bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
entry'ler (48)
hayatımın en kötü günü iş aşk sağlık olarak daha kötü bi gün olamaz heralde.
sevgili sana bu sözüm ben artık yolumuzu çizelim demiştim.Sende bugun attığın msjla 6 seneyi bitirdin.
artık yoluma çıkma benim için hiçbirşeysin.
artık yoluma çıkma benim için hiçbirşeysin.
benim attığım her ten haz versede..her omuz huzur vermez be güzelim msjına ne ten ne omuz kovalıyorum sadece huzur istiyorum diye son sozünü söyleyen sevgiliye huzursuz etmessen bulursun huzuru diye cvp attığım son sözümdür.
bugunde aradın ve buluştuk ve biliyorum ki evlensen evlensem bile arıcaksın.
ismail abi gel bizi çağırıyolar.
tadı damağında kalmışsa tekrar o tadı almak çok güzeldir. ama sonu bellidir ayrılık..
Şuan dinledğim ve emrahın unutlumaz şarkılarından biridir.Haydi şimdi geL..
Sene 2010 yer: bodrum gümbet otel odası..
Kız arkadaşım ile bir haftalık tatile çıkmışız, 2. gecemiz bu birden beni üstünden attı dedim noluyo ses yok
ya noldu gel falan diyorum yok yaklaşma falan filan deliricem bu demezmi akşam yemek yerken karşındaki masadaki kızı al koynuna diye diyorum ne diyosun ne kızı bakmadım kimseye hatırlamıyorum bile barışmalar bitmiyo bende baktım olcak gibi değil üstümü giyindim ben çıkıyorum dedim tabi bekliyorum nereye gidiyorsun demesini ve o söz geldi nereye dediğinde o kızı bulmaya dedim ve yastığı kafama fırlatması bir oldu tabi bende pis bi gülümseme oluştu gittim yanına sarıldım veeeee bu kadar ya bütün geceyi size anlatcak halim yok sevgiliyle kavga güzeldir..
Kız arkadaşım ile bir haftalık tatile çıkmışız, 2. gecemiz bu birden beni üstünden attı dedim noluyo ses yok
ya noldu gel falan diyorum yok yaklaşma falan filan deliricem bu demezmi akşam yemek yerken karşındaki masadaki kızı al koynuna diye diyorum ne diyosun ne kızı bakmadım kimseye hatırlamıyorum bile barışmalar bitmiyo bende baktım olcak gibi değil üstümü giyindim ben çıkıyorum dedim tabi bekliyorum nereye gidiyorsun demesini ve o söz geldi nereye dediğinde o kızı bulmaya dedim ve yastığı kafama fırlatması bir oldu tabi bende pis bi gülümseme oluştu gittim yanına sarıldım veeeee bu kadar ya bütün geceyi size anlatcak halim yok sevgiliyle kavga güzeldir..
bunu söyleyen kişi kesinlikle tekmeyi yemiştir 2 yıl çıktığından. sen iki yıldır o niyetle beraber olduysan sana müstahaktır.cinsellik iki kişinin istemesiyle olur arkadaş manuele devam et sen.
arkadaş söylesen bi dert söylemesen bi dert gardolabında yaşıyoruz sanki.ama yinede sevdicekle uyumlu giyinmek çok güzel.
felix hiç bir zaman bir burak yılmaz değildir.
bence ilişkiye face ve sosyal ağları karıştırmamak gerekir.insaların özeli gibi birşey ikinizin ismi ile açılan bi hesap tamamen sorunlu bi ilişkidir zaten.
alttan almamak ve saygı göstermemek.
bakalım ne zaman arıyacaksın ve ne yüzle neler söylüceksin bu dediğim kesin olucak.
kimliğinde bende yenisini çıkardınmı bilmiyorum ama umrumda değil kimliğini getirip sana vermek aklından çıkmıyorum biliyorum inat ediyosun aramamak msj atmamak için ama her zamanki gibi arıcaksın..
kimliğinde bende yenisini çıkardınmı bilmiyorum ama umrumda değil kimliğini getirip sana vermek aklından çıkmıyorum biliyorum inat ediyosun aramamak msj atmamak için ama her zamanki gibi arıcaksın..
uçan sabri.
dün akşam yaşanmıştır:
telefon çalar (serdar ortaç haksızlık çalıyor:)
eski sevgili: nasılsın
ben :iyiyim..
eski sevgili: nerdesin
ben : evdeyim
eski sevgili: biz kapıda kaldık teyzemlerin ordayız çocuklarla eve giremiyoruz.
ben : araba noldu
eski sevgili: araba yanımızda deil eve gitmemiz gerekiyor bi çare bul
ben : taksi çağırın ozaman ( beni şöfürü sanıyordu bi zamanlar)
eski sevgili : he iyi tamam
ben : by by
eski sevgili :by
telefon kapanır ve benim yüzümde pis bir gülümseme oluşur.
telefon çalar (serdar ortaç haksızlık çalıyor:)
eski sevgili: nasılsın
ben :iyiyim..
eski sevgili: nerdesin
ben : evdeyim
eski sevgili: biz kapıda kaldık teyzemlerin ordayız çocuklarla eve giremiyoruz.
ben : araba noldu
eski sevgili: araba yanımızda deil eve gitmemiz gerekiyor bi çare bul
ben : taksi çağırın ozaman ( beni şöfürü sanıyordu bi zamanlar)
eski sevgili : he iyi tamam
ben : by by
eski sevgili :by
telefon kapanır ve benim yüzümde pis bir gülümseme oluşur.
çok güzel hareketler bunlar dediğim ve çanı çaldığım tekmedir.
çocuk şamar oğlanına dönmüştür ve öldürücü darbeyi indirmiştir.
çocuk şamar oğlanına dönmüştür ve öldürücü darbeyi indirmiştir.
hiç görüşmemiş sevgili dicem görüşmeden de sevgili olunmaz beyaa.
inşallah kazanacağımız ve istanbul boğaz köprüsüne bayrağımızı dalgalandıracağmız maç.
gitmeyi çok istedim ama iş yerinden izin alamadım kalbimiz seninle bursaspor
çekemeyenler anten taksın.
gitmeyi çok istedim ama iş yerinden izin alamadım kalbimiz seninle bursaspor
çekemeyenler anten taksın.
Çekmişiz kafaları dalmışız hayallere
Çekmişiz kafaları dalmışız hayallere
2010 yılında şampiyonlar liginde
Koyacağız real madride
Koyacağız real madride
Diye taraftarın coşacağı ve bursasporumuzun 2-0 kazanacağı maçtır.
Dualarmız seninle..
Çekmişiz kafaları dalmışız hayallere
2010 yılında şampiyonlar liginde
Koyacağız real madride
Koyacağız real madride
Diye taraftarın coşacağı ve bursasporumuzun 2-0 kazanacağı maçtır.
Dualarmız seninle..