bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- bitcoin2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- allah2
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- yazarların imza parfümleri14
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- günün şiiri3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- 2026 dünya kupası22
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dünya11
- am okşama4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- alan greenspan3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kıskanmak7
- aşure2
- pkk nasıl biter5
- evde kaş bıyık alımı3
Videolu entry mentry bir şeyler söylediği söylenen sozluk kullanıcısı. Kullanacak tabii de sorun su;
Zaten sozluk boka sarmış, incilesmis desem değil, eksi zaten hiç olamadı. Kendi çapında fark yaratıyor desem o da yok. Eskiden bir seyi gugullarken gelirdik uludaga. Simdi bilgi icerikliyi gectim icerkli entrye rastlarsam gozlerim doluyor.
Hayir dersin ki "kurdum yeni bi moderator timi, video sozluk sıkı sıkıya takip edilecek ve amacını asanlar, bokunu çıkaranlar, eğlenceyi abartanlar videolariyla beraber tarihe gömülecek" amenna kullanicilar icin de disaridan gelen ziyaretciler icin de faydali olabilir.
Ama bu senin ve bilumum moderayonun sikinde mi?
Hayir.
ilgilendiğiniz sey kalite değil de miktar mi?
Evet.
Hulasa zaten anası ağlamış daha hangi pozisyonda beceririz diye özel çaba göstermek niçin?
Bir daha gorusmeme kararı aldık. Ondandir sitemim. Kişisel alma. Yoksa bana ne amk sözlükten. Gotu basi dağılmış zaten.
Elimde olmayanlar var yüreğimde dedi gitti. Basitlik dizboyu ve zall inanır misin ağlıyorum su anda.
Zaten sozluk boka sarmış, incilesmis desem değil, eksi zaten hiç olamadı. Kendi çapında fark yaratıyor desem o da yok. Eskiden bir seyi gugullarken gelirdik uludaga. Simdi bilgi icerikliyi gectim icerkli entrye rastlarsam gozlerim doluyor.
Hayir dersin ki "kurdum yeni bi moderator timi, video sozluk sıkı sıkıya takip edilecek ve amacını asanlar, bokunu çıkaranlar, eğlenceyi abartanlar videolariyla beraber tarihe gömülecek" amenna kullanicilar icin de disaridan gelen ziyaretciler icin de faydali olabilir.
Ama bu senin ve bilumum moderayonun sikinde mi?
Hayir.
ilgilendiğiniz sey kalite değil de miktar mi?
Evet.
Hulasa zaten anası ağlamış daha hangi pozisyonda beceririz diye özel çaba göstermek niçin?
Bir daha gorusmeme kararı aldık. Ondandir sitemim. Kişisel alma. Yoksa bana ne amk sözlükten. Gotu basi dağılmış zaten.
Elimde olmayanlar var yüreğimde dedi gitti. Basitlik dizboyu ve zall inanır misin ağlıyorum su anda.
Sözlük fikrinin artık yavaş yavaş çöktüğünü gören ulu admini. Formatı kimse siklemiyor. Bilgiler o kadar çoğaldı ki senin benim iki üç kıytırık cümleme artık her yerden ulaşılıyor. Evet beyler interaktif bir sosyal medya konseptinde bu tarz yenilikleri getirip işleri oluruna bırakmak en mantıklısı bence de. Olmazsa zaten kullanılmaz. içinde insan olan her yapı canlıdır. Bu yapılar insanlara göre şekil alır. Arkandayım zall. Kafan çalışmıyor ama ticaretten anlıyorsun para gelecek yerleri biliyorsun. Bir de tip olsa playboy diye sikik magazin programlarında boy gösterirsin valla.
Hayal kuruncaya kadar (gerçi bulamaz ama) bir mka daha almasını tavsiye ettiğim ulusahip.
Hep hayal kuruyoruz ama icraat yok. Kaç işi takip edecek onlar, yazık değil mi;
Yarım yarım, eksik, güdük, geç geliyor hiç olmuyor, heveslendirme bari.
Hani sesli entry yok, hani mobil app x yazıyor kaç aydır, peehhhh...
Hayallerde yaşıyor bazı iğneler.
Hep hayal kuruyoruz ama icraat yok. Kaç işi takip edecek onlar, yazık değil mi;
Yarım yarım, eksik, güdük, geç geliyor hiç olmuyor, heveslendirme bari.
Hani sesli entry yok, hani mobil app x yazıyor kaç aydır, peehhhh...
Hayallerde yaşıyor bazı iğneler.
saçma sapan fikirleri var ama en azından önceden söylüyor. yapalım mı edelim mi gibilerinden. dürümcü gibi değil. yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.
(bkz: videolu entry i destekleyen yazarlar birliği)
Destekçileri olan admin.
Destekçileri olan admin.
leyleği de silkecekler yani, hadi bakalım, dediğim fikir sahibi kişidir.
insan " şuursuz futbol fanatikleri ve troll yazarların hepsi bir hafta içerisinde uçurulacak, bundan sonra da aynı uygulama yapılacak " ve " her hafta en az 10 bilgi entrysi girmeyenin yazarlığı incelenecek " gibi açıklamalar beklerken, " forum chat tarzı entryler silinir " gibi gerekli bir gammazlık kuralını kaldıran, sesli ve videolu entry gibi trollere gün doğuran, sözlüğün şu an kaldırması zor gözüken özellikler getiren, anlamsız biçimde mesaj atma hakkını kısıtlayan, böylece sözlüğün renklerinin daha çok kaybolmasını sağlayan admin.
yıllardır uludağ sözlük başlıklarına entry giren biri olarak sözlük hakkında verdiği kararları beğenmiyorum. olur da ileride servet yaparsam da bu sözlüğü satın alıp yukarıdakileri uygulayacak/ uygulamayacağım. bu olur mu olmaz mı bilmem ama insan en basitinden " şuursuz futbol fanatikleri uçmaya hazırlansın " açıklamasını beklerken videolu entryden bahsetmesi doğru gelmiyor. umarım sözlüğün gidişatını düzeltecek kararlar vermeye de başlar. o zamana dek eleştireceğim.
yıllardır uludağ sözlük başlıklarına entry giren biri olarak sözlük hakkında verdiği kararları beğenmiyorum. olur da ileride servet yaparsam da bu sözlüğü satın alıp yukarıdakileri uygulayacak/ uygulamayacağım. bu olur mu olmaz mı bilmem ama insan en basitinden " şuursuz futbol fanatikleri uçmaya hazırlansın " açıklamasını beklerken videolu entryden bahsetmesi doğru gelmiyor. umarım sözlüğün gidişatını düzeltecek kararlar vermeye de başlar. o zamana dek eleştireceğim.
ekşi'de millet yeniliklerden dolayı (özellikle tema) geçmiş tüm entrylerini de beraberlerinde silerek (bunun için script yazmış adamlar) sözlüğü topluca bırakmayı tartışırken videolu entry ile falan uğraşıp ayağına gelen tarihi fırsatı muhtemelen kaçıracak kurucu.
video falan mobil update olayını kolaylaştıracaksa tartışılır ama
(bkz: less is more)
(bkz: modern güzeldir)
(bkz: basit kullanışlıdır)
yani öyle facebooktaki gibi kendinden oynayan videolarla gözlerimizi yorup, milletin kotasını sikmeye gerek yok.
şu an yapılması gereken bir şekilde ekşi'de kamuoyu oluşturup ordaki küskünleri buraya kanalize etmek. nasıl becerilir bilmem ama bombastik bir fırsat bu.
ayrıca cesaret edilebilinirse sözlükte ilk tartışılması gereken şey isim değişikliğidir bence. hem "instela" gibi gündeme gelir sözlük, hem de uludağ ismi çok yerel be. yozgatsözlük gibi bi şey. bilmeyen insanlarda bursa ya da uludağ üniversitesi temalı bi sözlük ön yargısı oluşuyor.
ekşicilere çok bayılmasak da ordaki çalkantıdan faydalanılırsa eğer nitel ve/veya nicel anlamda sözlüğe katkı sağlanabilir.
video falan mobil update olayını kolaylaştıracaksa tartışılır ama
(bkz: less is more)
(bkz: modern güzeldir)
(bkz: basit kullanışlıdır)
yani öyle facebooktaki gibi kendinden oynayan videolarla gözlerimizi yorup, milletin kotasını sikmeye gerek yok.
şu an yapılması gereken bir şekilde ekşi'de kamuoyu oluşturup ordaki küskünleri buraya kanalize etmek. nasıl becerilir bilmem ama bombastik bir fırsat bu.
ayrıca cesaret edilebilinirse sözlükte ilk tartışılması gereken şey isim değişikliğidir bence. hem "instela" gibi gündeme gelir sözlük, hem de uludağ ismi çok yerel be. yozgatsözlük gibi bi şey. bilmeyen insanlarda bursa ya da uludağ üniversitesi temalı bi sözlük ön yargısı oluşuyor.
ekşicilere çok bayılmasak da ordaki çalkantıdan faydalanılırsa eğer nitel ve/veya nicel anlamda sözlüğe katkı sağlanabilir.
millet ekşi'den kaçıyor buraya çek bi şekilde zall.
Silinmiş yazarları affet parası neyse yolla banka hesap nunaranı.
sabahtan beri online.
gelenin gidenin çetelesini tutuyor herhalde ellerini ovuşturarak.
naçizane önerimiz olsun;
bu kafada devam edersen elindekinden de olacaksın zall efendi.
oradaki baskılardan bunalıp buraya kaçanlar, senin başıboş bıraktığın trollleri, anasını ağlattığın ve don lastiği gibi gevşettiğin formatı görünce burada da çok durmazlar.
söylemedi deme bak.
gelenin gidenin çetelesini tutuyor herhalde ellerini ovuşturarak.
naçizane önerimiz olsun;
bu kafada devam edersen elindekinden de olacaksın zall efendi.
oradaki baskılardan bunalıp buraya kaçanlar, senin başıboş bıraktığın trollleri, anasını ağlattığın ve don lastiği gibi gevşettiğin formatı görünce burada da çok durmazlar.
söylemedi deme bak.
sözlük sahibi diye sikindirik bilimsel tanımlar girmesi gerekmeyen, istediğiyle dalga geçebilecek ayrıca normal bir yazar gibi yazılar yazması taktire şayan olan, kendi birşey olsa götü havada gezecek olanların kendi boktan kişiliklerini onda göremedikleri için hayal kırıklığına uğradığı sözlük yazarı.
bu tipler her zaman vardır. üniversitede aynı bölümde okurken benden 1 sene önce okulu bitiren bir arkadaş vardı, "naber lan yapraam" dedim mezun olduktan 6 ay sonra her zamanki gibi, adam direk durdu "sen koskoca mühendisle nasıl konuşuyorsun" dedi elimi kaldırdım vuracak gibi oldum sonra vazgeçtim. böyle adamların kişiliğini sikerekten sözlüğü değil tüm dünyayı terketmelerini, mümkünse şişeye oturup ölmeyi beklemelerini temenni ediyorum.
bu tipler her zaman vardır. üniversitede aynı bölümde okurken benden 1 sene önce okulu bitiren bir arkadaş vardı, "naber lan yapraam" dedim mezun olduktan 6 ay sonra her zamanki gibi, adam direk durdu "sen koskoca mühendisle nasıl konuşuyorsun" dedi elimi kaldırdım vuracak gibi oldum sonra vazgeçtim. böyle adamların kişiliğini sikerekten sözlüğü değil tüm dünyayı terketmelerini, mümkünse şişeye oturup ölmeyi beklemelerini temenni ediyorum.
Zall'ı daha samimi buluyorum. Sözlük yöneticileri karşılaştırması yapmıyorum ama, sanki yazarların daha yanında duruyor. Mesela yazarların hiç reklam görmemesini okuyunca bayağı hoşuma gitmişti, böyle giderse burada bilgi içerikli entryler yazmak için daha çok çaba harcayacağım, ekşiye göndermesini de biraz absürd buldum ama olsun, samimiyettendir. Ayrıca burada yazarken kendimi daha rahat hissediyorum, zall iyisin hadi.
görsel
Bayadır gelişme bölümüne bakmıyordum. Bi bakıyım dedim şok oldum. Zall mafya falan mı diye düşündüm. O sondaki cümle nedir öyle korktum.
Bayadır gelişme bölümüne bakmıyordum. Bi bakıyım dedim şok oldum. Zall mafya falan mı diye düşündüm. O sondaki cümle nedir öyle korktum.
yahu tüm bu tartışmalardan önce sabah şunu yazmıştım ilk ben yazmıştım bennn bennnnnn. neden etkileşim alamadım neden tutturamıyorum prime-time'ları:/ fuck.
(#31618428)
bir de sözlüğün adını değiştir zall:/ zamanı geldi artık.
edit: ticari ön görüme güven bak.
(#31618428)
bir de sözlüğün adını değiştir zall:/ zamanı geldi artık.
edit: ticari ön görüme güven bak.
zall'a ağabey nasihati
şu dizeleri hatırlatayım
batıl isteyüp hak tan ayrıldım
boynuz umdum kulaktan ayrıldım.
şu dizeleri hatırlatayım
batıl isteyüp hak tan ayrıldım
boynuz umdum kulaktan ayrıldım.
dünden beri sözlükte inanılmaz bir direniş var ve hiç umurunda değil bu olaylar.
benim dediğim dedik ben istersem olur kafası zall'ın da içine işlemiş durumda.
bak beyim ;
evet biz belki abazayız, belki cahiliz, belki tipsiz insanlarız ama unutma seni bizler var ettik. seni oralara çıkardığımız gibi şuralara da çıkarabiliriz.
ayağını denk al. bugün entrylerimi silsem belki pek bir şey olmaz ama olsun silmiş olurum.
ben silersem herkes siler. bu sana son uyarım.
benim dediğim dedik ben istersem olur kafası zall'ın da içine işlemiş durumda.
bak beyim ;
evet biz belki abazayız, belki cahiliz, belki tipsiz insanlarız ama unutma seni bizler var ettik. seni oralara çıkardığımız gibi şuralara da çıkarabiliriz.
ayağını denk al. bugün entrylerimi silsem belki pek bir şey olmaz ama olsun silmiş olurum.
ben silersem herkes siler. bu sana son uyarım.
Adam çaylak olmuş beyler.
şu an online olan sözlük moderatörü.
hazır online olmuşken beni şu çaylaklığıma bi şey etse çok süper olacak ama zannetmiyorum yapacağını.
hani yazar olmayı beklemeyeyim diye şey ettim.
hazır online olmuşken beni şu çaylaklığıma bi şey etse çok süper olacak ama zannetmiyorum yapacağını.
hani yazar olmayı beklemeyeyim diye şey ettim.
Kral kral kral.
değerli bir insan, alçak gönüllü bir uludağ o. reisimiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar