bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- falıma bakmak isteyen var mı28
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- türklerin medeniyet kuramama nedeni4
- türklerin 2kg avrupalıların 200gr sabun tüketmesi4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize4
- türklerin gerizekalı bir millet olması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması4
- kürtlerin muhteşem ve harika derecede ezik olması2
- ai ai ai diye bağıran yazar2
- türk halkını yermeye çalışan zigot terkler2
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- neden sevgilim yok4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- japonya10
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- bir filmde ölüyü oynamak4
- brezilya5
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- velvet43
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- göbeksiz erkek4
- türkiye12
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- herkesle iyi anlaşan insan18
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- forlove193
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- 29 haziran 20262
- 19 yaşında kızla yatmak15
- zalican4
- göz makyajı2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- shark gitar2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ekonomi3
entry'ler (15)
BANA GORE: Gülşen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hande Yener
Leauge of Legends çakması olduğunu düşünüyorum bu oyunun
görsel
Kısa ve öz..
Kısa ve öz..
"Acı hissedilmek ister"
"Belki 'tamam' bizim 'sonsuza dek' imiz olur"
"Belki 'tamam' bizim 'sonsuza dek' imiz olur"
Küçük Sırlar,avrupa yakası,selena,acemi cadı.
Kiraz mevsiminden sonra 'özenti' olarak nitelendirdiğim dizi.
Kiraz Mevsimi'nden sonra daha ne kadar saçma sapan isimli dizi çıkabilir sorusunun cevabı.
(bkz: çilek kokusu) (bkz: Güneş in Kızları)
(bkz: çilek kokusu) (bkz: Güneş in Kızları)
Youtube'da ağırlıklı olarak minecraft videoları çeken ve kendisine "dogi" denilmesinde hoşlanmayan Youtuber :D
Çok güzel bir animee bayılıyorum şuan 6. bölüme yeni geçtim mükemmel
Hem hüzün, hem komedi hem de aşkı aynı anda izleyebileceğin bir dizi. Hazel ve augustus gibi bir aşk kim istemezki...Ama filmdeki bir sahne kitapta yok sadece. Benim gördüğüm kitaptan sonra en değiştirilmemiş filmdir. Bir de giriş kısmını tekrar tekrar izliyorum
Çok basit.
Justin,1D, Iggy Azalea aşığı. Facebook'tan eski yada hiç olmamış sevgilisine gönderme yapıp duran, sürekli djhdhjf veya kskjsjkj gibi randomlar kullanan, Vini bilmem neye aşık olup hakkında wattpad'e kitap yazan, bilek kesme fotoğraflarını indirip paylaşan, hayat çok zor deyip duran ve kötü çocuk denen bebe kitabını okuyan ve Dünyadaki olaylardan haberi bile olmayan 12-16 yaş arası insanlar.
Justin,1D, Iggy Azalea aşığı. Facebook'tan eski yada hiç olmamış sevgilisine gönderme yapıp duran, sürekli djhdhjf veya kskjsjkj gibi randomlar kullanan, Vini bilmem neye aşık olup hakkında wattpad'e kitap yazan, bilek kesme fotoğraflarını indirip paylaşan, hayat çok zor deyip duran ve kötü çocuk denen bebe kitabını okuyan ve Dünyadaki olaylardan haberi bile olmayan 12-16 yaş arası insanlar.
Şu kötü çocuk (bkz: kötü çocuk) kitabı yüzünden kendinden tiksiniyorum. Fark etmez onu tanıdığım günden beri tiksiniyorum. Gerçekten tam bir ERGEN mıknatısı. Justin malı vardı şimdi bi de bu çıktı. Allahım neden ergenler bu kadar kör?
Bir de gidip instagramına "meriiiiiiç" yazıyolar ya. Allah ıslah etsin. Lafım ergenlere
Bir de gidip instagramına "meriiiiiiç" yazıyolar ya. Allah ıslah etsin. Lafım ergenlere
Mükemmel bir uygulama ama, şu son günlerde daha doğrusu son yıllarda yayın evleri yüzünden MAHVOLDU! Ya bir sürü hikaye yazarı kitap basılacak diye bölümleri sildi. Onu oraya taşıyan biziz ve o daha final yapmadan bölüm siliyor. Oldu mu şimdi? Ve bir de şu ne buluyolarsa "bad boy" kurgularının çok olduğu site. Bad boyların başı da "kötü çocuk" denen vinili isadoralı saçma sapan bir kitap. Ergen kitapları
Şarkıları çok güzel ve çok yakışıklı tamam da, şu murat bozla arkadaş olması ve kasaba klibinde onu oynatmasıyla çok itici gelmişti. Ve ayrıca bi güzellik yap klibini izleyince "oha pis sapık" dediğimi hatırlıyorum...