI.
Bu zaten tam bir fiyasko oldu. geçen sene bütün passoliglilerin tc kimlik numarasına kadar afişe edildi. Net bir rezalettir.
KARABORSA BiTECEK.
Karaborsayı legalleştirdiler millet twitterdan facebooktan birbirine bilet kombine devrediyo. LAN?!
TÜRK FUTBOL CAMiASINA EK GiDER OLUŞTURMADAN.
Kulüpler borçlandırıldı krediler bol bol verildi taraftarsan domal bakalım 25-30.
PEKi KULÜP YÖNETiMLERi NEDEN SES ETMiYOR.
1.PARA
(bkz: passoligden Allah razı olsun)
2. Yöneticileri Tribünün güzel olup olmaması ilgilendirmez. istifa sesi gelmiyorsa heh en güzel tribün orasıdır.
AMA KALKACAK BU SiSTEM. E-BiLET PAZARLANAMAYACAK.
Anayasa Mahk.nin,11.fıkrada TFF'ye verilen yetkilerin 3.kişilere devri hükmünü iptal etmesi ebiletin ticarete dönüşmesini engelleyecek.
KULÜPLER KORUNACAK KiŞiLER CEZA ALACAK.
geçen sene de bu sene de stad kapattılar. noldu saptayamıyor musunuz da 1 kişi için mesela bütün stada tribüne kapatma veriyosunuz. ha efendim insanlara da ceza geliyor. bide bu olayın safi anadolu takımları için yapılmış oduğunu görmek için gönül gözüne gerek yok. yani mesela trabzonda veya bursada bir kale arkası tribündeki insanları bir dahaki maç gelmeyeceksin dediği zaman bir dahaki maç kaç kişi geliyor. sebebi bu kulüpler sonuçta şehir takımı ve passolig sayısı sınırlı. ama türkiyenin her yerine yayılmış kokuşmuş istanbul takımlarınızın bir maç gelmese yerine gelecek insan sayısı nasıl olsa çok ver cezayı gitsin. onlar bile buna rağmen doldurduları ortada.
KiMLiKLERiNiZ SAKLI.
Bu zaten tam bir fiyasko oldu. geçen sene bütün passoliglilerin tc kimlik numarasına kadar afişe edildi. Net bir rezalettir.
KARABORSA BiTECEK.
Karaborsayı legalleştirdiler millet twitterdan facebooktan birbirine bilet kombine devrediyo. LAN?!
TÜRK FUTBOL CAMiASINA EK GiDER OLUŞTURMADAN.
Kulüpler borçlandırıldı krediler bol bol verildi taraftarsan domal bakalım 25-30.
PEKi KULÜP YÖNETiMLERi NEDEN SES ETMiYOR.
1.PARA
(bkz: passoligden Allah razı olsun)
2. Yöneticileri Tribünün güzel olup olmaması ilgilendirmez. istifa sesi gelmiyorsa heh en güzel tribün orasıdır.
AMA KALKACAK BU SiSTEM. E-BiLET PAZARLANAMAYACAK.
Anayasa Mahk.nin,11.fıkrada TFF'ye verilen yetkilerin 3.kişilere devri hükmünü iptal etmesi ebiletin ticarete dönüşmesini engelleyecek.
böyle şeyler duyuyoruz okuyoruz.
kardeşim ülkücü hareket ya napıcan başındaki adamı. milliyetçi değil misin sen? nasıl milliyetçisin sen?
atatürk kurdu lan. cumhuriyet oğlum. son kale. bakma kılışdar o kadar şey adam değil oy verilir yani.
ya imfden borç alıyoduk. şimdi borç veriyoruz ya.
abi adamlar barış güvercini niye destek olmuyorsun. sen savaş istiyosun kesin.
bu okuduklarınızı gördüğünüzde veya duyduğunuzda olay mahalini terk edin.
bunun arkasından ülkede çok bor var da çıkarttırmıyolar, japonlar halici temizleriz ama altınlar bizim demişler, kola komple böcekten yapılıyomuş bak, abi ferdi tayfurun esrar içmek için yetkisi varmış devlet vermiş gibi sınırsız uzayabilecek muhabbetler başlar. sarmayın. kaçın.
kardeşim ülkücü hareket ya napıcan başındaki adamı. milliyetçi değil misin sen? nasıl milliyetçisin sen?
atatürk kurdu lan. cumhuriyet oğlum. son kale. bakma kılışdar o kadar şey adam değil oy verilir yani.
ya imfden borç alıyoduk. şimdi borç veriyoruz ya.
abi adamlar barış güvercini niye destek olmuyorsun. sen savaş istiyosun kesin.
bu okuduklarınızı gördüğünüzde veya duyduğunuzda olay mahalini terk edin.
bunun arkasından ülkede çok bor var da çıkarttırmıyolar, japonlar halici temizleriz ama altınlar bizim demişler, kola komple böcekten yapılıyomuş bak, abi ferdi tayfurun esrar içmek için yetkisi varmış devlet vermiş gibi sınırsız uzayabilecek muhabbetler başlar. sarmayın. kaçın.
evet kardeşim çok baskı var üstünüzde. Zaten yıldızı da alnınızın hakkıyla aldınız aynen. bir yıldız da ben veriyorum şimdi. alın.
tanım: türkiyede şaibeli takımlardan yalnızca 1isi. he peki olmayan var mı no comment.
tanım: türkiyede şaibeli takımlardan yalnızca 1isi. he peki olmayan var mı no comment.
Tarih 28 Ekim 2015 Bahçeli 3.kez seçime gidilebilir diyor...
(#29889933) şöyle seri eksilenen bir şey vardı. O reklamın değersizliğini o gün söylemiştim.
(#29889933) şöyle seri eksilenen bir şey vardı. O reklamın değersizliğini o gün söylemiştim.
Atatürk'ün laf arasında muhabbet içinde söylediklerini bile özlü söz olarak alacaksınız yakında.
- ismet şekeri uzatır mısın.
Aa pardon Atatürk'ün ayak bastığı illerdeki tabelaları unuttum ben.
-burası çok güzel...
- ismet şekeri uzatır mısın.
Aa pardon Atatürk'ün ayak bastığı illerdeki tabelaları unuttum ben.
-burası çok güzel...
komşusu aç yatmasın diye zengin mahallelerine taşınanlar var
(bkz: itirazım var)
(bkz: itirazım var)
büyük adamdı. çok büyük adamdı.
çok güzel sesi olan solist + başarılı müzisyenler + harika enstruman uyumu + lelelelleylayyam daha ne olsun dedirten grup. zannımca en iyi şarkıları da jat mahibathidir. mountains will dance de olabilir. um min al yaman neden olmasın.
takılı efenim. bu yanasıca kart yüzünden içerdeki amd kartını kullanamadım kaç zaman. servisden geldikten sonra kendiliğinden geçiş yapmaya başladı.
onlar seçim istedi hede höde diye reklam çekmiş parti. komik
edit: eksileyin birader. mhpnin memleketi seçime götüren tayfada olduğunu görmüyosan eksile zaten.
edit: eksileyin birader. mhpnin memleketi seçime götüren tayfada olduğunu görmüyosan eksile zaten.
güney amerikada şelaleye bakıp 'ne hes dikilir buraya be' diyip beni akşam akşam kahkaya boğmuştur.
Yerli sahnemizin bağımsız müzik kanadında kendine yer açmış olan müzik kolektifi Snatchers, topraklarımızda inadına üretmeye devam eden 44 farklı prodüktörden 47 şarkının yer aldığı derleme bir albüm yayınladı. Bir çok farklı müzik türünün yer aldığı albüm, a ve b side olmak üzere iki bölümden oluşuyor. Albümü bandcamp üzerinden dijital olarak elde edebileceğiniz gibi fiziksel olarak da edinmeniz mümkün. Derlemenin kapak tasarımında ise Berke Coşkun‘u imzası var.
albümü dinlemek ve satın almak için:
https://snatcherz.bandcamp.com/
extra bi anı
bant magazine: `http://bantmag.com/snatch...instrumental-compilation/`
the rave magazine: `http://www.theravemag.com...atcherstan-derleme-album/`
sosyo kültür: `http://www.sosyokultur.co...i-yeni-bir-derleme-album/`
renkli sen: `http://www.renklisen.com/...arkli-isimden-gurultuler/`
ağır müzik: `https://agirmuzik.wordpre...instrumental-compilation/`
97/13: `http://www.doksanyedionuc...compilationini-yayinladi/`
urbanvault: `http://urbanvault.co.uk/2...ompilation-side-a-side-b/`
xorosho: ~http://www.xorosho.com/xo...op-dub-ethnic-turkey.html~
radikal: `http://blog.radikal.com.t...tehlikeli-cocuklari-79850`
blue jean: `https://instagram.com/p/znPVotDbQ8/`
contact: `https://soundcloud.com/snatcherz`
albümü dinlemek ve satın almak için:
https://snatcherz.bandcamp.com/
extra bi anı
bant magazine: `http://bantmag.com/snatch...instrumental-compilation/`
the rave magazine: `http://www.theravemag.com...atcherstan-derleme-album/`
sosyo kültür: `http://www.sosyokultur.co...i-yeni-bir-derleme-album/`
renkli sen: `http://www.renklisen.com/...arkli-isimden-gurultuler/`
ağır müzik: `https://agirmuzik.wordpre...instrumental-compilation/`
97/13: `http://www.doksanyedionuc...compilationini-yayinladi/`
urbanvault: `http://urbanvault.co.uk/2...ompilation-side-a-side-b/`
xorosho: ~http://www.xorosho.com/xo...op-dub-ethnic-turkey.html~
radikal: `http://blog.radikal.com.t...tehlikeli-cocuklari-79850`
blue jean: `https://instagram.com/p/znPVotDbQ8/`
contact: `https://soundcloud.com/snatcherz`