bugün
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- saba makamı ile okunan ezan4
- lise defteri6
- yürüyüş partisi8
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- terlikle dövmek2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- ilgi2
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- ismet gurbuz 20245
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- dünya3
- kadınların beli açık gezmesi2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gönüllü esaret paradoksu2
- bugün de meme atan olmaması13
- makarna süzmek5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- güne bir şarkı bırak19
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
sigaraya yeni başlayanlar için, staj babında kullanılabilecek, çok hoş bir paketi olan sigaramsı.
sigara değil oksijendir. hiç hissedilmez. ziyandır.
winston adını lekeyen sigaramsı tütün birleşkesi.
(bkz: sağlıklı sigara)
caps yok mu beyler sigarasıdır.
bok gibi sigara. değerlerine bakmadan almış bulundum, almaz olaydım. su içmekten bir farkı yok amına koyim. 3 tane üst üste içsen bile kÂr etmiyor.
bundan böyle içeceğim sigaradır. efendim kendimize en az zararı verelim değil mi?
eğer bu sigara ise winston soft purodur.
paranın boşa gideceği sigaradır. istediğiniz şehrin havasını soluyun, daha etkilidir.
adından da anlaşılabileceği üzere, sigaranın kendine yakıştığını düşünen insanların tükettiği sigaradır.
ha neymiş sağlığına dikkat ediyormuş, ama karizmatik bir görünüş için elinden düşürmüyormuş.
ya bırak git allasen.
ha neymiş sağlığına dikkat ediyormuş, ama karizmatik bir görünüş için elinden düşürmüyormuş.
ya bırak git allasen.
kanser adamı sağlığına kavuşturur. paketinin üzerine 'sigara öldürür' tarzı şeylerden koyulmasına gerek yok.
Uzun yıllar kırmızı Wınston box kullanıcısı olarak yaklasık 2 haftada alıstıgım sıgara, hatta suanda eskı yoldasım normal wınstonu uzerıne 3-4 delık acarak bıle zor ıcebılmekteyım. Saglık acısından gercekten denıldıgı gıbı 10 tanesı 1 sıgaraya mı bedeldır yoksa benzer oranda mı zarar vermektedır? Bu konu benım acımdan muammasını korumaktadır. I$ın ılgıncı nettede konu ıle ılgılı tatmınkar bır verı yoktur.
kendisi cekilir dert degildir. fazla zehirlenmeyelim diye almaya başladim. bi süre sonra kendimi bir kutu oksijene 6,5 tl veren bir enayi gibi hissetmeye basladim. bir üstü winston gray daha güzel.
kendisine verdiğim paraya yazık. resmen hava çekiyorum lan 7.5 lira verip, bu ne?
millet bu kadar saydırınca merak ettiğim sigara, yakın zamanda deniyoruz.
sanırım bunun 1 paketi 4 tane camel soft'a eş değer.
öleceksek bari onurumuzla ölelim, boş pakete para vermeyelim.
öleceksek bari onurumuzla ölelim, boş pakete para vermeyelim.
winston süper light kullanan ben, arkadaşımdan banada sigara almasını rica ettim. gidip aldı geldi sağ olsun. bende pakete bakmadan açtım, o beyaz filtreyi görünce a hangi ara değişti diye düşündüm, yaktım, bir nefes çektim, ortada sigara yok arkadaş!
Böyle sigara olmaz olsun sigarasıdır.Hoş içerken de olmadığını farkediyorsunuz.
Siz buna sigara demişsiniz ama bu bildiğin oksijen kutusu.
açık ara içtiğim en boktan sigara. koku yok, tat yok, nikotinde artık eser miktarda falan var herhalde? zira arka arkaya 3-4 tane içmeme rağmen hiç içmemiş gibi sinirli ve gergindim ya da boşa giden 8 liraya canım sıkıldı.
(bkz: helal sigara)
içine tütün koymayı unuuttuklarını düşündüğüm sigara.
yemin ediyorum oksijen çekince daha fazla nikotin alır gibi geliyor.
yemin ediyorum oksijen çekince daha fazla nikotin alır gibi geliyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar