bugün
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- lise defteri7
- beyaz otomobil satın almak15
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- wine me dine me2
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ilgi3
- bugün de meme atan olmaması13
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- chp'deki değişimciler3
- anın görüntüsü15
- 65 şut çekip gol atamamak5
- göbek adınız2
misafir girişlerinde gözüken temadır. ayrıca çok kral temadır.
cillop gibi temadır.
tek geçerim.
tek geçerim.
"ben the simpsons temasını boşunamı yaptım lan, kimse kullanmıyor. adam bir tema yapıyor, bütün sözlük onu kullanıyor. adalet mi lan bu. daha sonra hiç tema yapılmıyor diyorsunuz." demekten kendimi alamadığım sıradan bir zall teması. *
"ben" butonu da halledilirse, tadından yenmeyecektir. bugün kullanmaya başladım ben, ilk günlerde sanki "eskitmemek" için kullanmak istememe gibi bir hissiyat oluşturmuştu içimde, bilmem neden. özel mesaj şeysi güzel olmuş ama, teşekkürler.
çok hoş bir tema olmuştur.
özel mesaj gelince yanıp sönen bir arabirime kavuşmuştur.
zall'ın eline sağlıktır.
(bkz: japon yapıyor abi)
özel mesaj gelince yanıp sönen bir arabirime kavuşmuştur.
zall'ın eline sağlıktır.
(bkz: japon yapıyor abi)
font 0.5 punto buyutulse daha bir şık olacak olan fuck you jamesin tahtini sallayan yeni tema.
özel mesajın geldiği zor anlaşılıyor. biraz daha koyu bir renk seçilmeli. mesela diğer renklerle uyum için mavi veya grinin tonları olabilir. sarı bir rengin yanıp sönmesi olmamış bence.
envai background fasilitesinin artik eklenebilirligini gozler onune sermi$ ba$arili bir tema. o kadar yeni $ey eklenmi$ ama hic haberimiz dahi olmami$tir. temanin sahibini bu vesileyle kiniyorum, gorursun sen.
ozel mesaj gelince ozel mesaj butonunun sari sari yanip sonmeye basladigi [ya da zaten oyle oldugu ve benim gormedigim] tema.
ateşli versiyon.
girilen entrylerdeki duyguyu daha bir perçinledi sanki.
ellerinize sağlık.
girilen entrylerdeki duyguyu daha bir perçinledi sanki.
ellerinize sağlık.
system o f a down'un toxicity parçasının ilk mısrasıdır.
'Conversion, software version 7.0'
'Conversion, software version 7.0'
(bkz: zall bu işi biliyor canım)
yazi tipi ve puntosu yerinde secilmis olan, hatta ve hatta sol ustteki uludag sozluk yazitipini cok begendigimiz tema.
Gözümü almıştır, hemen kendi sayfama girip özğünlüğünü kazanmıştır. Oh be sayfam varmış.
daha mekanik bir görüntü izlenimini vermiştir. sözlüğün ağırlaştığı da cabasıdır. yine de hayırlı olsundur.
özel mesaj geldiğinde "özel mesaj" sekmesi daha belirgin olarak yanıp sönebilir dediğim tema.
turkuaz linklerin siyah arkaplan üzerinde hoş durmadığı gözlenen yeni default görüntüdür.
çaba takdir edilesi, turkuaz da yeni moda hoş bir renk fakat siyah ile uyuşmuyor.
siyah ile açık yeşil daha iyi gider kanısındayım.
http://img529.imageshack....img529/6214/uludagpe1.jpg
çaba takdir edilesi, turkuaz da yeni moda hoş bir renk fakat siyah ile uyuşmuyor.
siyah ile açık yeşil daha iyi gider kanısındayım.
http://img529.imageshack....img529/6214/uludagpe1.jpg
ilk giriste "yanlis yeremi girdim lan??? yoksa sözlüge jeans don mu giydirilmis???" diyen yazarlarimizin aslinda zall´in mavi jeans´den aldigi reklam teklfi icin böyle birsey yapma geregi duymasi yüzünden olustugunun farkinda degillerdir... *
yabancı sözlük izlenimi vermiş olması hasebiye rahat yazılmasına de engel olmuştur. çoğu yazar tarafından eski temaya dönülmüştür. (bkz: kanımca)
çok hoş olmuştur. gözümüz gönlümüz açılmıştır. bi canlılık gelmiştir.
takdir edilesi tema. ele, kola sağlık. şık durmuş, sevdirmiştir kendini.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar