bugün

karanlığı aydınlıktan daha çok sevmek

oldu bitti huyum olan durum. sanırım bir anormalliği yoktur, ya da ben anormalimdir de bana öyle geliyor da olabilir. e dile kolay 12 sene olmuş, halen gece geziyorum...

bu arada en güzel tarafı da sabaha karşı alacakaranlığı, gökte gündüz başlamışken yer yüzünde halen geceyi yaşamaktır.
© copyright 2005 - 2026