bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- sedat pekmez21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir şeyler söyle3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- özlü sözler5
- birsin allahım2
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- 26 haziran 20266
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
entry'ler (15)
Yararı olmayan kitaplardır.
Yararı olmayan kitaplardır.
ingiliz özentilerinin Türkçeye yabancı kelimeler sokarak değiştirdiklerini ya da yenileştirdiklerini sandıkları Türkçenin yetersiz olmasıdır o. Bir tane örnek bile gösteremeden bir insan niye kendi dilini kötüler. Bu kendi milletini, dilini,özünü kötüleme çabası nereden geliyor?
Zinaya yaklaşmayın ayetine uyan Müslüman'dır. Bir de iyi kadınlar iyi erkekler için, kötü kadınlar kötü erkekler içindir ayetine dayanarak kendisine iyi bir kadın istediği için diğer ilişkilerden uzak duruyor olabilir..
T:Zina zinadır sevabı olmaz. Karşılıklı rıza olsa da sevap değildir günahtır o. Eğer çok sevaba girmek istiyorsan iyi anlaşır sonra da evlenirsiniz. Evli eşlerin birbirine yemek yedirmesi bile sevaptır. Cennet gapgaranti yani maksat cehennemden kaçmaksa.
Atsız ile yaşadığı polemik ikisi arasındadır. Okurların bu şekilde gruplaşması yanlış yok kin gütmeler falan üstteki entryde de görüldüğü gibi.
Bu şekilde davranarak ne yapılabilir ki adam zaten ölmüş.
Bi okur olarak edebi yönüyle değerlendirilmesi gerek diye düşünüyorum.
Kesinlikle ruh çözümlemeleri mükemmel olan yazar.
Okuduğunuz kitabını bitirdikten sonra üzerinde en az iki gün düşünüyorsunuz.
Yani en azından benim için öyle.
Bu şekilde davranarak ne yapılabilir ki adam zaten ölmüş.
Bi okur olarak edebi yönüyle değerlendirilmesi gerek diye düşünüyorum.
Kesinlikle ruh çözümlemeleri mükemmel olan yazar.
Okuduğunuz kitabını bitirdikten sonra üzerinde en az iki gün düşünüyorsunuz.
Yani en azından benim için öyle.
Gelirken bize mi sordular.
Bakirelikten kasıt önceden bir ilişki yaşanmış mı yaşanmışsa ne kadar temiz yaşanmıştır düşüncesi. Bence bu yüzden önemli yoksa zar değil yani mesele.
Anlaşıldı mı?
Anlaşıldı mı?
Suriyeli kızla evlenmek mi? Kız mıdır kadın mıdır bilemem.
Siktirip gitsinler ülkelerine para verseler elimi sürmem evlenmeyi düşünenler var. Hepsi pis titiz değil.
Türk kızıyla karşılaştıranlar da yok sadık, anlayışlı demiş. Ananız babanıza sadık kalamamış mı yoksa diye sormak istiyorum bu gerizekalılara.
Siktirip gitsinler ülkelerine para verseler elimi sürmem evlenmeyi düşünenler var. Hepsi pis titiz değil.
Türk kızıyla karşılaştıranlar da yok sadık, anlayışlı demiş. Ananız babanıza sadık kalamamış mı yoksa diye sormak istiyorum bu gerizekalılara.
Kendi yakınından biri ölse bu kadar rahat konuşabilir miydi acaba?
Biz bilmiyoruz sanki 100'ün 36'dan büyük olduğunu.
Yazık.
Biz bilmiyoruz sanki 100'ün 36'dan büyük olduğunu.
Yazık.
Atamın ne kadar yakışıklı olduğunu bir kez daha farkettiğim video ilk kez izledim.
Adama gelirsek rahat bir adamdır. O kadar rahat olmasına izin veren ise adam gibi atamdır..
Adama gelirsek rahat bir adamdır. O kadar rahat olmasına izin veren ise adam gibi atamdır..
Ben sekiz yıldır bekliyorum. Beklediğimden haberi yok tabi evlenmiş bile olabilir...
Hayatıma giren insanları aradan seneler geçse bile unutmadığımı fark ettim üstelik bu insanlar bana çok şey katmadıkları halde. ilginç.
-yazar burada kendine şaşırmıştır.-
-yazar burada kendine şaşırmıştır.-
Bakmayın günah.
Özledim...