bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- anın görüntüsü15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- kemal kılıçdaroğlu10
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- bugün de meme atan olmaması9
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi2
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ege waw3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- krista allen2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ikinci el elbise giymek2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- pazar günü aktiviteleri4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- nervio'nun memleketi3
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- 2026 dünya kupası17
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
en güzel nimetlerden biridir.
tek gerçek özgürlüktür.
"unutmak kelimesi undan çıkmış. bildiğimiz un yani hamur işi, öyleymiş. unutmak için un ufak etmek gerekiyormuş. birini bütün olarak unutamazmışsın zaten, öyle pat diye unutamazmışsın. öyle yavaş yavaş gidermiş, yavaş yavaş unuturmuşsun. gözleri, kaşı, burnuyla kulağı, sesini yavaş yavaş. unuttuğun zaman da o kişi olmazmış. hatırlamazmış. sonra unuttuğunu unuturmuş. ben unutmak istiyom la. her gün ne zaman unutucam diye soruyorum kendime, her sorduğum zaman da her şeyi yeniden hatırlıyorum ben, daha net. unutamıyorum ben."
demiş (bkz: behzat ç) amirim.
demiş (bkz: behzat ç) amirim.
kendini gerçeklerden soyutlamanın en iyi yolu. ne var ki kolay değil. belki de zor olması gerçekten bizim için iyi olandır. yaşananları silersek bizden geriye ne kalır? çekilmez olsa da hayat, pes etmeye her geçen gün biraz daha yaklaşsak da bizi biz yapan değil midir yaşadıklarımız? bunları da silersek ne kadar gerçek, ne kadar "biz" oluruz?
unutmak diye bir şey yoktur. sadece zamanla daha az hatırlarsınız.
zordur.
insan beyni hiçbişeyi unutmaz.sadece bazı şeler acı vermemeye ve değerini yitirdiği zaman istemsiz akla gelmemeye başlar.
ilginç bir şey. ne olaylar, anılar, insanlar, aşklar unutuldu gitti lan. önceden dünyanın dönüşü kadar gerçek ve önemli olan şeylerin üzerinden unutalı çok zaman geçmiş. neler yaşandı, neler hatırlandı neler unutuldu hey gidi bee.
unutmak diye bir şey olmasaydı hayat tatsız olurdu.
unutmak diye bir şey olmasaydı hayat tatsız olurdu.
başaramadığım fiildir. ben bunu yapamıyorum arkadaş! imkan yok. herşey sürekli aklımda ve tekrar tekrar yaşıyorum mesela Çamlıca'yı.
Bu aralar bende sıkça olan şey. Yakında boynuma sarımsak bağlayıp gezeceğim.
bazen yaşamaya devam etmek için tek çözümdür. çünkü bazı insanlar bitmek ve yenilmek kelimelerini kabul etmez, uzaklaşırken, giderken size de acı çektirmek isterler. onların geride bıraktıklarını karanlığa gömüp renkli ve keyifli hatıralar edinmek yaşamanın anahtarlarından biridir. bazen unutmayı unutmamak gerekir. bazı kişiler için hayata küsmeye değmez.
her şeye rağmen yeni bir sayfa açan düşünce.
yeterince beklendikten sonra yapılması gereken eylemdir.
seni sevdiğimi unut
sevişmelerimiz yalan
unut beni de her yalan gibi unut
o sevgiler ki yoktular
onlar ümitlerimizdi
(bkz: kolay olmayacak)
sezen aksu
sevişmelerimiz yalan
unut beni de her yalan gibi unut
o sevgiler ki yoktular
onlar ümitlerimizdi
(bkz: kolay olmayacak)
sezen aksu
insanlara bahşedilen en güzel şeylerden biridir.
bazı insanlar unutamazlar, bir ömür unutmaya çalıştıklarının acısı ile yaşamak zorundadırlar. hafızamın bir kısmını değil, tamamını sildirmek isterdim. çünkü iyi bir şey yok içinde, kendi başıma unutmayı denedim ama başarlı olamadım. unutamamakla lanetlenmişim ..
bazı insanlar unutamazlar, bir ömür unutmaya çalıştıklarının acısı ile yaşamak zorundadırlar. hafızamın bir kısmını değil, tamamını sildirmek isterdim. çünkü iyi bir şey yok içinde, kendi başıma unutmayı denedim ama başarlı olamadım. unutamamakla lanetlenmişim ..
En zor eylemdir 'unutmak'.
Ne zor bir kelime, hele bir de sevdanın yükü üzerindeyse.
aslında insanı rahatlatan bir yanı var, ha bu bir şeyi değiştirir mi?
değiştirmez, ama kimin umurunda ki bu,
işte umurunda olmayacak.
çok şey yapmayacaksın yani.
değiştirmez, ama kimin umurunda ki bu,
işte umurunda olmayacak.
çok şey yapmayacaksın yani.
'Unutmak kolay demiştin,
Unutursun demiştin,
Öyleyse sen unut beni'
'Kolaysa sen dene' dercesine sevilene sitem eden nakaratı olan bir barış manço şarkısıdır.
Zirâ unutmak imkansızdır.
Unutulmaz asla hiç kimse.. Sadece zamanla onsuzluğa alıştırır kendini insan..
Unutursun demiştin,
Öyleyse sen unut beni'
'Kolaysa sen dene' dercesine sevilene sitem eden nakaratı olan bir barış manço şarkısıdır.
Zirâ unutmak imkansızdır.
Unutulmaz asla hiç kimse.. Sadece zamanla onsuzluğa alıştırır kendini insan..
üzerine yüzlerce şiir ve şarkı yazılan fiil.
unuttun mu beni,
unutursun,
unutamadım,
unutama,
unuttum işte,
beni unutma....
unuttun mu beni,
unutursun,
unutamadım,
unutama,
unuttum işte,
beni unutma....
Gitmek sadece bir eylemdir, unutmak ise koca bir devrim.
Unutmanın acısı, ayrılığın acısından farklı. Ayrılık hüzne yakın, unutmak kasvete. Yani birini er geç unutmaya mahkum olduğunu bilmenin kasvetinden bahsediyorum. Birini yavaş yavaş unuttuğunun bilincine vardığın anların sıkıntısından bahsediyorum. O kişinin parça parça silinip alakasız hatıraların arasına karışmasından bahsediyorum. Belki de neden bahsettiğimi bilmiyorum, sadece üzülüyorum, vasıfsız keder.
-Emrah Serbes
-Emrah Serbes
Özlüyorsun ama gelsin istemiyorsun.
Mesaj atsın istiyorsun, ama konuşmak istemiyorsun.
Deliler gibi sesini duymak istiyorsun,
ama aramak istemiyorsun.
Umrunda değil, ama aklına geldiğinde
kalbindeki o sızıyı yok edemiyorsun...
Sevmek mi acaba bu?
Unutmak mı yoksa yavaş yavaş?
Bilemiyorsun...
Mesaj atsın istiyorsun, ama konuşmak istemiyorsun.
Deliler gibi sesini duymak istiyorsun,
ama aramak istemiyorsun.
Umrunda değil, ama aklına geldiğinde
kalbindeki o sızıyı yok edemiyorsun...
Sevmek mi acaba bu?
Unutmak mı yoksa yavaş yavaş?
Bilemiyorsun...
Unutmak eylemi yerine getirilmesi zor hatta imkansız olan bir şey. illaki bir şeyler de kalır izi unutmak istenenin bazen yenilenen bir şarkıda, bazen bir şiirde, bazen yürüdüğün o kaldırımda, bazen üzerine usul usul yağan o yağmur damlalarında..
bir çok şey hatırlatmak için sıraya dizilir bir bir.. Çağrışımların ardı arkası kesilmez bazen bir film karakterinde bulursun, bazen sarmaş dolaş bir çiftte.
Unutmayı başarıp devrim yapabilen biri var mıdır bilemem. Tek bildigim unutmak yerine kalbinin derinliklerine, ötelere itmek var. Hatırlamamak var.
bir çok şey hatırlatmak için sıraya dizilir bir bir.. Çağrışımların ardı arkası kesilmez bazen bir film karakterinde bulursun, bazen sarmaş dolaş bir çiftte.
Unutmayı başarıp devrim yapabilen biri var mıdır bilemem. Tek bildigim unutmak yerine kalbinin derinliklerine, ötelere itmek var. Hatırlamamak var.
Gitmek sadece bir eylemken unutmak ise bir devrimdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar