bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bir gün ölecek olmak7
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- 22 haziran 20262
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- milli takımımızın balonu patladı7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- paris te son tango2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 2026 dünya kupası14
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- pornoyu bırakmak5
- yenidünya2
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
bir modem markasi.
ttnet'in adsl kampanyasında vermiş olduğu modemlerden bir tanesinin markasıdır. diğeri ise; airtiesdir.
bildigin ziksel.
Asya Kurumsal Yönetişim Derneği tarafından hazırlanan "Clean & Green Watch 2007" raporunda Asya merkezli kurumlar arasında çevre duyarlılığı en yüksek olan ikinci firma seçilmiş...
TT alt yapisi için en uygun modemdir sinyal ne kadar düşük olursa olsun bağlanmaktadır iyidir hoştur.
dandik ötesi modem ya da onun benzeri bir şey. zira wep şifrelemede bile 5 üzerinden 4 seviyesinde sinyalle bile bağlantıyı sık sık koparmaktadır. küfür edilecise bir modem mar
masaüstü bilgisayarıma kablosuz bağlantı için aldığım ve modem diğer odada iken sinyal gücü çok zayıf yazan ve modemi pc'min yanına almak zorunda kalıp ne anladım kablosuz bağlantıdan dedirten wireless usb adapter.
Dünyadaki ilk adsl modemi ürettiği rivayet edilen firmadır,adslin ülkemizde yeni yeni kullanılmaya başladığı dönemde ulaşılmaz ve kalite üstü bir marka olarak görülürken akabinde gerçekleşen ttnet kampanyaları ve airties denen ucube markanın pompalanmasıyla cahil cüheyla, sonradan görme kesimde sıradan bir markaymış gibi algılanmaya başlanan kaliteli network çözümleri üreten firmadır.Zyxel marka bir modemin 7/24 download yapılıp elektrik kesintileri hariç hiç kapanmadan 4 yıl taş gibi çalıştığı bizzat görülmüştür.
elektrik kesilir kesilmez anamdan emdiğim sütü burnumdan getirmiş modem markasıdır. ilk işim airties'e geri dönmek olacak sanırım. elektrik kesildi, geri geldi. ve tataaa modem nete gidemiyor. ama gittiğini sanıryor. aldığı IP adresini falan gösteriyor ama nafile yok, internet bağlantısı yok. sonrada bir hard reset ve akabinde tüm bilgilerin tekrar girilmesi ile kendine geliyor. sonradan fark ettiğim üzere alet kilitlenmiş kalmış. toparlayamıyor.
bir özür de windows 7 işletim sistemime. salak modeme güvenip senden şüphelendiğim için beni affet bebeğim. o arayüz yok mu bana net var gibi göstern allah onun belasını versin !!
bir özür de windows 7 işletim sistemime. salak modeme güvenip senden şüphelendiğim için beni affet bebeğim. o arayüz yok mu bana net var gibi göstern allah onun belasını versin !!
yeni sahip olduğum modemdir kendileri. ancak şöyle bir sorun var mesela sözlükte takılırken 5 dakikada bir gitmeler oluyor, download devam ediyor ama nette 30 saniye kadar dolanamıyorum çok büyük bir problem değilmiş gibi geldi değil mi gözünüze. ancak benim sinirlerimi zorlamakta. sorunun modemden olduğunu düşünmeme sebep olan şey de airties rt 206 kullanırken böyle bir sorunun olmamasıdır. almayın gidin airties alın.*
ekşisözlük'te çok güzel ayar verilen modem markasıdır.
güldüm ölmekten.
güldüm ölmekten.
telefondan neden modeme bağlanamadığımı merek ettiren modem türüdür. *
zyxeler kullanmayacağım modem markasıdır.
tr sitesinde güncel firmware ,software yazılımlarını bulamdığım hödö.
interneti kopup kopup gelen modem markası. haxball açmaması da cabası.
skindirik bir modem markası.
kalitesi, mahkeme kararıyla tescil edilmiş marka. ancak bu durum vatandaşı devlet eliyle zyxel'e yönlendirerek haksız rakabete yol açmaz umarım. boru mu lan, mahkeme kararı bu!
-hoşgeldiniz. nasıl yardımcı olabilirim?
+merhaba, bize bi modem lazımdı.
-özellikle baktığınız bir marka ya da model var mı?
+yok ya, iyi bişe olsun işte, vayrlıs filan da olacak...
-o zaman zyxel'i öneririm.
+kaliteli bir marka mıdır, kullananlar ne diyorlar?
-efendim bu markayı kullanan ekşi sözlük yazarları pek beğenmiyor ama mahkeme bu yorumları haksız buldu ve olumsuz yazıların silinmesine hükmetti. tapu gibi mahkeme kararı var markanın elinde. kalitesi tartışılmaz yani.
+hmm haklısınız, mahkeme kararı önemli tabii. stoklar tükenmeden hemen iki tane alayım o halde.
-hoşgeldiniz. nasıl yardımcı olabilirim?
+merhaba, bize bi modem lazımdı.
-özellikle baktığınız bir marka ya da model var mı?
+yok ya, iyi bişe olsun işte, vayrlıs filan da olacak...
-o zaman zyxel'i öneririm.
+kaliteli bir marka mıdır, kullananlar ne diyorlar?
-efendim bu markayı kullanan ekşi sözlük yazarları pek beğenmiyor ama mahkeme bu yorumları haksız buldu ve olumsuz yazıların silinmesine hükmetti. tapu gibi mahkeme kararı var markanın elinde. kalitesi tartışılmaz yani.
+hmm haklısınız, mahkeme kararı önemli tabii. stoklar tükenmeden hemen iki tane alayım o halde.
ttnet'in yanında verdiği, kalitesi tescillenmiş * en berbat modemlerden biridir.
iki gündür kulandığım, indirme hızında ilk defa 1,71MB'i gördüğüm modem. ben hayatımda belki 2 kere görmüşümdür 1MB'i.
şimdilik iyi gibi bakalım.
şimdilik iyi gibi bakalım.
en dandik modem markasıdır, açık ve net.
bozulma garantisi olan bir üründür. satın alınmaması şiddetle önerilir.
ilk çıktığı sıralar wireless bağlantılarında sürekli adı çıkan ve benim ' aaa zeynel mi yazmaya çalışmış acaba cono? ' diye düşünmeme sebep olan modem markası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar