bugün

Sevdim bu yazarı.
Kardeş beton barış mısın? Bak dürüstçe söyle, bir şey yapmıyıcaz, sözlüğün yarısı fake zaten.
Asla Beton kelimesini adımla yan yana getirmem usta.
görsel

Bukalemun gibi herkes. Yeni nick alıp geliyor.
Ben benzettim o zaman. iyi hoş birine benzettim ama, yanlış olmasın. Adı beton ama içi yumuşacıktı rahmetlinin. Ne anlatıyorum acaba yaa.
Gir profile git eskiye yan hesap mıymış bak bakalım.
Vasat'çım çocuk yazmış yukarıda, hiç mi okumuyorsun?
yorucu polemiklere girmektense donuz butonunu daha sık kullanmasını tavsiye ettiğim değerli, okuduğum yazar. kafasına takmasın hiçbir şeyi.
(#46499037) ile adeta şimdilerdeki ruh halimi tanımlamış değerli yazar.
artık istediğim bir hayat yok, keyif aldığım bir şey yok, heyecan duygusu yok, neredeyse üzüntü bile yok artık. bu hissizliğin içinde sadece saatler ilerliyor zaman yaşlanıyor da ben yerimde kalıyorum sanki; hep aynı durgunluk hep aynı his, uzun süredir var olan bir his: boşluk.
troubleonmymind.

Benzer bir histi benimki insanlara karşı sadece boşluk gibi hissizlik.
Bilmukabele tabii.
© copyright 2005 - 2026