bugün
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- akp aslında yok her şey dekor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- yazarların imza parfümleri12
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- sude isimli kızlar2
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- devlet gücü6
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- ibadet4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- my number one3
- lionel messi11
- futbol16
- falıma bakmak isteyen var mı24
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- dünya8
Çerkes kökenli yazar.
https://www.youtube.com/watch?v=XbfzBg-6y4k&app=desktop&persist_app=1&hl=tr&gl=TR&client=mv-google al lan al sana gelsin. Acı çeken gardas yazar.
azerbeycanlı.
ayrıca sözlüğün en itici yazarı.
ayrıca sözlüğün en itici yazarı.
takip edilen, net yazar. yaz ulem!
Havaya attığı molotof kafasına düşen ve hastanelik olan başarısız keko.
o bir xalq qehremanı.
kürtlerin incisi incisi.
kürtlerin incisi incisi.
Lol da çok duyduğum anlamadığım bişeyler.
Sevdiğimiz yazar.
matthew mcconaughey söyleyince ayrı havalı olan ingilizce kelime.
-Useless machine? (interstellar,2014)
-Useless machine? (interstellar,2014)
erkek yazar.
çekik gözlü görmüyorum kendimi ama çekiksin diyorlar bana...
dediğim gibi ama yine de değilim bence. neyse.
çekik gözlü görmüyorum kendimi ama çekiksin diyorlar bana...
dediğim gibi ama yine de değilim bence. neyse.
baba tarafından kıpçak kökenli, çekik gözlü yazar.
Oğuzlardan hiç hazetmeyen yazar.
Köp jasasyn men kıpchakmın !
Birlikte rusya'ya seyahet ettiği arkadaşlarla vodkanın dibine vuran yazar.*
Köp jasasyn men kıpchakmın !
Birlikte rusya'ya seyahet ettiği arkadaşlarla vodkanın dibine vuran yazar.*
(bkz: berkin elvan/#25781076)
bu adamı sevmemin sebebi bu işte.
hep diyoruz önce insanlık sonra ideoloji.
bu adamı sevmemin sebebi bu işte.
hep diyoruz önce insanlık sonra ideoloji.
(#25779206)
kafası karışık yazar
(bkz: sovyet sosyalist cumhuriyetler birliği)
(bkz: iran islam cumhuriyeti)
kafası karışık yazar
(bkz: sovyet sosyalist cumhuriyetler birliği)
(bkz: iran islam cumhuriyeti)
dün beni azerbaycanlı ilan etmiş olan çılgın kıpçak.
Ölmedi gitti. Bir aydır her gün intihar eder mi bir insan ? Öl lan artık. Hazar gölünün en derin yerini bulmaya çalış oksijen tüpü olmadan mesela. Yada ne bileyim kadın kılığında mısıra git.
Erivan bir azerbaycan toprağı olduğuna göre gayet de ermenilere ana bacı sövebilecek yazar.
Daha yaratıcı bişeyler bulmak lazım..
Bana mesaj atıp 'artık yazma ulan senin yüzünden içkiye başladım, yeter be' diyen yazara burdan selam olsun.*
Daha yaratıcı bişeyler bulmak lazım..
Bana mesaj atıp 'artık yazma ulan senin yüzünden içkiye başladım, yeter be' diyen yazara burdan selam olsun.*
Erivana gidip en işlek yerde ermenilere sövmek suretiyle intihar edecek yazar. Artık ölmesini bekliyoruz , içimizi kararttı herif.
(bkz: kayi/#25758755)
akşam akşam yüzümü güldürmüş yazar. zaman zaman birbirimizi kırsakta dostlar arasında ayrı gayrı olmaz. küslük hiç görülmez.
akşam akşam yüzümü güldürmüş yazar. zaman zaman birbirimizi kırsakta dostlar arasında ayrı gayrı olmaz. küslük hiç görülmez.
'...Bana yalnızlığı zerre kadar göstermedi bu adam. Yalnızlık nedir bunu zerre kadar öğretmedi, hissettirmedi. Satılmak nedir, yarı yolda bırakılmak nedir, insanların sana güvenmemesi nedir, bunları hiç bilmedim. Bunlar bana sadece rüyada ve filmlerde olan çok sıradışı olaylarmış gibi geldi...'
'...Çünkü yanlış bir iskeletin üstüne bir şeyler inşa etmeye çalışıyorum. Hâlâ hayatımın merkezine başka insanları koyarak ayakta durmaya çalışıyorum. Oysa benim tek kurtuluşum, hayatımın merkezine Allah'ı koymak. Bunu ara ara yapabiliyordum ama artık hiç yapamıyorum. Çünkü hiç gücüm kalmadı. Hem de hiç kalmadı be hacı. Ve bir insanın ne olduğu zor dönemlerinde ortaya çıkıyorsa, ben galiba yavaş yavaş kaybediyorum sınavı...'
'Allah'a çok inanıyorum ben. Çok da güveniyorum. Saçma sapan bi herif olmama rağmen hep dört ayak üstüne düşürüyo beni mesela, yoksa ben tek başıma hayatta bile kalabileceğimi zannetmiyorum. Ama işte, nedense onu hayatımın merkezine koymayı bu kadar güvensizliğin ve yalnızlığın içinde beceremiyorum. Bu bir mazeret veya özür değil, sadece var olan durum. Allah kuluna yetmez mi ayetiyle çok zıt düşüyorum, ama durum bu. "Onlar zora da gelemezler" ayetinde de benim gibi denyolardan bahsediliyor, ama durum bu. Ve tek çarem yine O'nun yardımı. Biliyorum ki Meryem'e doğum sancısını verip yanında hurma ağacını da veren, bana da sıkıntının yanında ilacını da verecek. Çünkü zorluğun yanında bir kolaylık muhakkak vardır. Tüm bunları biliyorum, ama mücadele edecek gücü kendimde bulamıyorum. Çok güçsüzüm. Perişanım.'
Vefatının 2. Ayı kutlu olsun dayım.
Evet kutlu olsun.
Bu nefret edilesi dünyadan göçüp, 'ne bilmiyorum ama bir güç var useless, var yemin ederim, allah mı dersin, tanrı mı, buddha mı bilmem ama var' dediğin o gücün yanında mutlu olduğun için.
Zerre üzülmüyorum, biliyorum çünkü yengem yokken bu dünyada yaşamak sana çok acı veriyordu. 5 yılda bir kere bile içten gülmediğini biliyorum. Hele bir oğlun moskova'ya, diğer oğlun ve ben de okumak için ankara'ya geldiğimizde evde tek başına kaldığını, ne kadar üzüldüğünü de biliyorum.
Bir gün kalktım gece su içmek için. Baktım dayım ayakta. Kapıdan usulca baktım şarkı dinliyor. Tahran üniversitesi'nde okumuştu bu yüzden farsça bilirdi. Dinlediği şarkı da farsçaymış zaten. Öyle dertli duruyordu ki hiç gitmedim yanına. Karısını yeni kaybetmişti, belliydi gözlerinden hüznü.
Bu akşam o şarkıyı dinliyorum.
Avaz e tenhayi. Türkçesi tenhanın avazı, yani yalnızlığın sesi.
http://m.youtube.com/watch?v=rm_vsNCdpVY
'...Çünkü yanlış bir iskeletin üstüne bir şeyler inşa etmeye çalışıyorum. Hâlâ hayatımın merkezine başka insanları koyarak ayakta durmaya çalışıyorum. Oysa benim tek kurtuluşum, hayatımın merkezine Allah'ı koymak. Bunu ara ara yapabiliyordum ama artık hiç yapamıyorum. Çünkü hiç gücüm kalmadı. Hem de hiç kalmadı be hacı. Ve bir insanın ne olduğu zor dönemlerinde ortaya çıkıyorsa, ben galiba yavaş yavaş kaybediyorum sınavı...'
'Allah'a çok inanıyorum ben. Çok da güveniyorum. Saçma sapan bi herif olmama rağmen hep dört ayak üstüne düşürüyo beni mesela, yoksa ben tek başıma hayatta bile kalabileceğimi zannetmiyorum. Ama işte, nedense onu hayatımın merkezine koymayı bu kadar güvensizliğin ve yalnızlığın içinde beceremiyorum. Bu bir mazeret veya özür değil, sadece var olan durum. Allah kuluna yetmez mi ayetiyle çok zıt düşüyorum, ama durum bu. "Onlar zora da gelemezler" ayetinde de benim gibi denyolardan bahsediliyor, ama durum bu. Ve tek çarem yine O'nun yardımı. Biliyorum ki Meryem'e doğum sancısını verip yanında hurma ağacını da veren, bana da sıkıntının yanında ilacını da verecek. Çünkü zorluğun yanında bir kolaylık muhakkak vardır. Tüm bunları biliyorum, ama mücadele edecek gücü kendimde bulamıyorum. Çok güçsüzüm. Perişanım.'
Vefatının 2. Ayı kutlu olsun dayım.
Evet kutlu olsun.
Bu nefret edilesi dünyadan göçüp, 'ne bilmiyorum ama bir güç var useless, var yemin ederim, allah mı dersin, tanrı mı, buddha mı bilmem ama var' dediğin o gücün yanında mutlu olduğun için.
Zerre üzülmüyorum, biliyorum çünkü yengem yokken bu dünyada yaşamak sana çok acı veriyordu. 5 yılda bir kere bile içten gülmediğini biliyorum. Hele bir oğlun moskova'ya, diğer oğlun ve ben de okumak için ankara'ya geldiğimizde evde tek başına kaldığını, ne kadar üzüldüğünü de biliyorum.
Bir gün kalktım gece su içmek için. Baktım dayım ayakta. Kapıdan usulca baktım şarkı dinliyor. Tahran üniversitesi'nde okumuştu bu yüzden farsça bilirdi. Dinlediği şarkı da farsçaymış zaten. Öyle dertli duruyordu ki hiç gitmedim yanına. Karısını yeni kaybetmişti, belliydi gözlerinden hüznü.
Bu akşam o şarkıyı dinliyorum.
Avaz e tenhayi. Türkçesi tenhanın avazı, yani yalnızlığın sesi.
http://m.youtube.com/watch?v=rm_vsNCdpVY
yakında mehmet pişkin ata'nın izinden gideceğimi düşünüyorum.
bu saatten sonra inansam ne olur inanmasam ne olur.
aman be, ko rahvan gitsin.
bu saatten sonra inansam ne olur inanmasam ne olur.
aman be, ko rahvan gitsin.
gece gece endişemi eritmeme yardımcı olan, kaliteli yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar