bugün
- deniz baykal6
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi8
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- velvet30
- truesuzluk3
- star wars2
- galatasaray3
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- saraca finch house7
- japonya9
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- günün şiiri7
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- cüneyt arkın3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
- kolombiya5
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- amerika birleşik devletleri8
- portekiz6
- gana2
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- ingiltere2
- hırvatistan4
- cezayir3
entry'ler (384)
eskiden buralar hep soğuk savaştı.
ikisi de ülkelerinin kıyı şeridinde değil iç bölgelerinde yer alan, karasal iklimin hakim olduğu şehirlerin takımıdır. (bkz: karasal iklim)
camel'ın camel olduğu zamanları görenlerin haklı tespiti.
Elektrik ve doğalgaza yapılan zamla yarışması mümkün gözükmemektedir.
Yıllardır durmaksızın vuku bulan bir hadise.
Fermente arpa suyu gibi bir nimetle sigara gibi bir pisliğin kıyaslanması bile şiddetle kınanmalıdır. *
Vicdana değil ama insan haklarına aykırıdır.
Hiç de şaka maka olmamakla birlikte kesinlikle doğrudur.
Türk erkeklerindeki ahlaki çöküşün nedeninden farklı değildir. (bkz: toplumsal çürüme)
Tam bir baş belası
Dün itibariyle tarihin derin sayfalarına gömmüş bulunmaktayım. Ameliyat sürecinden biraz bahsedecek olursam
- Ameliyata aç karna gittim tabi ki
- Yıllardır saklamaya çalıştığın bir sorunun ekibin bütün gündemi olması biraz rahatsız edici oluyor ilk başta ama ilk saatin sonuna doğru alışıyorsun.
-Ameliyat öncesi anestezi testleri yapılır benim gibi kan tutuyorsa sizi mutlaka hemşireye önceden bildirin yoksa başınızda nolur kendinize gelin diyen ağlamaklı bir hemşire bulabilirsiniz *
- Ameliyatı genel anestezi altında oldum anestezi doktoruna uyuyacağım zaman söyler misiniz dedim iyi uykular dedi en son düşündüğüm şeyin hani ya la ben uyumuyorum ki olduğunu hatırlıyorum sdsfsa
-Buradan sonrası biraz sıkıntılı bir süreç odaya alındıktan sonra tam olarak kendime gelmem ciddi bir süre aldı bir şey yiyip içemiyorsunuz herhangi bir öldürücü ağrı olmuyor ama sağa sola dönmeye cesaret edilmemesi gerektiğini hissediyorsunuz.
- Bir kaç saat hastanede kaldıktan sonra tansiyon, oksijen kontrolü gibi ıvır zıvıra bakıp çıkartıyorlar sizi aynı gün.
-Geldik en can sıkıcı kısma, korse... Yazın ortasında olursanız bu ameliyatı benim gibi 2-3 hafta gece gündüz korse takacak olma fikri ürkütücü geliyor bir hafta sonra doktor kontrolüm var henüz korseden dolayı sonucu göremedim ama doktorum sağ ve sol memeden toplam 500 ml yağ aldığını söyledi.
Kontrolden sonra edit gelecek burayı takip edip okuyanlar var biliyorum çünkü ben de yıllarca her yazılanı okudum. Cümleten geçmiş olsun.
Edit :1
-Bugün ameliyatın üzerinden 8 gün geçti ve zaten az olan ağrılarım tamamen geçti. Kontrole gittiğimde doktor korseyi ve bandajı çıkardı sonuç mükemmel göğüs bölgesi gayet düz ve fit duruyor.
-Biraz deri buruşması var dedi doktor o yüzden korseye devam ediyoruz ondan da ilk günlerdeki gibi şikayetçi değilim artık alıştım sanırım.
Ameliyattan bir hafta sonraki tavsiyem gerçekten yaşadığınız rahatsızlığa değmez arkadaşlar bu beladan kurtulmak mümkünmüş.
Dün itibariyle tarihin derin sayfalarına gömmüş bulunmaktayım. Ameliyat sürecinden biraz bahsedecek olursam
- Ameliyata aç karna gittim tabi ki
- Yıllardır saklamaya çalıştığın bir sorunun ekibin bütün gündemi olması biraz rahatsız edici oluyor ilk başta ama ilk saatin sonuna doğru alışıyorsun.
-Ameliyat öncesi anestezi testleri yapılır benim gibi kan tutuyorsa sizi mutlaka hemşireye önceden bildirin yoksa başınızda nolur kendinize gelin diyen ağlamaklı bir hemşire bulabilirsiniz *
- Ameliyatı genel anestezi altında oldum anestezi doktoruna uyuyacağım zaman söyler misiniz dedim iyi uykular dedi en son düşündüğüm şeyin hani ya la ben uyumuyorum ki olduğunu hatırlıyorum sdsfsa
-Buradan sonrası biraz sıkıntılı bir süreç odaya alındıktan sonra tam olarak kendime gelmem ciddi bir süre aldı bir şey yiyip içemiyorsunuz herhangi bir öldürücü ağrı olmuyor ama sağa sola dönmeye cesaret edilmemesi gerektiğini hissediyorsunuz.
- Bir kaç saat hastanede kaldıktan sonra tansiyon, oksijen kontrolü gibi ıvır zıvıra bakıp çıkartıyorlar sizi aynı gün.
-Geldik en can sıkıcı kısma, korse... Yazın ortasında olursanız bu ameliyatı benim gibi 2-3 hafta gece gündüz korse takacak olma fikri ürkütücü geliyor bir hafta sonra doktor kontrolüm var henüz korseden dolayı sonucu göremedim ama doktorum sağ ve sol memeden toplam 500 ml yağ aldığını söyledi.
Kontrolden sonra edit gelecek burayı takip edip okuyanlar var biliyorum çünkü ben de yıllarca her yazılanı okudum. Cümleten geçmiş olsun.
Edit :1
-Bugün ameliyatın üzerinden 8 gün geçti ve zaten az olan ağrılarım tamamen geçti. Kontrole gittiğimde doktor korseyi ve bandajı çıkardı sonuç mükemmel göğüs bölgesi gayet düz ve fit duruyor.
-Biraz deri buruşması var dedi doktor o yüzden korseye devam ediyoruz ondan da ilk günlerdeki gibi şikayetçi değilim artık alıştım sanırım.
Ameliyattan bir hafta sonraki tavsiyem gerçekten yaşadığınız rahatsızlığa değmez arkadaşlar bu beladan kurtulmak mümkünmüş.
Agnostisizm ile sonuçlanacak sorunsaldır.
Kürkçü dükkanıdır. (kesin bilgi yayalım)
herkes avantaj zannediyor da ben bunu yapmaya çalışan çok kişiyi almışımdır zamanında. bir kere rakip öne doğru hamle yapıyor dengesi bozuluyor. başlangıç isteyebileceğim en iyi şeydir heralde bu. sonra benim müdahele alanıma aktif giriş yapıyor. bir darbe için ekstra çaba sarfetmeme gerek kalmıyor. (bkz: diz kapağı (bkz diyafram) (bkz: kasıklar) seç beğen vur oluyor resmen.bir de ilk saldırıyı benim yapmamış olmamın verdiği vicdani rahatlığı eklemeliyim.
(bkz: karate)
(bkz: karate)
kıyısından köşesinden de olsa gündemimize girebilmiş bir kişidir. bakın hala bu kadar önemsiz bir şeyi gündem yapabiliyoruz yani demek ki kırıntı da olsa bir normallik belirtisi var üzerimizde çok daha ağır dertlerimiz olsa bunu gündem yapmasak daha mı iyi olurdu? şükür biraz şükür
(bkz: hadi bunu kutlayalım)
(bkz: pollyanna)
(bkz: ne diyorum lan ben)
(bkz: hadi bunu kutlayalım)
(bkz: pollyanna)
(bkz: ne diyorum lan ben)
gayet efendi ve ortalama üstü tercih edilen bir erkek olarak anlayamadığım önerme. (bkz: lan yoksa)