bugün
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz2
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- niğdeliler2
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- lise5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- raskolnikov2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- güney kore2
- devlet bahçeli2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- m r e r e c t o5
(bkz: bir saniye bile susmayan oda arkadaşı/#25602246)
bu adamla dost olmayı düşünenler kesinlikle gardını almalı. sıkıntı!
bu adamla dost olmayı düşünenler kesinlikle gardını almalı. sıkıntı!
Yanliş arkadaslara yonlendiren yanlis arkadaslara sahip yazar.
Cok kirildim cok.
Cok kirildim cok.
Utanmadan bana çalı saç demiş azeri kürdü.
La ben ne ettim size ?
La ben ne ettim size ?
Useless km ki ztn uslss km ki .s.s.s
Nickiyle kişiliği doğru orantılı yazar.
Nickiyle kişiliği doğru orantılı yazar.
(bkz: kız amı/#25577996)
hızlı ve öfkeli.
(bkz: kinamiyo takao/#25578009)
takip listemde olduğunu unutmuş yazar. sen yazana kadar başlığı bile fark etmemiştim inanır mısın!
ayrıca bizim o taraflarda hep mozaikli diyeyim sen anla.
edit: bunu sürekli editleyeceğim sn. useless, size yeni nick altı girip şımartmama kararı aldım.
hızlı ve öfkeli.
(bkz: kinamiyo takao/#25578009)
takip listemde olduğunu unutmuş yazar. sen yazana kadar başlığı bile fark etmemiştim inanır mısın!
ayrıca bizim o taraflarda hep mozaikli diyeyim sen anla.
edit: bunu sürekli editleyeceğim sn. useless, size yeni nick altı girip şımartmama kararı aldım.
onun adına bütün türkmenistan halkından tekrar tekrar özür diliyorum.
hiç böyle yapmazdı aslında ama dalgınlığına geldi herhalde.
bir yazar.
hiç böyle yapmazdı aslında ama dalgınlığına geldi herhalde.
bir yazar.
tüm türkmenistan halkını çok üzmüş yazar.
başlıklarını uplayanın ben olmadığım için telef olmuş hepsi, üzüntüden ağlamış. yüksek özürlerimi iletiyorum kendilerine.
recm etseler yerdir, evet.
başlıklarını uplayanın ben olmadığım için telef olmuş hepsi, üzüntüden ağlamış. yüksek özürlerimi iletiyorum kendilerine.
recm etseler yerdir, evet.
(bkz: türkmenistan/#25561999)
az daha beklesen gün bitiyordu kardeş. yakışıyor mu hiç senin gibi türkçülüğün kitabını yazmış bir adama?
ayrıca kina değil kinamiyo, bu tarz kısaltmalar ile karizmatik kişiliğimi baltalamaya çalışman hiç hoş değil.
az daha beklesen gün bitiyordu kardeş. yakışıyor mu hiç senin gibi türkçülüğün kitabını yazmış bir adama?
ayrıca kina değil kinamiyo, bu tarz kısaltmalar ile karizmatik kişiliğimi baltalamaya çalışman hiç hoş değil.
son zamanlarda sözlükte geçirdiğim vaktin yarısını kendisiyle mesajlaşarak geçirdiğim yazar. birbirimizin hayat hikayesini ezberledik resmen
sırplara sözlük içerisinde sövmekten çekmeyen boşnakların ırkçılıkla suçladığı yazar. kardeşim bu adam ırkçı olabilir veya olmayabilir ama siz önce kendi içinizdeki nefretten kurtulun sonra başkalarını yargılayın.
Irkçılık insanlara yapılır.
Buna göre ırkçılık yapmamış yazar. Yoldaş beni bir anlasan. Adamlar türklerden nefret edince her şey güllik gülistanlık ama dimi abi. Yapma allasen.
Buna göre ırkçılık yapmamış yazar. Yoldaş beni bir anlasan. Adamlar türklerden nefret edince her şey güllik gülistanlık ama dimi abi. Yapma allasen.
'' ermeninin çocuğu bile benden uzak dursun '' gibi bi lafı ölse de etmez bu adam.
Ne yaptınız lan buna. Faşist olmayan tek türkçü sendin seni de mi kaybettik.
Ne yaptınız lan buna. Faşist olmayan tek türkçü sendin seni de mi kaybettik.
Irkçılık yapıyorsa doğru yolu bulmuş yazardır, aferin.
Nick altina girilen entry sayisini gorunce "368 ne lan" diye saskinliğimi ifade ettiğim yazar.
aleviler muharrem orucu tutmaz buyurmuş.
sözde kendisi alevi uzmanıydı.
az kitap okuyun amk.
sözde kendisi alevi uzmanıydı.
az kitap okuyun amk.
korkak yazar.
valla bak. hala çocuklukta korktuğum bazı şeylerden korkuyorum.
bunları aşmak ıstıyorum artık.
bende dert tükenmez. tükense böyle olmazdım. harbi useless bir adamım ben hehehe.
valla bak. hala çocuklukta korktuğum bazı şeylerden korkuyorum.
bunları aşmak ıstıyorum artık.
bende dert tükenmez. tükense böyle olmazdım. harbi useless bir adamım ben hehehe.
(bkz: kinamiyo takao/#25542355)
bu ciğerler kuruyacaksa senin için kurusun kardeş, lafı mı olur?
biz ismi lazım değil şahıslar gibi iki dert dinleyince sıkılıp kaçmayız öyle. *
bu ciğerler kuruyacaksa senin için kurusun kardeş, lafı mı olur?
biz ismi lazım değil şahıslar gibi iki dert dinleyince sıkılıp kaçmayız öyle. *
osmanlı ve safeviler arasında kafa karışıklığını düşündüğüm yazar.
ben mükemmel tezimi yazayım hemen. osmanlı yada safevi diye devlet yoktur. hatta göktürklerde yoktur. sadece 2 türk devleti olmuştur: (bkz: türklerin sadece iki devlet kurmuş olduğu gerçeği/#25284293)
bu iki devletin farkını bir ara uzun uzun yazarım. gerekli olan kısmını anlatacağım sadece. türkistan imparatorluğu kendine özgü olarak kurulmuştur. confederasyon yapısına sahiptir. asya hunları, göktürkler, uygurlar, karahanlılar türkistan imparatorluğuna mensuptur.
türk boyları batıya doğru göçerek türkiye imparatorluğunu kurmuştur. selçuklular, osmanlılar ve safeviler türkiye'nin parçalarıdır. bu devletler gittikleri yerlerin kültürlerinden etkilenmiştir. mesela çok sevdiğimiz şah ismail oğullarına pers mitolojisinden isimler seçmiştir. kendisine pers imparatorluğunu model almıştır. aynı şekilde fatih sultan mehmet roma imparatorluğunu örnek almıştır. kendisinin resmini çizmiş ve kayzer diye hitap etmiştir. türkiye'nin parçası olan hanedanlar topraklarında hüküm sürmüş devletlerin kültüründen etkilenmiştir. tahtlarına yasallık bulmak için bunların devamı görmüştürler kendilerini. bu yüzden osmanlılar ve safevilerde pers, arap ve rum kültüründen izler bulmak bu devletleri türklükten çıkarmaz. biz türkçülerin bu konuda sözleri nettir:
"Şah'da Bizim, Sultan'da"
bu devletleri karşılaştırmak yada laf söylemek haddimize değildir. türk evladı kendi tarihine laf söylemez. biz hem osmanlı hem safevilerin torunuyuz.
ben mükemmel tezimi yazayım hemen. osmanlı yada safevi diye devlet yoktur. hatta göktürklerde yoktur. sadece 2 türk devleti olmuştur: (bkz: türklerin sadece iki devlet kurmuş olduğu gerçeği/#25284293)
bu iki devletin farkını bir ara uzun uzun yazarım. gerekli olan kısmını anlatacağım sadece. türkistan imparatorluğu kendine özgü olarak kurulmuştur. confederasyon yapısına sahiptir. asya hunları, göktürkler, uygurlar, karahanlılar türkistan imparatorluğuna mensuptur.
türk boyları batıya doğru göçerek türkiye imparatorluğunu kurmuştur. selçuklular, osmanlılar ve safeviler türkiye'nin parçalarıdır. bu devletler gittikleri yerlerin kültürlerinden etkilenmiştir. mesela çok sevdiğimiz şah ismail oğullarına pers mitolojisinden isimler seçmiştir. kendisine pers imparatorluğunu model almıştır. aynı şekilde fatih sultan mehmet roma imparatorluğunu örnek almıştır. kendisinin resmini çizmiş ve kayzer diye hitap etmiştir. türkiye'nin parçası olan hanedanlar topraklarında hüküm sürmüş devletlerin kültüründen etkilenmiştir. tahtlarına yasallık bulmak için bunların devamı görmüştürler kendilerini. bu yüzden osmanlılar ve safevilerde pers, arap ve rum kültüründen izler bulmak bu devletleri türklükten çıkarmaz. biz türkçülerin bu konuda sözleri nettir:
"Şah'da Bizim, Sultan'da"
bu devletleri karşılaştırmak yada laf söylemek haddimize değildir. türk evladı kendi tarihine laf söylemez. biz hem osmanlı hem safevilerin torunuyuz.
Ay dmsne öyle şapşik .s <3.
Göktürkçe'me kurban olayım, osmanlıcanız sizin olsun.
Ayrıca osmanlı'ya saygı duyuyorum, sonuçta türk devleti. Ama sevmiyorum, hazetmiyorum, o kadar.
Ayrıca osmanlı'ya saygı duyuyorum, sonuçta türk devleti. Ama sevmiyorum, hazetmiyorum, o kadar.
KAvga etmemesini önerdiğim yazar.
Dil hakkında evet benzer düşünüyoruz.
Ama devleti bende pek sevdiğim söylenemez.
ikinizin ortası olayım , bana da yüklenmeye kıyamazsınız şimdi.
Haliyle öpüşün goklaşın ohh mis.
Dil hakkında evet benzer düşünüyoruz.
Ama devleti bende pek sevdiğim söylenemez.
ikinizin ortası olayım , bana da yüklenmeye kıyamazsınız şimdi.
Haliyle öpüşün goklaşın ohh mis.
Belkide sözlüğün en egosuz yazarıdır useless.
Ben beni takip edeni bile ''ayıp olur la'' diye takip eden adamım lan, ne egosu, ne göt kalkması allasen.
En çok nefret ettiğim şeydir ego. Allah bin belalarını versin lan, şekilci orospu çocukları.
Sadece bilmişlik yapabileceğim iki konu vardır. Alman edebiyatı kitapları ve sovyetler tarihi.
Gerisinde cahilin biriyim ben.
Ben beni takip edeni bile ''ayıp olur la'' diye takip eden adamım lan, ne egosu, ne göt kalkması allasen.
En çok nefret ettiğim şeydir ego. Allah bin belalarını versin lan, şekilci orospu çocukları.
Sadece bilmişlik yapabileceğim iki konu vardır. Alman edebiyatı kitapları ve sovyetler tarihi.
Gerisinde cahilin biriyim ben.
götünü kim bu kadar kaldırdı senin diye sormak istediğim yazar.
Sözlük idol karmasına ulaşmış yazar.
Sürekli entrylerinin beğenildiği, ''senin gibi daha çok yazar olsa'' tarzı mesajlar alan yazar.
Benim gibi sikik herifin tekinde ne buluyonuz lan. Ciddiyim. Böyle entrylerimi dönüp dönüp okuyorum şaşırıyorum. Ne bileyim. Takdir edilmek falan... Sevilmek falan.. Çok garip lan. Beni kimse sevmemiş ki bu hayatta. Kimse umursamamış. Çok alışmıştım ben..
Gözlerim doluyor ulan, var olun..
Sürekli entrylerinin beğenildiği, ''senin gibi daha çok yazar olsa'' tarzı mesajlar alan yazar.
Benim gibi sikik herifin tekinde ne buluyonuz lan. Ciddiyim. Böyle entrylerimi dönüp dönüp okuyorum şaşırıyorum. Ne bileyim. Takdir edilmek falan... Sevilmek falan.. Çok garip lan. Beni kimse sevmemiş ki bu hayatta. Kimse umursamamış. Çok alışmıştım ben..
Gözlerim doluyor ulan, var olun..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar