bugün

entry'ler (15)

gülşen vs hande yener

BANA GORE: Gülşen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hande Yener

league of angels

Leauge of Legends çakması olduğunu düşünüyorum bu oyunun

vini uehara

görsel
Kısa ve öz..

iz bırakan kitap cümleleri

"Acı hissedilmek ister"
"Belki 'tamam' bizim 'sonsuza dek' imiz olur"

sözlük yazarlarının vazgeçilmez küçüklük dizileri

Küçük Sırlar,avrupa yakası,selena,acemi cadı.

çilek kokusu

Kiraz mevsiminden sonra 'özenti' olarak nitelendirdiğim dizi.

kalbim ege de kaldı

Kiraz Mevsimi'nden sonra daha ne kadar saçma sapan isimli dizi çıkabilir sorusunun cevabı.
(bkz: çilek kokusu) (bkz: Güneş in Kızları)

leafgaming35

Youtube'da ağırlıklı olarak minecraft videoları çeken ve kendisine "dogi" denilmesinde hoşlanmayan Youtuber :D

kaichou wa maid sama

Çok güzel bir animee bayılıyorum şuan 6. bölüme yeni geçtim mükemmel

the fault in our stars

Hem hüzün, hem komedi hem de aşkı aynı anda izleyebileceğin bir dizi. Hazel ve augustus gibi bir aşk kim istemezki...Ama filmdeki bir sahne kitapta yok sadece. Benim gördüğüm kitaptan sonra en değiştirilmemiş filmdir. Bir de giriş kısmını tekrar tekrar izliyorum

yazarların şu an dinlediği şarkılar

https://youtu.be/-AKlaMJqO0Y ve https://youtu.be/yCe2yUVPsIw

ergen

Çok basit.
Justin,1D, Iggy Azalea aşığı. Facebook'tan eski yada hiç olmamış sevgilisine gönderme yapıp duran, sürekli djhdhjf veya kskjsjkj gibi randomlar kullanan, Vini bilmem neye aşık olup hakkında wattpad'e kitap yazan, bilek kesme fotoğraflarını indirip paylaşan, hayat çok zor deyip duran ve kötü çocuk denen bebe kitabını okuyan ve Dünyadaki olaylardan haberi bile olmayan 12-16 yaş arası insanlar.

vini uehara

Şu kötü çocuk (bkz: kötü çocuk) kitabı yüzünden kendinden tiksiniyorum. Fark etmez onu tanıdığım günden beri tiksiniyorum. Gerçekten tam bir ERGEN mıknatısı. Justin malı vardı şimdi bi de bu çıktı. Allahım neden ergenler bu kadar kör?
Bir de gidip instagramına "meriiiiiiç" yazıyolar ya. Allah ıslah etsin. Lafım ergenlere

wattpad

Mükemmel bir uygulama ama, şu son günlerde daha doğrusu son yıllarda yayın evleri yüzünden MAHVOLDU! Ya bir sürü hikaye yazarı kitap basılacak diye bölümleri sildi. Onu oraya taşıyan biziz ve o daha final yapmadan bölüm siliyor. Oldu mu şimdi? Ve bir de şu ne buluyolarsa "bad boy" kurgularının çok olduğu site. Bad boyların başı da "kötü çocuk" denen vinili isadoralı saçma sapan bir kitap. Ergen kitapları

murat dalkılıç

Şarkıları çok güzel ve çok yakışıklı tamam da, şu murat bozla arkadaş olması ve kasaba klibinde onu oynatmasıyla çok itici gelmişti. Ve ayrıca bi güzellik yap klibini izleyince "oha pis sapık" dediğimi hatırlıyorum...
© copyright 2005 - 2026