bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- meksikalı batman2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek3
- arşivlenmesi gereken resimler2
- anın görüntüsü22
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- her insanın bir cini olması8
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sophia osako3
- tamar tanrıyar2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 1 kilometrelik gökdelen2
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- owner of a lonely heart2
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- velvet28
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çok güzel ama manyak kadın7
- çift katlı otobüs3
- mustafa kemal atatürk7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- venezuella depremi3
entry'ler (511)
merhaba otostopçu,öncelikle paniğe kapılma ve havlunu kenara bırakıp dinlen. şunu bilmelisin ki youniverse topluluğu diğer sunucuların aksine çoğunlukla zararsızdır. biz kaybolanların buluştuğu bir evreniz. biz sadece görmek isteyenlerin görebileceği örtülü bir düzlemiz.
otostopçuların öğrenmeyi bildiğini,en azından bunu sevdiğini düşünürüz;çünkü görülecek şeyler aramasalar otostop çekmezlerdi. öğrenmeyi bilmeyen insanların bir şeyler öğretebileceğini de düşünmeyiz. beyni, kalbi, ruhu zincirlenmemiş insanlar aramaktayız.
sen de dünyanın döndüğünü hissedebiliyorsan, modern dünyanın tek tip yarı ölü zombilerinden değilsen ve yıldızların çocuğu olduğumuzu kabul ediyorsan havlunu as ve bir süre dinlen!
https://discord.gg/j53yyUx
otostopçuların öğrenmeyi bildiğini,en azından bunu sevdiğini düşünürüz;çünkü görülecek şeyler aramasalar otostop çekmezlerdi. öğrenmeyi bilmeyen insanların bir şeyler öğretebileceğini de düşünmeyiz. beyni, kalbi, ruhu zincirlenmemiş insanlar aramaktayız.
sen de dünyanın döndüğünü hissedebiliyorsan, modern dünyanın tek tip yarı ölü zombilerinden değilsen ve yıldızların çocuğu olduğumuzu kabul ediyorsan havlunu as ve bir süre dinlen!
https://discord.gg/j53yyUx
biri sıcak ve nemli diğeri nasırlı ve terli.
sakinlik ile şimdi ne olacak lan arasındaki fark.
senin tercihin olan yalnızlık güzeldir. rahatlatıcı, sakin.
bir de zorunda olduğun yalnızlık var. seni zorunda bıraktıkları.
tam o anda insan diyor 'şimdi ne olacak, böyle mi öleceğim falan'
hayır. her şey geçer. en yalnız geceler bile bir gün şuh kahkahalarla dolar.
senin tercihin olan yalnızlık güzeldir. rahatlatıcı, sakin.
bir de zorunda olduğun yalnızlık var. seni zorunda bıraktıkları.
tam o anda insan diyor 'şimdi ne olacak, böyle mi öleceğim falan'
hayır. her şey geçer. en yalnız geceler bile bir gün şuh kahkahalarla dolar.
düzenli seks.
tunç çağından demir çağına geçmek gibi.
saplantılı, takık, kıskançlıktan alev alacak bir hale geliyorum. hayır tadını çıkar dimi? ama olmaz.
çünkü aşık olmak ile yaralı bir hayvan olmak arasında çok bir fark yok.
çünkü aşık olmak ile yaralı bir hayvan olmak arasında çok bir fark yok.
Geceleri 8, gündüzleri 6.
bakir birey.
özlenen hareket.
Homofobiklerin korkulu rüyası olur.
Uzun zamandır sözlükte bu kadar takılmamıştım.
Gördüğüm şeylerse trol adı altında saçmalıklardan ibaret.
Toplum düzenini oluşturan şeyler, ahlaki durumlar, din, aile bunlar hep ayaklar altında.
Tamam sözlükte hep vardı ama şu an ki kadar kalitesiz başlıklar ve yazar metinleri görmedim ben.
Moderatorler sanırım ilgilenmiyor artık.
Gördüğüm şeylerse trol adı altında saçmalıklardan ibaret.
Toplum düzenini oluşturan şeyler, ahlaki durumlar, din, aile bunlar hep ayaklar altında.
Tamam sözlükte hep vardı ama şu an ki kadar kalitesiz başlıklar ve yazar metinleri görmedim ben.
Moderatorler sanırım ilgilenmiyor artık.
(#365942) hadi bakalım.
bu geceyi unutma. bir adam gözlerinin önünde çocuğa döndü.
bir adam seni kaybedeceğini düşündüğü için ölmek istedi.
bir adam sen bir daha ölme diye, karakterini kenara bıraktı. öl, bu geceyi unutma kızım.
bir adam seni kaybedeceğini düşündüğü için ölmek istedi.
bir adam sen bir daha ölme diye, karakterini kenara bıraktı. öl, bu geceyi unutma kızım.
anlaşılmaz, zor bir insan olmak.
battaniye, tarhana, laleli sokak lambaları, ege.
koca arıyorum. mümkünse onuncu nesil ve altı yazarlar olsun. *
iyi ki doğmuş muyumdur acaba?
başıma gelen hadisedir. 27 dakika geçti artık kutlasa bile bir önemi yok. doğduğuma da, doğacağıma da...
kuş. cinsi fark etmez.