bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- ideal sevgilinin en önemli özelliği15
- düşük iq belirtileri3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- makarna süzmek5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- kaya çilingiroğlu2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- şemsiyenin ters dönmesi3
- almanya4
- esra'yı aç esra'yı2
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
sigaraya yeni başlayanlar için, staj babında kullanılabilecek, çok hoş bir paketi olan sigaramsı.
sigara değil oksijendir. hiç hissedilmez. ziyandır.
winston adını lekeyen sigaramsı tütün birleşkesi.
(bkz: sağlıklı sigara)
caps yok mu beyler sigarasıdır.
bok gibi sigara. değerlerine bakmadan almış bulundum, almaz olaydım. su içmekten bir farkı yok amına koyim. 3 tane üst üste içsen bile kÂr etmiyor.
bundan böyle içeceğim sigaradır. efendim kendimize en az zararı verelim değil mi?
eğer bu sigara ise winston soft purodur.
paranın boşa gideceği sigaradır. istediğiniz şehrin havasını soluyun, daha etkilidir.
adından da anlaşılabileceği üzere, sigaranın kendine yakıştığını düşünen insanların tükettiği sigaradır.
ha neymiş sağlığına dikkat ediyormuş, ama karizmatik bir görünüş için elinden düşürmüyormuş.
ya bırak git allasen.
ha neymiş sağlığına dikkat ediyormuş, ama karizmatik bir görünüş için elinden düşürmüyormuş.
ya bırak git allasen.
kanser adamı sağlığına kavuşturur. paketinin üzerine 'sigara öldürür' tarzı şeylerden koyulmasına gerek yok.
Uzun yıllar kırmızı Wınston box kullanıcısı olarak yaklasık 2 haftada alıstıgım sıgara, hatta suanda eskı yoldasım normal wınstonu uzerıne 3-4 delık acarak bıle zor ıcebılmekteyım. Saglık acısından gercekten denıldıgı gıbı 10 tanesı 1 sıgaraya mı bedeldır yoksa benzer oranda mı zarar vermektedır? Bu konu benım acımdan muammasını korumaktadır. I$ın ılgıncı nettede konu ıle ılgılı tatmınkar bır verı yoktur.
kendisi cekilir dert degildir. fazla zehirlenmeyelim diye almaya başladim. bi süre sonra kendimi bir kutu oksijene 6,5 tl veren bir enayi gibi hissetmeye basladim. bir üstü winston gray daha güzel.
kendisine verdiğim paraya yazık. resmen hava çekiyorum lan 7.5 lira verip, bu ne?
millet bu kadar saydırınca merak ettiğim sigara, yakın zamanda deniyoruz.
sanırım bunun 1 paketi 4 tane camel soft'a eş değer.
öleceksek bari onurumuzla ölelim, boş pakete para vermeyelim.
öleceksek bari onurumuzla ölelim, boş pakete para vermeyelim.
winston süper light kullanan ben, arkadaşımdan banada sigara almasını rica ettim. gidip aldı geldi sağ olsun. bende pakete bakmadan açtım, o beyaz filtreyi görünce a hangi ara değişti diye düşündüm, yaktım, bir nefes çektim, ortada sigara yok arkadaş!
Böyle sigara olmaz olsun sigarasıdır.Hoş içerken de olmadığını farkediyorsunuz.
Siz buna sigara demişsiniz ama bu bildiğin oksijen kutusu.
açık ara içtiğim en boktan sigara. koku yok, tat yok, nikotinde artık eser miktarda falan var herhalde? zira arka arkaya 3-4 tane içmeme rağmen hiç içmemiş gibi sinirli ve gergindim ya da boşa giden 8 liraya canım sıkıldı.
(bkz: helal sigara)
içine tütün koymayı unuuttuklarını düşündüğüm sigara.
yemin ediyorum oksijen çekince daha fazla nikotin alır gibi geliyor.
yemin ediyorum oksijen çekince daha fazla nikotin alır gibi geliyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar