bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- diamond bosphoruss denen yazar5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gammaz çetesi çökertildi2
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- 0 0 72
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kimyon4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek5
- kıskançlık5
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- sürekli esnemek6
- şakk ı kamer2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- the god himself3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
sigaraya yeni başlayanlar için, staj babında kullanılabilecek, çok hoş bir paketi olan sigaramsı.
sigara değil oksijendir. hiç hissedilmez. ziyandır.
winston adını lekeyen sigaramsı tütün birleşkesi.
(bkz: sağlıklı sigara)
caps yok mu beyler sigarasıdır.
bok gibi sigara. değerlerine bakmadan almış bulundum, almaz olaydım. su içmekten bir farkı yok amına koyim. 3 tane üst üste içsen bile kÂr etmiyor.
bundan böyle içeceğim sigaradır. efendim kendimize en az zararı verelim değil mi?
eğer bu sigara ise winston soft purodur.
paranın boşa gideceği sigaradır. istediğiniz şehrin havasını soluyun, daha etkilidir.
adından da anlaşılabileceği üzere, sigaranın kendine yakıştığını düşünen insanların tükettiği sigaradır.
ha neymiş sağlığına dikkat ediyormuş, ama karizmatik bir görünüş için elinden düşürmüyormuş.
ya bırak git allasen.
ha neymiş sağlığına dikkat ediyormuş, ama karizmatik bir görünüş için elinden düşürmüyormuş.
ya bırak git allasen.
kanser adamı sağlığına kavuşturur. paketinin üzerine 'sigara öldürür' tarzı şeylerden koyulmasına gerek yok.
Uzun yıllar kırmızı Wınston box kullanıcısı olarak yaklasık 2 haftada alıstıgım sıgara, hatta suanda eskı yoldasım normal wınstonu uzerıne 3-4 delık acarak bıle zor ıcebılmekteyım. Saglık acısından gercekten denıldıgı gıbı 10 tanesı 1 sıgaraya mı bedeldır yoksa benzer oranda mı zarar vermektedır? Bu konu benım acımdan muammasını korumaktadır. I$ın ılgıncı nettede konu ıle ılgılı tatmınkar bır verı yoktur.
kendisi cekilir dert degildir. fazla zehirlenmeyelim diye almaya başladim. bi süre sonra kendimi bir kutu oksijene 6,5 tl veren bir enayi gibi hissetmeye basladim. bir üstü winston gray daha güzel.
kendisine verdiğim paraya yazık. resmen hava çekiyorum lan 7.5 lira verip, bu ne?
millet bu kadar saydırınca merak ettiğim sigara, yakın zamanda deniyoruz.
sanırım bunun 1 paketi 4 tane camel soft'a eş değer.
öleceksek bari onurumuzla ölelim, boş pakete para vermeyelim.
öleceksek bari onurumuzla ölelim, boş pakete para vermeyelim.
winston süper light kullanan ben, arkadaşımdan banada sigara almasını rica ettim. gidip aldı geldi sağ olsun. bende pakete bakmadan açtım, o beyaz filtreyi görünce a hangi ara değişti diye düşündüm, yaktım, bir nefes çektim, ortada sigara yok arkadaş!
Böyle sigara olmaz olsun sigarasıdır.Hoş içerken de olmadığını farkediyorsunuz.
Siz buna sigara demişsiniz ama bu bildiğin oksijen kutusu.
açık ara içtiğim en boktan sigara. koku yok, tat yok, nikotinde artık eser miktarda falan var herhalde? zira arka arkaya 3-4 tane içmeme rağmen hiç içmemiş gibi sinirli ve gergindim ya da boşa giden 8 liraya canım sıkıldı.
(bkz: helal sigara)
içine tütün koymayı unuuttuklarını düşündüğüm sigara.
yemin ediyorum oksijen çekince daha fazla nikotin alır gibi geliyor.
yemin ediyorum oksijen çekince daha fazla nikotin alır gibi geliyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar