bugün

Müthiş dj.
bu arkadaş ilk başta çok bilinen bir dj değildir, daha çok elektro-trance dinleyen kesim bilmektedir. sonra 2004 atina olimpiyatları açılış töreninde sahneye çıkar, sporcular geçerken o en iyi mixlerini çalar. o da meşhur olur.

millet bu adamı martin garrixle kıyaslar ama garrix'i bu piyasaya sokan da tiesto'dur.

ayrıca geçmişte tarkan'ın pare pare şarkısına remix yapmıştır.
Severim. Tam kopma müziği yapar.
Sağlam adamdır vesselam.
Tiesto'yu Tiesto yapan trance müziktir, hakkını da çok iyi vermiştir lakin bu edm denen ergen modasına uyarak para için trance'ı satmıştır ve o an gözümde bitmişte olsa -pek bilinmeyen eski bir parçasını salıcam birazdan bu iyiliğimi unutmayın- o şarkıyı her dinlediğimde tiesto babaya kıyamam. Şarkının altyapısı ve sözleri o kadar başarılı ki. ÇILDIR.

Heaven holds a sense of wonder
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subside
-cennet harika bir histir
ve ben buna inaniyorum
oraya ait olduguma
icimdeki nefret çöktüğü zaman-

Delerium - Silence (ft. Sarah McLachlan)
https://www.youtube.com/watch?v=LqCcdtM7Qe4
Trance müziğe geri döneceği günü beklediğim dj.

Trance playlistimin çoğunluğu onun parçalarından oluşuyor.

(bkz: adagio for strings)
(bkz: nyana)
(bkz: lord of trance)

Bunları bi dinleyiniz.. Net
Yaşın kaç olursa olsun seni unutmayacak ,
Yerini kimler alırsa alsın o güzel yıllar unutulmayacak .
Bize bıraktığın bu eserlerle , yıllarca patlayacak ,
Yeni nesellerin kulağına hep seni fısıldayacağız !
Çok yaşa sen eyy YAŞLI KURT !

https://www.youtube.com/watch?v=8tIgN7eICn4
https://www.youtube.com/watch?v=KvR3ZmDbs_M
laptopla müzik çalıp hapçılardan 100'er dolar cukkalayan teknocu.
38 milyon dolar servete sahip dj.
bitmiş.

ama bunu iyi yapmışlar.

https://youtu.be/-3QTWGUjiUI
Bir zamanlar böyle başyapıtlara imza atıyormuş. Şimdi ise tiesto'yu uzaylılar kaçırmış, yerine tiesto wannabe birini koymuşlar, berbat işler çıkarıyor.

https://www.youtube.com/watch?v=SlEH5LK1OYA
10 yaslarimdayken adagio for strings'i efsane gecisleriyle bilinc altima isleyen dj/producor..

( TIK TUK TAK! DIRIM DIRIM TAK! dırı DUM Tıss DUM Tıss.. )
7 yıldır takipçisi olduğum, bana elektronik müziği sevdiren hatta bir nevi elektronik müzikle tanıştıran dj/prodüktör.
Yaşı ise şaka Maka 50'yi aşmıştır ama enerjisi 25'lik.
2009 dan sonra iyice pop kültürüne teslim oldu maalesef.
1...4567
© copyright 2005 - 2026