bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- manipülasyon nasil önlenir5
- falıma bakmak isteyen var mı7
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sedat pekmez18
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- toplu taşıma aracı2
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ayrılığın 7 aşaması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- su içmekten göbeğin çıkması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası15
- askerlik9
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
gereksiz atatürke atamıza put diyen bi canidir . sence ataturk o secde eden insanlarin bunu yapmasini istermiydi atasina saygisi olmayan bir millet yok olmaya mahkumdur.
profil fotografinda kurdistan bayragi olan ulu sozluk yazari. maalesef.
selo baskaninin verdigi maasla sadece hdp propagandasi iceren entry'ler giriyor. olm sozluklerde gorev yapacak kadar dustunuz mu ya ahah.
selo baskaninin verdigi maasla sadece hdp propagandasi iceren entry'ler giriyor. olm sozluklerde gorev yapacak kadar dustunuz mu ya ahah.
türkiye'de yaşayan milyonlarca kürd'ün renklerini gururla profil fotoğrafı yapan yazar. ülkenizi seviyorsanız her şeyiyle sevin, tepemi attırmayın benim. kürd'ün renkleri sizi neden rahatsız ediyor? neden kendinize düşman yaratıyorsunuz?
ayrıca tanıyanlar olacaktır. nehculbelaga ben. buradan kötü sözlük dağlarına selam olsun.
ayrıca tanıyanlar olacaktır. nehculbelaga ben. buradan kötü sözlük dağlarına selam olsun.
atatürk e ve türk milletine hakaret eden, pkk lı olduğunu alalen söyleyen aşağılık terörist, moderatörler atın bu kansızı buradan!
cehennemde cayır cayır yanacaktır, eğer şanslıysa bu dünyada asit kuyusunu da görür.
tüm yazarların şikayet edip, sözlükten atılması gereken vatan haini.
kaliteli bir yazar.
son zamanlarda trollüğü seçmiş olsam ve kendisinin bulunduğu sözlüklerde trollüklerle can sıksam da kusura bakmasın dediğim tek yazar. adam samimi çünkü.
kötü'den uçurulma sebebi ise malum. ılımlı müslüman tiplerin eleştiri kabul edememesi. büyük ihtimal çakma hayvansever gerzek isi veya liseli ergen uyurgezer ufaktefek tarafından uyarıldı. ve haklı olarak gitmek istedi.
zira böylesi kankacılık ayağının çok olduğu yerde insan yazmak istemiyor.
ben de 4. nesil olarak gelmiştim zamanında ayk'ın saçma kötü sözlük ambargosundan ötürü. ilk başlarda normal takılıyordum. ama baktım burası cidden berbat. herkeste kankacılık var. dedim bana ne amk, troll olmak istiyorum. o günden sonra kötü'nün başına çöktüm işsiz birisi olarak.
neyse dostum. siktir et o dangalakları. çiko zaten düğün derdinde adam siklemiyor sözlüğü. sondaj ve ekibine kaldı işte. tez zamanda kapanması dileği ile o kankacılık sözlüğünün.
burada da yazılmıyor ama. ben denedim olmadı. burada güzel trollük oluyor en fazla. küçük sözlükler bulmak daha iyi. veya ekşi.
iyi yazmalar.
son zamanlarda trollüğü seçmiş olsam ve kendisinin bulunduğu sözlüklerde trollüklerle can sıksam da kusura bakmasın dediğim tek yazar. adam samimi çünkü.
kötü'den uçurulma sebebi ise malum. ılımlı müslüman tiplerin eleştiri kabul edememesi. büyük ihtimal çakma hayvansever gerzek isi veya liseli ergen uyurgezer ufaktefek tarafından uyarıldı. ve haklı olarak gitmek istedi.
zira böylesi kankacılık ayağının çok olduğu yerde insan yazmak istemiyor.
ben de 4. nesil olarak gelmiştim zamanında ayk'ın saçma kötü sözlük ambargosundan ötürü. ilk başlarda normal takılıyordum. ama baktım burası cidden berbat. herkeste kankacılık var. dedim bana ne amk, troll olmak istiyorum. o günden sonra kötü'nün başına çöktüm işsiz birisi olarak.
neyse dostum. siktir et o dangalakları. çiko zaten düğün derdinde adam siklemiyor sözlüğü. sondaj ve ekibine kaldı işte. tez zamanda kapanması dileği ile o kankacılık sözlüğünün.
burada da yazılmıyor ama. ben denedim olmadı. burada güzel trollük oluyor en fazla. küçük sözlükler bulmak daha iyi. veya ekşi.
iyi yazmalar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar