bugün
- online yazarlar7
- nofap5
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar3
- tarot falına inanan salak8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- kadınlar neden aldatır16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- 2026 dünya kupası14
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- futbol7
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- fransız arabaları3
- lionel messi11
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- bazı alimler2
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- cayenne4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
kesinlikle çok disiplinli ve zeki insanlardır ticarete ayrı bi kabiliyetleri vardır birde iletişim üretim konusunda dehşettirler (bkz: google) (bkz: youtube) (bkz: facebook) (bkz: Coca Cola) (bkz: pepsi) (bkz: orkut) gibi dünyaca ünlü bir sürü şirketleri vardır dünyada çok zulüm görmüşlerdir 1960 yılından beride zamanında çektiklerini onlar çektirmeye başladılar unutmadan birde amerikada ermeni lobisini bunlar bastırır o yönden sevgim vardır adamlar ermeni soykırımını tanımıyor uzun lafın kısası bazı insanlar coca cola almıyor yahudiye gitçek diye onun yerine pepsi alıyor ama hiç bir fark yok pepside yahudi malıdır.
sözlük yazarlığının antisemitizmini ortaya koyan, mensup bulunduğum millet. kimisi ''orospu çocuğu'' demiş, kimisi ''lanetlenmişler'' demiş. tuhaf gerçekten. hem lanetlenmiş bir ırk olduğunu söyleyip, hem dini görüş diye de belirtiyorsun. bu nasıl bir mantık hatasıdır onu geçtim de, ''bütün yahudiler orospu çocuğudur zhehe'' diyecek kadar seviyeniz nasıl düşüyor, onu anlayamıyorum.
esenlikler.
esenlikler.
kadınları çok çirkin olan ırk. birçoğu çilli ve seksapaliteden uzak nedense. simdi birkac enayi buna cevaben yahudi mankenleri, aktristleri felan yazar siz aldirmayın.
dünyada yahudiler ve ingilizler olmasa nasıl olurdu acaba ? kan,şiddet, soykırım,sömürge gibi lanet şeyler yarıya inerdi belkide bu kadar olmazdı.
kendilerinden daha aşağılık ırklarda vardır. mesela ari ırkı. kim oldukları da malum. ayrıca bunlarla kankadır yahudiler. severler birbirlerini hatta din pazarlarlar birbirlerine. ah sizi sizi!
alman ırkı her zaman yahudiden,ingilizden şerefli ırktır pis ırk yoktur aşağı ırk vardır başıda yahudiler,ingilizler fransızlar çeker.
lanetlemiş kavimdir . Soylarının kuruması lazımdır .
din değil; kavimdir ırktır. ayrımı iyi yapalım. tabi siyon budalaları musevi denilmesini pek sevmez göğüslerini gere gere yahudiyik ağabey! derler. ama öyle değil.
not: bir dost.
not: bir dost.
hem ırk hemde dindir. musevi tanımı biz türklere mahsustur. bu tanım Atatürk zamanında kullanılmıştır.
Nesillerin anneden geldiğine inanirlar. Bu yüzden yahudi bi erkek başka bir ırktan kadınla evlenirse çocukları yahudi olamaz.
Ancak yahudi bir kadın farklı ırktan bir adamla evlenirse çocukları yahudi olabilir.
Buna rağmen yahudi devletler neden 3 çocuk politikasını uygulamıyorlar anlamıyorum. heralde onlar da farkındalar şerefsiz olduklarının.
Ancak yahudi bir kadın farklı ırktan bir adamla evlenirse çocukları yahudi olabilir.
Buna rağmen yahudi devletler neden 3 çocuk politikasını uygulamıyorlar anlamıyorum. heralde onlar da farkındalar şerefsiz olduklarının.
yapılan araştırmalara göre gümpzde yaşanan tecavüzlerin %81'i pornonun yaygınlaşması ve bu kadar kolay erişilebilir olması yüzündendir. Ve yine yapılan araştırmalara göre tv, eğlence ve porno sektörünün %90'ı yahudilerin elindedir... Kim ne derse desin, iyilerini twnzih ederim ama günümüzde çoğu yahudi: mısır firavunlarının devamıdır.
ABDde Yahudiler nüfusun sadece yüzde 2sini oluşturmasına rağmen dolar milyarderlerinin yüzde 50si Yahudi.
goçebe yaşayan anavatanları olmayan insanlardır. gittikleri her ülkenin toprak sahiplerinin huzurnu kaçıran topluluk.
filistinin tamamını ağlama duvarına çeviren adam.
tayyibin soyunun dayandığı ırktır.tayyibin danışmanları da tayyibin musanın soyundan gelmesinden dolayı çok mutluluk duyarlar.
bir çoğunun cehennemlik olduğu kesin olarak bilinen ırk.
başarılı bir halk. hayatta şovenizmden her zaman nefret ettim, yahudilerin de şovenizminden nefret ediyor ama takdir etmekten de geri alamıyorum kendimi. neden mi?
mesela italya; italya'da tam 30.000 yahudi var ve en az 20 yahudi kuruluşu (benim tespit ettiğim sayı), vakıfları, devasa şirketleri, dini kurumları...aklınıza gelebilecek tüm yahudi şovenizmi ve dayanışmasına hizmet eden onlarca kuruluş var.
müslümanların sayısına gelelim; tam 1.000.000, yazıyla da yazayım tam bir milyon müslüman var ve sadece bakın sadece 1 tane müslümanları bir çatı altında toplama amacı taşıyan ama başarılı olamayan kuruluş var.
sonrasında kızan ve her işte bir yahudi parmağı arayan yine bizleriz. size bir ülkeden sadece tek bir örnek verdim, dünyayı hesaba katmıyorum. şimdi basiretsizlik, beceriksizlik; dolayısıyla suç kimde?
mesela italya; italya'da tam 30.000 yahudi var ve en az 20 yahudi kuruluşu (benim tespit ettiğim sayı), vakıfları, devasa şirketleri, dini kurumları...aklınıza gelebilecek tüm yahudi şovenizmi ve dayanışmasına hizmet eden onlarca kuruluş var.
müslümanların sayısına gelelim; tam 1.000.000, yazıyla da yazayım tam bir milyon müslüman var ve sadece bakın sadece 1 tane müslümanları bir çatı altında toplama amacı taşıyan ama başarılı olamayan kuruluş var.
sonrasında kızan ve her işte bir yahudi parmağı arayan yine bizleriz. size bir ülkeden sadece tek bir örnek verdim, dünyayı hesaba katmıyorum. şimdi basiretsizlik, beceriksizlik; dolayısıyla suç kimde?
tevrata "yahudiler harici herkesin ölümü vaciptir" gibisinden bir ayet ekleyen dindir. kendilerini ırk olarak görürler, oysaki ibrani yahudisin sen. sami kolunun ibrani ırkından gelen bir herifsin.
bir kaç tane taniyorum.
bu insanlar dinlerini ilan etmiyorlar, 1-2 kisi disinda pek anmazlar genelde.
Taktir ettigim yonleri de su ki, ibadetlerini genelde hiç aksatmiyorlar, ve dinlerini o kadar guzel aktariyorlar ki çocuklarina, bu bence muhtesem bir sey.
bir de bize bakin, musluman oldugumuzu herkes biliyor lakin is ibadete gelince genelde nanay yani.
bu insanlar dinlerini ilan etmiyorlar, 1-2 kisi disinda pek anmazlar genelde.
Taktir ettigim yonleri de su ki, ibadetlerini genelde hiç aksatmiyorlar, ve dinlerini o kadar guzel aktariyorlar ki çocuklarina, bu bence muhtesem bir sey.
bir de bize bakin, musluman oldugumuzu herkes biliyor lakin is ibadete gelince genelde nanay yani.
Yahudilik dinler arasında tasavvufi yönü en kuvvetli olanıdır.Müslümanlık ve hristiyanlıktaki gibi şekle dayalı değil gönülden ibadetler yaparız.Siyaseti ve sosyal olayları bir kenara bırakıp objektif açıyla bakınca ne kadar derin bir yapıya sahip olduğunu görürsünüz.
ajdar' ın arkasında olsalar, ajdar yıldız olur. böyle bir güce sahipler. justin bieber' ı nasıl zorla yıldız yaptıkları görüldü. (bkz: woody allen)' ın abartılış sebebi .
ateist olanlari da vardir. * yahudilik ethnoreligious bir kavram oldugundan dolayi.
sahte muslumanlari surekli yenerler. yenilen pehlivan gurese doymaz tabii.
kendilerine indirilen yemeklerin en güzelleri olan kudret helvası ve bıldırcın etini elleriyle itmiş ve kendi kurak topraklarında zar zor yetişen yemekleri yiyen kimselerdir.
not:hayır yanlış anlamayın yemekleri küçümsemiyorum. ama allah indirmiş onlara yemeklerin en güzellerini, niye elleriyle itiyorlar? saygılar.
not:hayır yanlış anlamayın yemekleri küçümsemiyorum. ama allah indirmiş onlara yemeklerin en güzellerini, niye elleriyle itiyorlar? saygılar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar