bugün
- true'nun çaylak olması14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü18
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- fransa3
- arkadaşlar ben supernatural izlemeye gidiyorum2
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalist dünya19
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları5
- bulla dava açmak3
- kürtçülük5
- the saturdays2
- izmir de cami var mı2
- egay bey birader2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- galatasaray lobisi11
- ktç abinin çaylak olması5
enteresan bir marka olmakla birlikte insanların özeline giren çalışanlara sahip bir firmadır.
yeni aldığım access point'in kurulumu ile ilgili sorun yaşadım ve 7/24 hizmet numaralarını aradığımda bana uzaktan yardım ile sorunu halledebileceklerini söylediler ve kısa bir süre sonra hallettiler de. bu konuda problem yok.
ama aradan geçen 20 dakika sonra uzaktan yardım programı (ammyy) uyardı verdi ve tekrar uzaktan yardım talebi geldi. kabul etmedim ve müşteri ilişkilerine mail attım ve o sırada bir istek daha geldi. ve müşteri temsilcisi bana sorunun bir yanlışlıktan olabileceğini konuyu araştıracaklarını söylediler.tekrarı olursa savcılığa başvuracağımı söyledim. demem o ki siz siz olun, çok dikkatli olun.
yeni aldığım access point'in kurulumu ile ilgili sorun yaşadım ve 7/24 hizmet numaralarını aradığımda bana uzaktan yardım ile sorunu halledebileceklerini söylediler ve kısa bir süre sonra hallettiler de. bu konuda problem yok.
ama aradan geçen 20 dakika sonra uzaktan yardım programı (ammyy) uyardı verdi ve tekrar uzaktan yardım talebi geldi. kabul etmedim ve müşteri ilişkilerine mail attım ve o sırada bir istek daha geldi. ve müşteri temsilcisi bana sorunun bir yanlışlıktan olabileceğini konuyu araştıracaklarını söylediler.tekrarı olursa savcılığa başvuracağımı söyledim. demem o ki siz siz olun, çok dikkatli olun.
işim gereği birçok markadan ürün alırım. zyxel müşteri hizmetleri 10 numaradır. Malı sattım banane demezler, garantiden çıkmış bile olsa çözüm üretmeye çalışırlar. Zyxel araba yapsın alırım o kadar sağlam teknik desteği vardır. çokbilinen, yerliyim ben diyen firmanın müşteri hizmetlerini aradım adım soyadım telefon numaram ve e-posta bilgilerimi vermessem yardımcı olmayacaklarını söylediler. Cevabı evet/hayır olan bir soru sormuştum ama illa kayıt açmamız ayağına seceremi istediler. Vermedim telefonu kapadılar.
Nsa serici cihazlarını kullanıyorum nas diye aldım canavar çıktı. Gigabit de ne loo denilen geçmiş zamanda gigabit switch almıştım, köpek gibi çalışıyor. Modemlerine laf söyleyenler aldıkları şeyin modem olduğunu,başka birşey olmadığını bilsinler. Kablosuz başka markalar kadar çekmiyor olabilir, o cihazın ana omurgası modemdir,ap değil. Felancı markanın modemi çekiyor ama girbak bakalım modem seçenekleri nekadar çeşitli. Tek eksiği arayüzlerde Türkçe pek olmuyor, ingilazca kullanmak zorunda kalıyorum.
Nsa serici cihazlarını kullanıyorum nas diye aldım canavar çıktı. Gigabit de ne loo denilen geçmiş zamanda gigabit switch almıştım, köpek gibi çalışıyor. Modemlerine laf söyleyenler aldıkları şeyin modem olduğunu,başka birşey olmadığını bilsinler. Kablosuz başka markalar kadar çekmiyor olabilir, o cihazın ana omurgası modemdir,ap değil. Felancı markanın modemi çekiyor ama girbak bakalım modem seçenekleri nekadar çeşitli. Tek eksiği arayüzlerde Türkçe pek olmuyor, ingilazca kullanmak zorunda kalıyorum.
yaklaşık 8-9 sene önce TTNET ile birlikte gelen, hala çalışan taş gibi bir modem. Arada sapıtıyor ama olsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar