bugün
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz2
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- niğdeliler2
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- lise5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- raskolnikov2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- güney kore2
- devlet bahçeli2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- m r e r e c t o5
beni yazdıklarıyla çok üzmüş yazar:
(bkz: kayi/#25673961)
ben kendisini şimdi nereye koyacağıma karar veremedim:
(bkz: turunun son ornegi/#25419800)
bak güzel güzel yazıyorum ışid terör örgütüdür. bunu kayi yazıyor. hiçbir zaman böyle bir örgüte ve sempatizanlarına sevgi duymadım. trollük amacıyla yazdığım bir entariyi -ki sonuna swh yazmışım zaten- ciddiye alıp benim hakkımda ön yargıda bulunacak kişiler bir zahmet bunları da okusun:
(bkz: chokoprince/#24984475)
(bkz: chokoprince/#24984196)
(bkz: türünün son örneği/#25292894)
(bkz: turunun son ornegi/#25433868)
ciddi ciddi yazdığım yazılarda pozisyonumu belli ettiğimi düşünüyordum ama yanılmışım:
(bkz: kobane/#25336185)
(bkz: ışid in amirli den püskürtülmesi/#24984172)
(bkz: ışid in amirli den püskürtülmesi/#24984307)
daha ileriye gideyim sözlükte ifade ettiğimi hatırlamıyorum ama selefilik/vahhabilik akımını sünni islamın dışında görüyorum. hariciliğe yakın buluyorum. sözlükte bir ara belirtirim. fakat şimdilik böyle bir kaynak belli olur:
http://www.21yyte.org/tr/...filik-ve-sunnilik-rehberi
böyle bir görseli sözlükte paylaşan ben olmuştum hatta eksi almıştım bol bol:
https://pbs.twimg.com/media/B0-9GQQIQAAnfo3.png
aslında böyle uzun uzun açıklamayacaktım fakat ışid'in öldürdüğü pkklılara ettiğim laflar yüzünden kendime yakın hissettiğim yazarlar bile laf söyleyecekse bu sözlükten bana ne arkadaş ne de yoldaş çıkar. üzüntümden ötürü mesaj atmak yerine buraya yazmayı uygun gördüm. sözlüğü bildiklerimi insanlara aktarabileceğim yer olarak görüp üye olmuştum ama bana en yakın insanlar bile dediklerimi anlayamamış. demek ki boşuna yazmışım bunca zaman.
trip atmayı sevmiyorum ama 1 ay sonra zaten askere gideceğim. sözlükten o vakit kopar daha da gelmem.
(bkz: kayi/#25673961)
ben kendisini şimdi nereye koyacağıma karar veremedim:
(bkz: turunun son ornegi/#25419800)
bak güzel güzel yazıyorum ışid terör örgütüdür. bunu kayi yazıyor. hiçbir zaman böyle bir örgüte ve sempatizanlarına sevgi duymadım. trollük amacıyla yazdığım bir entariyi -ki sonuna swh yazmışım zaten- ciddiye alıp benim hakkımda ön yargıda bulunacak kişiler bir zahmet bunları da okusun:
(bkz: chokoprince/#24984475)
(bkz: chokoprince/#24984196)
(bkz: türünün son örneği/#25292894)
(bkz: turunun son ornegi/#25433868)
ciddi ciddi yazdığım yazılarda pozisyonumu belli ettiğimi düşünüyordum ama yanılmışım:
(bkz: kobane/#25336185)
(bkz: ışid in amirli den püskürtülmesi/#24984172)
(bkz: ışid in amirli den püskürtülmesi/#24984307)
daha ileriye gideyim sözlükte ifade ettiğimi hatırlamıyorum ama selefilik/vahhabilik akımını sünni islamın dışında görüyorum. hariciliğe yakın buluyorum. sözlükte bir ara belirtirim. fakat şimdilik böyle bir kaynak belli olur:
http://www.21yyte.org/tr/...filik-ve-sunnilik-rehberi
böyle bir görseli sözlükte paylaşan ben olmuştum hatta eksi almıştım bol bol:
https://pbs.twimg.com/media/B0-9GQQIQAAnfo3.png
aslında böyle uzun uzun açıklamayacaktım fakat ışid'in öldürdüğü pkklılara ettiğim laflar yüzünden kendime yakın hissettiğim yazarlar bile laf söyleyecekse bu sözlükten bana ne arkadaş ne de yoldaş çıkar. üzüntümden ötürü mesaj atmak yerine buraya yazmayı uygun gördüm. sözlüğü bildiklerimi insanlara aktarabileceğim yer olarak görüp üye olmuştum ama bana en yakın insanlar bile dediklerimi anlayamamış. demek ki boşuna yazmışım bunca zaman.
trip atmayı sevmiyorum ama 1 ay sonra zaten askere gideceğim. sözlükten o vakit kopar daha da gelmem.
okuma okuma zaten türkiye insanı nere okumak nere.
(#25667079) tipik şii. kusura bakma hz ayşeye zina iftirası atan şerefsizlerin kaynağını inceleyecek değiliz. uydurduğunuz dinde yaşamaya devam edin.
gerçekten yaşama isteğim söndü be pesimist.
depresyondan kendimi sikecem artık.
yada atıcam kendimi bir yerlerden. olmadı camide imam falan olucam.
çıldırıyorum. gerçekten çıldırıyorum.
bir yazar.
depresyondan kendimi sikecem artık.
yada atıcam kendimi bir yerlerden. olmadı camide imam falan olucam.
çıldırıyorum. gerçekten çıldırıyorum.
bir yazar.
Varoluşsal problemleri olduğunu düşündüğüm yazar. Pek bi sıkılmış. Tavsiyem sürekli yaptığı şeyleri yapmaktan vazgeçerek bir süre kabuğuna çekilerek "iyi yaşama " üzerine düşünmesi.
necip uysal' ın karşılık geldiği kelime.
kafa iznine çıkıyorum gençler.
uzun zamandır düşünüyordum zaten. hesap sildirmeyi 1 aydır düşünüyordum. bir süre kafa izninde kalayım, sonra yavaşça sildirmeye geçerim. 3 yıldır burdayız, 5 nesil gördük. yeri geldi damdaki deli'ye ağladık, hbbia'ya sinirlendik, cool adama güldük. anılarımız oldu, bulgaristan'dan tut kazakistan'a kadar yazar tanıdık. facebook üstünden konuştuk. ankara'yı gezdik.
sağ olun.
sözlüğü it çakala bırakmayın.
türk adını da eksik etmeyin.
ben türklüğü geç idrak ettim. evet doğrudur kendimi türk adlandırdığım toplasan son 1 yıldır. yine de samimiydim entrylerimde.
her zaman öyleyim.
hayatınızı özgür yaşayın.
düşüncelerinizi azad edin.
giderken daha kapsamlı yazı yazarım. şimdilik esen kalın.
uzun zamandır düşünüyordum zaten. hesap sildirmeyi 1 aydır düşünüyordum. bir süre kafa izninde kalayım, sonra yavaşça sildirmeye geçerim. 3 yıldır burdayız, 5 nesil gördük. yeri geldi damdaki deli'ye ağladık, hbbia'ya sinirlendik, cool adama güldük. anılarımız oldu, bulgaristan'dan tut kazakistan'a kadar yazar tanıdık. facebook üstünden konuştuk. ankara'yı gezdik.
sağ olun.
sözlüğü it çakala bırakmayın.
türk adını da eksik etmeyin.
ben türklüğü geç idrak ettim. evet doğrudur kendimi türk adlandırdığım toplasan son 1 yıldır. yine de samimiydim entrylerimde.
her zaman öyleyim.
hayatınızı özgür yaşayın.
düşüncelerinizi azad edin.
giderken daha kapsamlı yazı yazarım. şimdilik esen kalın.
severek takip ettiğim yazar.
kürdistan sorununu beraber hallettiğimiz ve isimlerinizi değiştirmeye karar verdikten hemen sonra karar değiştirdiğimiz yazar.
türk te kürt isim
kürt te ise türk isim
kalsın daha hoş olur. diye karar verdiğimiz yazar.
hoşsohbet lan bildiğin .
türk te kürt isim
kürt te ise türk isim
kalsın daha hoş olur. diye karar verdiğimiz yazar.
hoşsohbet lan bildiğin .
yine çeşitli başlıklarda cahillere laf yetiştirmeye çalışan yazar.
abi ne uğraşıyorsun anlamıyor herifler sen de kendini yoruyorsun.*
abi ne uğraşıyorsun anlamıyor herifler sen de kendini yoruyorsun.*
kendisinin kara kuru ve tek kaşlı olduğunu iddaa eden çok afedersiniz çalı saçlı bir ermeniye kendini ifşa etmiş yazar.
sen git kendini ifşa et adama, o da sana japon desin.
adaletin bu mu dünya ? is this your justice, world ?
sen git kendini ifşa et adama, o da sana japon desin.
adaletin bu mu dünya ? is this your justice, world ?
Kendini bana ifşa etmiş japon azerisi yazar.
kullanışsız, hacet olmayan.
inkar edecek olsam nicki almazdım.
inkar edecek olsam nicki almazdım.
gereksiz, lüzumsuz.
faydasız, yararsız.
nickini bildigim bikac yazardan biri.demek ki fark farkediliyo.
sözlüğe isim yapmaya gelmiş vasat troll.
not: seviliyorsun dost, yetmiyorsa bilelim .s.s.s
not: seviliyorsun dost, yetmiyorsa bilelim .s.s.s
elçibey'i de, aliyev'i de severiz elhamdülillah.
WoT oynarken işe yaramaz idiot takım arkadaşlarım için nacizane ingilizcemle ettiğim sinkaflı laflarda kullandığım bir sıfat.
kim özel mesajlara yanıt vermiyor gençler ?
ekmek kuran çarpsın elimden geldiğince cevaplıyorum.
ekmek kuran çarpsın elimden geldiğince cevaplıyorum.
özel mesajlara yanıt vermemesi ve kırıcı üslubu sebebiyle teessüf ettiğim yazar. gıcık. küstüm.
adam yazıyor ya.
adam itiraflarında bile yazıyor yemin ederim.
"açın okuyun 2 şey öğrenin" adamı bu işte. helal olsun vallahi, tebrikler.
adam itiraflarında bile yazıyor yemin ederim.
"açın okuyun 2 şey öğrenin" adamı bu işte. helal olsun vallahi, tebrikler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar