bugün

çalışamayanların, çalışma özürlü olanların, kıçını kırıp da birkaç yüz soru çözemeyenlerin başvurduğu kitaplardan olacaktır.

edit: sözlük erbabından da bu eksileri beklerdim zaten amına kodumun liselileri. çalışmayın sürtün buralarda, sonra da eksiye boğun beni. keşke bana verdiğiniz her eksi size bir net olarak geri dönse.

edit2: başlık başıma kalmış, açıkçası bu entry'yi ne diye yazdığımı bile hatırlamıyorum.
Başarısız öğrenciyi sever, defalarca sınava girip de başaramayan öğrenci adaylarını sever.
1. hile

2.şifre

3.feto yalakalığı

4.ayrımcılık

5. hak yemek

6.adaletsizlik

7. gereksiz bürokrasi

8. aptal sorular

9. yanlış sorular

10. yeşil sermaye

gibi aklıma gelen ilk 10 madde olabilir.
(bkz: bazıları sıcak sever)
4 yanlışın 1 doğruyu götürmesini sever.
sınavlarda sürekli farklı sorular sorarak öğrenciyi yamultmayı sever.
topuklu sınav gözetmenlerini sever, bende severim.. hele topuktan yukarısı iyiyse o sınav dadından yinmez..
(bkz: anal sex)
milyonlarca gencimize yaptığı şey budur aha da.
zora sokmayı.
kusura bakmayın ağzımı bozacağım ama sınavlar aracılığı ile sokmayı çıkarmayı sever. bundan para ve itibar kazanır. pezevenk gibi amına kodugumun kurumu.
© copyright 2005 - 2026