bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ankara nın en güzel yanı5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız9
- mola4
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- bir şeyler söyle4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- versuch2
- gitme diye yalvarmak6
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- velvet28
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- true'nun çaylak olması16
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
entry'ler (384)
eskiden buralar hep soğuk savaştı.
ikisi de ülkelerinin kıyı şeridinde değil iç bölgelerinde yer alan, karasal iklimin hakim olduğu şehirlerin takımıdır. (bkz: karasal iklim)
camel'ın camel olduğu zamanları görenlerin haklı tespiti.
Elektrik ve doğalgaza yapılan zamla yarışması mümkün gözükmemektedir.
Yıllardır durmaksızın vuku bulan bir hadise.
Fermente arpa suyu gibi bir nimetle sigara gibi bir pisliğin kıyaslanması bile şiddetle kınanmalıdır. *
Vicdana değil ama insan haklarına aykırıdır.
Hiç de şaka maka olmamakla birlikte kesinlikle doğrudur.
Türk erkeklerindeki ahlaki çöküşün nedeninden farklı değildir. (bkz: toplumsal çürüme)
Tam bir baş belası
Dün itibariyle tarihin derin sayfalarına gömmüş bulunmaktayım. Ameliyat sürecinden biraz bahsedecek olursam
- Ameliyata aç karna gittim tabi ki
- Yıllardır saklamaya çalıştığın bir sorunun ekibin bütün gündemi olması biraz rahatsız edici oluyor ilk başta ama ilk saatin sonuna doğru alışıyorsun.
-Ameliyat öncesi anestezi testleri yapılır benim gibi kan tutuyorsa sizi mutlaka hemşireye önceden bildirin yoksa başınızda nolur kendinize gelin diyen ağlamaklı bir hemşire bulabilirsiniz *
- Ameliyatı genel anestezi altında oldum anestezi doktoruna uyuyacağım zaman söyler misiniz dedim iyi uykular dedi en son düşündüğüm şeyin hani ya la ben uyumuyorum ki olduğunu hatırlıyorum sdsfsa
-Buradan sonrası biraz sıkıntılı bir süreç odaya alındıktan sonra tam olarak kendime gelmem ciddi bir süre aldı bir şey yiyip içemiyorsunuz herhangi bir öldürücü ağrı olmuyor ama sağa sola dönmeye cesaret edilmemesi gerektiğini hissediyorsunuz.
- Bir kaç saat hastanede kaldıktan sonra tansiyon, oksijen kontrolü gibi ıvır zıvıra bakıp çıkartıyorlar sizi aynı gün.
-Geldik en can sıkıcı kısma, korse... Yazın ortasında olursanız bu ameliyatı benim gibi 2-3 hafta gece gündüz korse takacak olma fikri ürkütücü geliyor bir hafta sonra doktor kontrolüm var henüz korseden dolayı sonucu göremedim ama doktorum sağ ve sol memeden toplam 500 ml yağ aldığını söyledi.
Kontrolden sonra edit gelecek burayı takip edip okuyanlar var biliyorum çünkü ben de yıllarca her yazılanı okudum. Cümleten geçmiş olsun.
Edit :1
-Bugün ameliyatın üzerinden 8 gün geçti ve zaten az olan ağrılarım tamamen geçti. Kontrole gittiğimde doktor korseyi ve bandajı çıkardı sonuç mükemmel göğüs bölgesi gayet düz ve fit duruyor.
-Biraz deri buruşması var dedi doktor o yüzden korseye devam ediyoruz ondan da ilk günlerdeki gibi şikayetçi değilim artık alıştım sanırım.
Ameliyattan bir hafta sonraki tavsiyem gerçekten yaşadığınız rahatsızlığa değmez arkadaşlar bu beladan kurtulmak mümkünmüş.
Dün itibariyle tarihin derin sayfalarına gömmüş bulunmaktayım. Ameliyat sürecinden biraz bahsedecek olursam
- Ameliyata aç karna gittim tabi ki
- Yıllardır saklamaya çalıştığın bir sorunun ekibin bütün gündemi olması biraz rahatsız edici oluyor ilk başta ama ilk saatin sonuna doğru alışıyorsun.
-Ameliyat öncesi anestezi testleri yapılır benim gibi kan tutuyorsa sizi mutlaka hemşireye önceden bildirin yoksa başınızda nolur kendinize gelin diyen ağlamaklı bir hemşire bulabilirsiniz *
- Ameliyatı genel anestezi altında oldum anestezi doktoruna uyuyacağım zaman söyler misiniz dedim iyi uykular dedi en son düşündüğüm şeyin hani ya la ben uyumuyorum ki olduğunu hatırlıyorum sdsfsa
-Buradan sonrası biraz sıkıntılı bir süreç odaya alındıktan sonra tam olarak kendime gelmem ciddi bir süre aldı bir şey yiyip içemiyorsunuz herhangi bir öldürücü ağrı olmuyor ama sağa sola dönmeye cesaret edilmemesi gerektiğini hissediyorsunuz.
- Bir kaç saat hastanede kaldıktan sonra tansiyon, oksijen kontrolü gibi ıvır zıvıra bakıp çıkartıyorlar sizi aynı gün.
-Geldik en can sıkıcı kısma, korse... Yazın ortasında olursanız bu ameliyatı benim gibi 2-3 hafta gece gündüz korse takacak olma fikri ürkütücü geliyor bir hafta sonra doktor kontrolüm var henüz korseden dolayı sonucu göremedim ama doktorum sağ ve sol memeden toplam 500 ml yağ aldığını söyledi.
Kontrolden sonra edit gelecek burayı takip edip okuyanlar var biliyorum çünkü ben de yıllarca her yazılanı okudum. Cümleten geçmiş olsun.
Edit :1
-Bugün ameliyatın üzerinden 8 gün geçti ve zaten az olan ağrılarım tamamen geçti. Kontrole gittiğimde doktor korseyi ve bandajı çıkardı sonuç mükemmel göğüs bölgesi gayet düz ve fit duruyor.
-Biraz deri buruşması var dedi doktor o yüzden korseye devam ediyoruz ondan da ilk günlerdeki gibi şikayetçi değilim artık alıştım sanırım.
Ameliyattan bir hafta sonraki tavsiyem gerçekten yaşadığınız rahatsızlığa değmez arkadaşlar bu beladan kurtulmak mümkünmüş.
Agnostisizm ile sonuçlanacak sorunsaldır.
Kürkçü dükkanıdır. (kesin bilgi yayalım)
herkes avantaj zannediyor da ben bunu yapmaya çalışan çok kişiyi almışımdır zamanında. bir kere rakip öne doğru hamle yapıyor dengesi bozuluyor. başlangıç isteyebileceğim en iyi şeydir heralde bu. sonra benim müdahele alanıma aktif giriş yapıyor. bir darbe için ekstra çaba sarfetmeme gerek kalmıyor. (bkz: diz kapağı (bkz diyafram) (bkz: kasıklar) seç beğen vur oluyor resmen.bir de ilk saldırıyı benim yapmamış olmamın verdiği vicdani rahatlığı eklemeliyim.
(bkz: karate)
(bkz: karate)
kıyısından köşesinden de olsa gündemimize girebilmiş bir kişidir. bakın hala bu kadar önemsiz bir şeyi gündem yapabiliyoruz yani demek ki kırıntı da olsa bir normallik belirtisi var üzerimizde çok daha ağır dertlerimiz olsa bunu gündem yapmasak daha mı iyi olurdu? şükür biraz şükür
(bkz: hadi bunu kutlayalım)
(bkz: pollyanna)
(bkz: ne diyorum lan ben)
(bkz: hadi bunu kutlayalım)
(bkz: pollyanna)
(bkz: ne diyorum lan ben)
gayet efendi ve ortalama üstü tercih edilen bir erkek olarak anlayamadığım önerme. (bkz: lan yoksa)