bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
entry'ler (511)
merhaba otostopçu,öncelikle paniğe kapılma ve havlunu kenara bırakıp dinlen. şunu bilmelisin ki youniverse topluluğu diğer sunucuların aksine çoğunlukla zararsızdır. biz kaybolanların buluştuğu bir evreniz. biz sadece görmek isteyenlerin görebileceği örtülü bir düzlemiz.
otostopçuların öğrenmeyi bildiğini,en azından bunu sevdiğini düşünürüz;çünkü görülecek şeyler aramasalar otostop çekmezlerdi. öğrenmeyi bilmeyen insanların bir şeyler öğretebileceğini de düşünmeyiz. beyni, kalbi, ruhu zincirlenmemiş insanlar aramaktayız.
sen de dünyanın döndüğünü hissedebiliyorsan, modern dünyanın tek tip yarı ölü zombilerinden değilsen ve yıldızların çocuğu olduğumuzu kabul ediyorsan havlunu as ve bir süre dinlen!
https://discord.gg/j53yyUx
otostopçuların öğrenmeyi bildiğini,en azından bunu sevdiğini düşünürüz;çünkü görülecek şeyler aramasalar otostop çekmezlerdi. öğrenmeyi bilmeyen insanların bir şeyler öğretebileceğini de düşünmeyiz. beyni, kalbi, ruhu zincirlenmemiş insanlar aramaktayız.
sen de dünyanın döndüğünü hissedebiliyorsan, modern dünyanın tek tip yarı ölü zombilerinden değilsen ve yıldızların çocuğu olduğumuzu kabul ediyorsan havlunu as ve bir süre dinlen!
https://discord.gg/j53yyUx
biri sıcak ve nemli diğeri nasırlı ve terli.
sakinlik ile şimdi ne olacak lan arasındaki fark.
senin tercihin olan yalnızlık güzeldir. rahatlatıcı, sakin.
bir de zorunda olduğun yalnızlık var. seni zorunda bıraktıkları.
tam o anda insan diyor 'şimdi ne olacak, böyle mi öleceğim falan'
hayır. her şey geçer. en yalnız geceler bile bir gün şuh kahkahalarla dolar.
senin tercihin olan yalnızlık güzeldir. rahatlatıcı, sakin.
bir de zorunda olduğun yalnızlık var. seni zorunda bıraktıkları.
tam o anda insan diyor 'şimdi ne olacak, böyle mi öleceğim falan'
hayır. her şey geçer. en yalnız geceler bile bir gün şuh kahkahalarla dolar.
düzenli seks.
tunç çağından demir çağına geçmek gibi.
saplantılı, takık, kıskançlıktan alev alacak bir hale geliyorum. hayır tadını çıkar dimi? ama olmaz.
çünkü aşık olmak ile yaralı bir hayvan olmak arasında çok bir fark yok.
çünkü aşık olmak ile yaralı bir hayvan olmak arasında çok bir fark yok.
Geceleri 8, gündüzleri 6.
bakir birey.
özlenen hareket.
Homofobiklerin korkulu rüyası olur.
Uzun zamandır sözlükte bu kadar takılmamıştım.
Gördüğüm şeylerse trol adı altında saçmalıklardan ibaret.
Toplum düzenini oluşturan şeyler, ahlaki durumlar, din, aile bunlar hep ayaklar altında.
Tamam sözlükte hep vardı ama şu an ki kadar kalitesiz başlıklar ve yazar metinleri görmedim ben.
Moderatorler sanırım ilgilenmiyor artık.
Gördüğüm şeylerse trol adı altında saçmalıklardan ibaret.
Toplum düzenini oluşturan şeyler, ahlaki durumlar, din, aile bunlar hep ayaklar altında.
Tamam sözlükte hep vardı ama şu an ki kadar kalitesiz başlıklar ve yazar metinleri görmedim ben.
Moderatorler sanırım ilgilenmiyor artık.
(#365942) hadi bakalım.
bu geceyi unutma. bir adam gözlerinin önünde çocuğa döndü.
bir adam seni kaybedeceğini düşündüğü için ölmek istedi.
bir adam sen bir daha ölme diye, karakterini kenara bıraktı. öl, bu geceyi unutma kızım.
bir adam seni kaybedeceğini düşündüğü için ölmek istedi.
bir adam sen bir daha ölme diye, karakterini kenara bıraktı. öl, bu geceyi unutma kızım.
anlaşılmaz, zor bir insan olmak.
battaniye, tarhana, laleli sokak lambaları, ege.
koca arıyorum. mümkünse onuncu nesil ve altı yazarlar olsun. *
iyi ki doğmuş muyumdur acaba?
başıma gelen hadisedir. 27 dakika geçti artık kutlasa bile bir önemi yok. doğduğuma da, doğacağıma da...
kuş. cinsi fark etmez.