bugün
- kadir inanır11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- sözlüğü bırakmak istemek6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- true nun çaylak olması9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ciguli kral4
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- velvet26
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- feminist sloganı2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ebu muhammed el culani4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dedehatun'un elleri2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması6
- birader yazar olmak13
- 2026 dünya kupası25
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- türk devrimi neden başarısız oldu2
Tam bir baş belası
Dün itibariyle tarihin derin sayfalarına gömmüş bulunmaktayım. Ameliyat sürecinden biraz bahsedecek olursam
- Ameliyata aç karna gittim tabi ki
- Yıllardır saklamaya çalıştığın bir sorunun ekibin bütün gündemi olması biraz rahatsız edici oluyor ilk başta ama ilk saatin sonuna doğru alışıyorsun.
-Ameliyat öncesi anestezi testleri yapılır benim gibi kan tutuyorsa sizi mutlaka hemşireye önceden bildirin yoksa başınızda nolur kendinize gelin diyen ağlamaklı bir hemşire bulabilirsiniz *
- Ameliyatı genel anestezi altında oldum anestezi doktoruna uyuyacağım zaman söyler misiniz dedim iyi uykular dedi en son düşündüğüm şeyin hani ya la ben uyumuyorum ki olduğunu hatırlıyorum sdsfsa
-Buradan sonrası biraz sıkıntılı bir süreç odaya alındıktan sonra tam olarak kendime gelmem ciddi bir süre aldı bir şey yiyip içemiyorsunuz herhangi bir öldürücü ağrı olmuyor ama sağa sola dönmeye cesaret edilmemesi gerektiğini hissediyorsunuz.
- Bir kaç saat hastanede kaldıktan sonra tansiyon, oksijen kontrolü gibi ıvır zıvıra bakıp çıkartıyorlar sizi aynı gün.
-Geldik en can sıkıcı kısma, korse... Yazın ortasında olursanız bu ameliyatı benim gibi 2-3 hafta gece gündüz korse takacak olma fikri ürkütücü geliyor bir hafta sonra doktor kontrolüm var henüz korseden dolayı sonucu göremedim ama doktorum sağ ve sol memeden toplam 500 ml yağ aldığını söyledi.
Kontrolden sonra edit gelecek burayı takip edip okuyanlar var biliyorum çünkü ben de yıllarca her yazılanı okudum. Cümleten geçmiş olsun.
Edit :1
-Bugün ameliyatın üzerinden 8 gün geçti ve zaten az olan ağrılarım tamamen geçti. Kontrole gittiğimde doktor korseyi ve bandajı çıkardı sonuç mükemmel göğüs bölgesi gayet düz ve fit duruyor.
-Biraz deri buruşması var dedi doktor o yüzden korseye devam ediyoruz ondan da ilk günlerdeki gibi şikayetçi değilim artık alıştım sanırım.
Ameliyattan bir hafta sonraki tavsiyem gerçekten yaşadığınız rahatsızlığa değmez arkadaşlar bu beladan kurtulmak mümkünmüş.
Dün itibariyle tarihin derin sayfalarına gömmüş bulunmaktayım. Ameliyat sürecinden biraz bahsedecek olursam
- Ameliyata aç karna gittim tabi ki
- Yıllardır saklamaya çalıştığın bir sorunun ekibin bütün gündemi olması biraz rahatsız edici oluyor ilk başta ama ilk saatin sonuna doğru alışıyorsun.
-Ameliyat öncesi anestezi testleri yapılır benim gibi kan tutuyorsa sizi mutlaka hemşireye önceden bildirin yoksa başınızda nolur kendinize gelin diyen ağlamaklı bir hemşire bulabilirsiniz *
- Ameliyatı genel anestezi altında oldum anestezi doktoruna uyuyacağım zaman söyler misiniz dedim iyi uykular dedi en son düşündüğüm şeyin hani ya la ben uyumuyorum ki olduğunu hatırlıyorum sdsfsa
-Buradan sonrası biraz sıkıntılı bir süreç odaya alındıktan sonra tam olarak kendime gelmem ciddi bir süre aldı bir şey yiyip içemiyorsunuz herhangi bir öldürücü ağrı olmuyor ama sağa sola dönmeye cesaret edilmemesi gerektiğini hissediyorsunuz.
- Bir kaç saat hastanede kaldıktan sonra tansiyon, oksijen kontrolü gibi ıvır zıvıra bakıp çıkartıyorlar sizi aynı gün.
-Geldik en can sıkıcı kısma, korse... Yazın ortasında olursanız bu ameliyatı benim gibi 2-3 hafta gece gündüz korse takacak olma fikri ürkütücü geliyor bir hafta sonra doktor kontrolüm var henüz korseden dolayı sonucu göremedim ama doktorum sağ ve sol memeden toplam 500 ml yağ aldığını söyledi.
Kontrolden sonra edit gelecek burayı takip edip okuyanlar var biliyorum çünkü ben de yıllarca her yazılanı okudum. Cümleten geçmiş olsun.
Edit :1
-Bugün ameliyatın üzerinden 8 gün geçti ve zaten az olan ağrılarım tamamen geçti. Kontrole gittiğimde doktor korseyi ve bandajı çıkardı sonuç mükemmel göğüs bölgesi gayet düz ve fit duruyor.
-Biraz deri buruşması var dedi doktor o yüzden korseye devam ediyoruz ondan da ilk günlerdeki gibi şikayetçi değilim artık alıştım sanırım.
Ameliyattan bir hafta sonraki tavsiyem gerçekten yaşadığınız rahatsızlığa değmez arkadaşlar bu beladan kurtulmak mümkünmüş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar