bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- toplu taşıma aracı2
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- cut the crap4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ayrılığın 7 aşaması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- su içmekten göbeğin çıkması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası15
- askerlik9
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
o benim. inci sözlüğü ergen yuvası sanıyorum, ve embesilim. tabi, başlığın önümüze sunulma * şekline bağlı kalarak.
öncelikle merak ettiğim şey, 31 itmek ne demektir? ergence heralde.
biz bir de kuralsızlığı kıskanıyormuşuz. ulan*, diyerek lafa başlamak istiyorum affınıza sığınarak. liseli olmanın kanıtı işte burada başlıyor. kuralsızlık isteği lisede, "hocam bahçeye çıkalum yaağ maç yapacağz daa" cümlesiyle başlar, dersler 15 dk olsun istersiniz * * *, okul formasını sevmezler. al sana liseli işte.
hangi birimiz karının kıçına bakmadık ki, deniliyor. yalan söylemeye gerek yok, yolda yürürken karıların * kıçına bakmıyorum, ihtiyacım yok, liseli 31 ittirmeceli * dönemleri geçtik.
(bkz: liseli vardı ya ah o liseli)
ha bir de şu durum var, o kadar yazar birbirine piç diyor, ana avrat sövüyor, rahatsız da olmuyor hoşuna gidiyor. yani şurda bi liselinin suratına özet geç piç desem, oturur ağlar. klavye başında zevkli oluyor sanırım. şahsen kendime ne internet üzerinde ne de arkadaşlar arasında piç denmesini istemem. ergence bulurum bu davranışı.
yazardan ergenlere dipnot: tabi siz şu an benim bu yazdıklarımı kanıtlarcasına eksileyeceksiniz, çünkü aksini söyleyecek lafın yok. zaten olsaydı lisede olmazdınız, biz de geçtik bu yollardan. ha bu yazı eğer 2 sene sonra siz liseyi bitirdiğinizde yine burada olursa, bir de o zaman okuyun, belki artıya kayar eliniz, çünkü inci sözlükte geçirdiğiniz zarar ve de ziyan, irin yuvası kokulu günlerinizi hiç ama hiç özlemeyeceksiniz.
saygılar, piçler * *.
öncelikle merak ettiğim şey, 31 itmek ne demektir? ergence heralde.
biz bir de kuralsızlığı kıskanıyormuşuz. ulan*, diyerek lafa başlamak istiyorum affınıza sığınarak. liseli olmanın kanıtı işte burada başlıyor. kuralsızlık isteği lisede, "hocam bahçeye çıkalum yaağ maç yapacağz daa" cümlesiyle başlar, dersler 15 dk olsun istersiniz * * *, okul formasını sevmezler. al sana liseli işte.
hangi birimiz karının kıçına bakmadık ki, deniliyor. yalan söylemeye gerek yok, yolda yürürken karıların * kıçına bakmıyorum, ihtiyacım yok, liseli 31 ittirmeceli * dönemleri geçtik.
(bkz: liseli vardı ya ah o liseli)
ha bir de şu durum var, o kadar yazar birbirine piç diyor, ana avrat sövüyor, rahatsız da olmuyor hoşuna gidiyor. yani şurda bi liselinin suratına özet geç piç desem, oturur ağlar. klavye başında zevkli oluyor sanırım. şahsen kendime ne internet üzerinde ne de arkadaşlar arasında piç denmesini istemem. ergence bulurum bu davranışı.
yazardan ergenlere dipnot: tabi siz şu an benim bu yazdıklarımı kanıtlarcasına eksileyeceksiniz, çünkü aksini söyleyecek lafın yok. zaten olsaydı lisede olmazdınız, biz de geçtik bu yollardan. ha bu yazı eğer 2 sene sonra siz liseyi bitirdiğinizde yine burada olursa, bir de o zaman okuyun, belki artıya kayar eliniz, çünkü inci sözlükte geçirdiğiniz zarar ve de ziyan, irin yuvası kokulu günlerinizi hiç ama hiç özlemeyeceksiniz.
saygılar, piçler * *.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar