bugün
- true'nun çaylak olması14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü18
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- fransa3
- arkadaşlar ben supernatural izlemeye gidiyorum2
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalist dünya19
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları5
- bulla dava açmak3
- kürtçülük5
- the saturdays2
- izmir de cami var mı2
- egay bey birader2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- galatasaray lobisi11
- ktç abinin çaylak olması5
Vaatler Hayatlar yapalım mı kim haklı bir bakalım.
KULÜPLER KORUNACAK KiŞiLER CEZA ALACAK.
geçen sene de bu sene de stad kapattılar. noldu saptayamıyor musunuz da 1 kişi için mesela bütün stada tribüne kapatma veriyosunuz. ha efendim insanlara da ceza geliyor. bide bu olayın safi anadolu takımları için yapılmış oduğunu görmek için gönül gözüne gerek yok. yani mesela trabzonda veya bursada bir kale arkası tribündeki insanları bir dahaki maç gelmeyeceksin dediği zaman bir dahaki maç kaç kişi geliyor. sebebi bu kulüpler sonuçta şehir takımı ve passolig sayısı sınırlı. ama türkiyenin her yerine yayılmış kokuşmuş istanbul takımlarınızın bir maç gelmese yerine gelecek insan sayısı nasıl olsa çok ver cezayı gitsin. onlar bile buna rağmen doldurduları ortada.
KiMLiKLERiNiZ SAKLI.
Bu zaten tam bir fiyasko oldu. geçen sene bütün passoliglilerin tc kimlik numarasına kadar afişe edildi. Net bir rezalettir.
KARABORSA BiTECEK.
Karaborsayı legalleştirdiler millet twitterdan facebooktan birbirine bilet kombine devrediyo. LAN?!
TÜRK FUTBOL CAMiASINA EK GiDER OLUŞTURMADAN.
Kulüpler borçlandırıldı krediler bol bol verildi taraftarsan domal bakalım 25-30.
PEKi KULÜP YÖNETiMLERi NEDEN SES ETMiYOR.
1.PARA
(bkz: passoligden Allah razı olsun)
2. Yöneticileri Tribünün güzel olup olmaması ilgilendirmez. istifa sesi gelmiyorsa heh en güzel tribün orasıdır.
AMA KALKACAK BU SiSTEM. E-BiLET PAZARLANAMAYACAK.
Anayasa Mahk.nin,11.fıkrada TFF'ye verilen yetkilerin 3.kişilere devri hükmünü iptal etmesi ebiletin ticarete dönüşmesini engelleyecek.
KULÜPLER KORUNACAK KiŞiLER CEZA ALACAK.
geçen sene de bu sene de stad kapattılar. noldu saptayamıyor musunuz da 1 kişi için mesela bütün stada tribüne kapatma veriyosunuz. ha efendim insanlara da ceza geliyor. bide bu olayın safi anadolu takımları için yapılmış oduğunu görmek için gönül gözüne gerek yok. yani mesela trabzonda veya bursada bir kale arkası tribündeki insanları bir dahaki maç gelmeyeceksin dediği zaman bir dahaki maç kaç kişi geliyor. sebebi bu kulüpler sonuçta şehir takımı ve passolig sayısı sınırlı. ama türkiyenin her yerine yayılmış kokuşmuş istanbul takımlarınızın bir maç gelmese yerine gelecek insan sayısı nasıl olsa çok ver cezayı gitsin. onlar bile buna rağmen doldurduları ortada.
KiMLiKLERiNiZ SAKLI.
Bu zaten tam bir fiyasko oldu. geçen sene bütün passoliglilerin tc kimlik numarasına kadar afişe edildi. Net bir rezalettir.
KARABORSA BiTECEK.
Karaborsayı legalleştirdiler millet twitterdan facebooktan birbirine bilet kombine devrediyo. LAN?!
TÜRK FUTBOL CAMiASINA EK GiDER OLUŞTURMADAN.
Kulüpler borçlandırıldı krediler bol bol verildi taraftarsan domal bakalım 25-30.
PEKi KULÜP YÖNETiMLERi NEDEN SES ETMiYOR.
1.PARA
(bkz: passoligden Allah razı olsun)
2. Yöneticileri Tribünün güzel olup olmaması ilgilendirmez. istifa sesi gelmiyorsa heh en güzel tribün orasıdır.
AMA KALKACAK BU SiSTEM. E-BiLET PAZARLANAMAYACAK.
Anayasa Mahk.nin,11.fıkrada TFF'ye verilen yetkilerin 3.kişilere devri hükmünü iptal etmesi ebiletin ticarete dönüşmesini engelleyecek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar