bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- herkesle iyi anlaşan insan15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- göte giren şemsiye4
- kitap alıntıları2
- frt2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- ciguli kral7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- durduk yere ağlamak2
- japonya8
- gta 62
- kadir inanır'ın vefatı7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- saraca finch house7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- mısır3
entry'ler (511)
merhaba otostopçu,öncelikle paniğe kapılma ve havlunu kenara bırakıp dinlen. şunu bilmelisin ki youniverse topluluğu diğer sunucuların aksine çoğunlukla zararsızdır. biz kaybolanların buluştuğu bir evreniz. biz sadece görmek isteyenlerin görebileceği örtülü bir düzlemiz.
otostopçuların öğrenmeyi bildiğini,en azından bunu sevdiğini düşünürüz;çünkü görülecek şeyler aramasalar otostop çekmezlerdi. öğrenmeyi bilmeyen insanların bir şeyler öğretebileceğini de düşünmeyiz. beyni, kalbi, ruhu zincirlenmemiş insanlar aramaktayız.
sen de dünyanın döndüğünü hissedebiliyorsan, modern dünyanın tek tip yarı ölü zombilerinden değilsen ve yıldızların çocuğu olduğumuzu kabul ediyorsan havlunu as ve bir süre dinlen!
https://discord.gg/j53yyUx
otostopçuların öğrenmeyi bildiğini,en azından bunu sevdiğini düşünürüz;çünkü görülecek şeyler aramasalar otostop çekmezlerdi. öğrenmeyi bilmeyen insanların bir şeyler öğretebileceğini de düşünmeyiz. beyni, kalbi, ruhu zincirlenmemiş insanlar aramaktayız.
sen de dünyanın döndüğünü hissedebiliyorsan, modern dünyanın tek tip yarı ölü zombilerinden değilsen ve yıldızların çocuğu olduğumuzu kabul ediyorsan havlunu as ve bir süre dinlen!
https://discord.gg/j53yyUx
biri sıcak ve nemli diğeri nasırlı ve terli.
sakinlik ile şimdi ne olacak lan arasındaki fark.
senin tercihin olan yalnızlık güzeldir. rahatlatıcı, sakin.
bir de zorunda olduğun yalnızlık var. seni zorunda bıraktıkları.
tam o anda insan diyor 'şimdi ne olacak, böyle mi öleceğim falan'
hayır. her şey geçer. en yalnız geceler bile bir gün şuh kahkahalarla dolar.
senin tercihin olan yalnızlık güzeldir. rahatlatıcı, sakin.
bir de zorunda olduğun yalnızlık var. seni zorunda bıraktıkları.
tam o anda insan diyor 'şimdi ne olacak, böyle mi öleceğim falan'
hayır. her şey geçer. en yalnız geceler bile bir gün şuh kahkahalarla dolar.
düzenli seks.
tunç çağından demir çağına geçmek gibi.
saplantılı, takık, kıskançlıktan alev alacak bir hale geliyorum. hayır tadını çıkar dimi? ama olmaz.
çünkü aşık olmak ile yaralı bir hayvan olmak arasında çok bir fark yok.
çünkü aşık olmak ile yaralı bir hayvan olmak arasında çok bir fark yok.
Geceleri 8, gündüzleri 6.
bakir birey.
özlenen hareket.
Homofobiklerin korkulu rüyası olur.
Uzun zamandır sözlükte bu kadar takılmamıştım.
Gördüğüm şeylerse trol adı altında saçmalıklardan ibaret.
Toplum düzenini oluşturan şeyler, ahlaki durumlar, din, aile bunlar hep ayaklar altında.
Tamam sözlükte hep vardı ama şu an ki kadar kalitesiz başlıklar ve yazar metinleri görmedim ben.
Moderatorler sanırım ilgilenmiyor artık.
Gördüğüm şeylerse trol adı altında saçmalıklardan ibaret.
Toplum düzenini oluşturan şeyler, ahlaki durumlar, din, aile bunlar hep ayaklar altında.
Tamam sözlükte hep vardı ama şu an ki kadar kalitesiz başlıklar ve yazar metinleri görmedim ben.
Moderatorler sanırım ilgilenmiyor artık.
(#365942) hadi bakalım.
bu geceyi unutma. bir adam gözlerinin önünde çocuğa döndü.
bir adam seni kaybedeceğini düşündüğü için ölmek istedi.
bir adam sen bir daha ölme diye, karakterini kenara bıraktı. öl, bu geceyi unutma kızım.
bir adam seni kaybedeceğini düşündüğü için ölmek istedi.
bir adam sen bir daha ölme diye, karakterini kenara bıraktı. öl, bu geceyi unutma kızım.
anlaşılmaz, zor bir insan olmak.
battaniye, tarhana, laleli sokak lambaları, ege.
koca arıyorum. mümkünse onuncu nesil ve altı yazarlar olsun. *
iyi ki doğmuş muyumdur acaba?
başıma gelen hadisedir. 27 dakika geçti artık kutlasa bile bir önemi yok. doğduğuma da, doğacağıma da...
kuş. cinsi fark etmez.